2017-11-05, 02:57
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Tog Nicole 1 gång. Hon vägrade att låta mig köra doggy på henne. Men mitt under akten tjatade hon om analt.... Ganska avtändande
Utseendemässigt 9-10.
Men när det gäller service och attityd mycket långt från 10 p.

Ja, it takes two to tango.
Första gången var hon absolut inte lika tillmötesgående som t ex hennes kompis legendaren Nina. Men efter ett par gånger vet vi båda vad som gäller. Och då är hon mer tillmötesgående.

Kräver kanske lite inkörning. Men då det redan är gjort så visst uppskattar jag hennes utseende..

Kanske inte är att rekommendera om man inte känner henne sedan tidigare.
Citera
2017-11-08, 22:02
Medlem
Slappfisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Tog Nicole 1 gång. Hon vägrade att låta mig köra doggy på henne. Men mitt under akten tjatade hon om analt.... Ganska avtändande
Utseendemässigt 9-10.
Men när det gäller service och attityd mycket långt från 10 p.

Samma här... Tog Nicole som första tjej på mitt första och hittills enda FKK besök för 2,5 år sedan. Fick inte ta henne doggy för då kunde kondomen glida av sa hon (?)
Citera
2017-11-09, 08:29
Medlem
Fru fortuna ler mot mig, håller det i sig kanske jag kan avlägga en visit till på Artemis innan jul hehe
Är sugen på en "lesbian show", vad kan man förvänta sig/kräva av brudarna för de 50 E extra de vill ha var och en för detta? (vid mitt förrsta besök villede ha det betalt för att de pussadevarandra lite och grejade med varandras hår vilket jag dock lyckades pruta bort)

tänker att jag vill ha lite mer action dem emellan för att hosta upp ytterligare 100 E

som sagt vad "ingår" i lesbian show på Artemis?
Citera
2017-11-10, 00:17
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Fru fortuna ler mot mig, håller det i sig kanske jag kan avlägga en visit till på Artemis innan jul hehe
Är sugen på en "lesbian show", vad kan man förvänta sig/kräva av brudarna för de 50 E extra de vill ha var och en för detta? (vid mitt förrsta besök villede ha det betalt för att de pussadevarandra lite och grejade med varandras hår vilket jag dock lyckades pruta bort)

tänker att jag vill ha lite mer action dem emellan för att hosta upp ytterligare 100 E

Du kan förvänta dig att de kysser varandra och att den ena slickar den andra lite pliktskyldigt. Efter att ha testat ett par gånger skulle jag skippa att betala extra för det och be dem koncentrera sig på mig istället. Viktigast vid trekant är att tjejerna är kompisar och gillar att jobba tillsammans.
Citera
2017-11-10, 15:58
Medlem
Låter som att de 100 är bättre att lägga på utökad tid då...
Citera
2017-11-10, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Jag har aldrig köpt trekant på Artemis men skulle ge följande råd till alla som vill köpa MFF trekant med lesbisk action.

1. Ju högre förväntningar du har på het lesbisk action desto mer tur behöver du ha.
2. Säg nej till duos som går runt och erbjuder trekant.
3. Välj en tjej du verkligen vill knulla. Helst ska du känna henne sedan tidigare och ha bra kemi.
4. Fråga henne om vilken tjej hon skulle ta med till rummet för het lesbisk action.
5. Godkänn tjejen eller fråga om hon har andra förslag.
6. Berätta om vad du förväntar dig. Hur mycket fittslick, strap on sex, om du måste byta kondom vid swap osv.
7. Gå på magkänsla om du tror de kommer leverera det de lovar.
8. Om du inte tror de kommer leverera så var beredd att backa ur. Först kan du testa att be dem hångla framför dig för att du vill bli övertygad.
Citera
2017-11-10, 18:15
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uc17
Jag har aldrig köpt trekant på Artemis men skulle ge följande råd till alla som vill köpa MFF trekant med lesbisk action.

1. Ju högre förväntningar du har på het lesbisk action desto mer tur behöver du ha.
2. Säg nej till duos som går runt och erbjuder trekant.
3. Välj en tjej du verkligen vill knulla. Helst ska du känna henne sedan tidigare och ha bra kemi.
4. Fråga henne om vilken tjej hon skulle ta med till rummet för het lesbisk action.
5. Godkänn tjejen eller fråga om hon har andra förslag.
6. Berätta om vad du förväntar dig. Hur mycket fittslick, strap on sex, om du måste byta kondom vid swap osv.
7. Gå på magkänsla om du tror de kommer leverera det de lovar.
8. Om du inte tror de kommer leverera så var beredd att backa ur. Först kan du testa att be dem hångla framför dig för att du vill bli övertygad.

Alternativt be om en provkörningstrekant. Med Audi och allt.
Om hon sedan säger me love you long time så är det ok.

Eller ?
Citera
2017-11-11, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Alternativt be om en provkörningstrekant. Med Audi och allt.
Om hon sedan säger me love you long time så är det ok.

Eller ?
Fungerar det för dig så är allt väl. Eller betyder frågan att du söker ett godkännande för ditt förslag? Nej, knappast något som rekommenderas för bjorklov eller någon annan med begränsad budget. Alla vi som besökt Artemis eller annan club i Europa vet att provkörning kostar lika mycket som vanlig körning. Om det är viktigt att få höra me love you long time kostar det max 50 euro extra. Kanske gratis om du ber snällt.
Citera
2017-11-22, 16:08
Medlem
Lesbian Show på Artemis (utöver basic), kostar det 50 E per halvtimme till vardea tjej eller är det 50 totalt till dem var även vid en timmes?
Citera
2017-11-22, 22:17
Medlem
ILoveBerlins avatar
Läste nån stans att det fanns bankomater på Artemis. Har alltid haft med mig kontanter dit så har aldrig tänkt på om det finns bankomater där innan. Var står dessa isf? Kan vara bra att veta ifall man spenderar en längre tid där nästa gång och behöver mer cash
Citera
2017-11-22, 23:24
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ILoveBerlin
Läste nån stans att det fanns bankomater på Artemis. Har alltid haft med mig kontanter dit så har aldrig tänkt på om det finns bankomater där innan. Var står dessa isf? Kan vara bra att veta ifall man spenderar en längre tid där nästa gång och behöver mer cash
Till höger efter den korta trappan från receptionen upp till där förvaringsfacken är.
Citera
2017-12-15, 19:20
Medlem
Hej, åker till Berlin i slutet av februari och tänkte besöka Artemis för första gången!
Skulle vilja ha tips om brudarna som ni tror kommer vara där då.

Vilka ska man ha en trevlig stund med, och vilka ska man akta sig för?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in