Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-10-29, 20:41
Medlem
Jag är med i en grupp på facebook där tjejer berättar om metoo . Två saker. Ö** påstås va den som antastat tjejen på en festival som 1337likes skriver om. jag har också pratat förut med en komiker som berätta att Ö** utsatte H**** Br*ntens fd tjej för övergrepp när han hade tagit fram sin kuk när de var ensamma. det gjorde att H sluta prata m Ö** och många komiker värkar känna till det. Jag har skärmdumpar men kan inte lägga upp de för då avslöjas jag. här är mer info från festivalen

https://www.instagram.com/p/BaWe4RWgbs2/?taken-by=1337likes
Citera
2017-10-29, 21:41
Medlem
Utbrytarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starkatjejen
Jag är med i en grupp på facebook där tjejer berättar om metoo . Två saker. Ö** påstås va den som antastat tjejen på en festival som 1337likes skriver om. jag har också pratat förut med en komiker som berätta att Ö** utsatte H**** Br*ntens fd tjej för övergrepp när han hade tagit fram sin kuk när de var ensamma. det gjorde att H sluta prata m Ö** och många komiker värkar känna till det. Jag har skärmdumpar men kan inte lägga upp de för då avslöjas jag. här är mer info från festivalen

https://www.instagram.com/p/BaWe4RWgbs2/?taken-by=1337likes
Det förvånar inte det minsta! Måste vara en skräckupplevelse utöver det vanliga att ha orangutang-mutanten Özz med hårig, omskuren kurdnationalistisk balle framför sig. Huuuh.

Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Jag minns när han var gäst hos PK-drottningen Jenny Strömstedt, och några dagar innan det hade han kräkt ur sig ännu en trist, förväntad artikel i gammelmedia. Där han hävdade att SD:are som säger att de inte är rasister är samma sak som om pedofiler säger att de inte runkar till barnporr.

Özz kände sig jättestolt och jättefyndig över sin revolutionära liknelse. Jenny tog upp den med honom och hela han sken i kapp med solen, som har gått ner över det intellektuella Sverige för länge sedan.
De här SD:arna Özz alltid vill göra sig lustig över, alla dessa är 1000 gånger mindre rasistiska och nationalistiska än vad fulclownen och ultranationalisten Ö är.

Citat:
Özz satt där, pompös och flinande. Özz hade gett oss sanningen. Backa undan och skåda miraklet.
Hans adelsmärke. En del människor har fog för att vara pompösa och drygt flinande, andra (som man inte gillar) kan man ha överseende med en del ändå - Özz är bara raktigenom motbjudande, äcklig och förhatlig med sin fulpompösa aura.

Citat:
Icke-svensken och hycklaren Özz ska tala om för svenskar vad som ska gälla i Sverige? Den kurdiska lilla råttan som sitter på tryggt avstånd i Sverige och i ord ger sitt liv för ett fritt Kurdistan. Pajas.

Özz personifierar allt som är äckligt med invandrares dubbelmoral och hyckleri om sitt hemland och Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Det finns en relativt liten klick i PK-Sverige, där Özz ingår, som tillhör en special kind of nastiness.

Özz är en icke-svensk nolla, och pajas. Han har mage att sitta och domdera i svenskarnas land, ta sig ton hur svenskar ska känna och tänka om Sverige, och om hans värdelösa existens här. Medan han själv ska ha ensamrätt på sitt Kurdistan.

Özz är fullständigt genomvidrig.
Det är detta som är så förbannat vidrigt. Han har ingen som helst rätt eller legitimitet att snacka om sig själv som svensk och Sverige som han gör och vidare försöka övervältra och påbörda svenskar med detta geschäftiga Sverigesnömos -- på samma gång som han agerar ultranationalistisk kurdfundamentalist. Och sedan göra stålar på skiten. SÅ GALET.
Det är det som gör att man vill sprutspy på fanskapet.

Avskyvärd, ja.

Intressant blir det, om han är näste #metoo-sexman efter Timell, Virtanen, Soran m.fl...
Inte mig emot!
Citera
2017-10-30, 01:06
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utbrytaren
Det förvånar inte det minsta! Måste vara en skräckupplevelse utöver det vanliga att ha orangutang-mutanten Özz med hårig, omskuren kurdnationalistisk balle framför sig. Huuuh.

De här SD:arna Özz alltid vill göra sig lustig över, alla dessa är 1000 gånger mindre rasistiska och nationalistiska än vad fulclownen och ultranationalisten Ö är.

Hans adelsmärke. En del människor har fog för att vara pompösa och drygt flinande, andra (som man inte gillar) kan man ha överseende med en del ändå - Özz är bara raktigenom motbjudande, äcklig och förhatlig med sin fulpompösa aura.

Det är detta som är så förbannat vidrigt. Han har ingen som helst rätt eller legitimitet att snacka om sig själv som svensk och Sverige som han gör och vidare försöka övervältra och påbörda svenskar med detta geschäftiga Sverigesnömos -- på samma gång som han agerar ultranationalistisk kurdfundamentalist. Och sedan göra stålar på skiten. SÅ GALET.
Det är det som gör att man vill sprutspy på fanskapet.

Avskyvärd, ja.

Intressant blir det, om han är näste #metoo-sexman efter Timell, Virtanen, Soran m.fl...
Inte mig emot!
Så jävla rätt.
Personligen hade jag gärna bytt Timell mot ärkeäcklet Özz, men varför välja och begränsa sig å sånt tråkigt bjäfs, rensa ut och rensa ut ordentligt, och glöm föralldel inte våran sittande regering, där finns det mycket snaskigt godis att avslöja.
Citera
2017-10-30, 16:30
Medlem
arbetets avatar
Nästa till rakning?:

Golden Falcon‏
@lekofalk

Citat:
Özz Nujen har anklagats av Hasse Bronténs FD flickvän för sexuellt ofredande. #svpol #meetoo #svtagenda

https://twitter.com/lekofalk/status/924998928382201856
Citera
2017-10-30, 16:40
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Nästa till rakning?:

Golden Falcon‏
@lekofalk

https://twitter.com/lekofalk/status/924998928382201856
Blir ett jävla uppkorkande nu, först Soran och nu Özz, skrumplever here i come
Citera
2017-10-31, 14:22
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utbrytaren
Avskyvärd, ja.

Inte mig emot!

Jag minns när Özz Nujjen blev utskälld av David Batra i TV, och då svarade Özz Nujjen: "Ska du som är indier skälla på mig som är kurd ? Min ras är ju högre än din".

Man känner naturlig avsky för en sådan som Özz Nujjen. Usch !!
Citera
2017-10-31, 15:48
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Jag minns när Özz Nujjen blev utskälld av David Batra i TV, och då svarade Özz Nujjen: "Ska du som är indier skälla på mig som är kurd ? Min ras är ju högre än din".

Ja, åt helvete med hela skocken.
Citera
2017-10-31, 22:19
Medlem
ersattningsids avatar
Citat:
Citat:

haha

du minns inte vart du såg det och när
Citera
2017-11-01, 01:43
Medlem
8711s avatar
Anklagelser mot Özz Nujen:

https://twitter.com/halvboj/status/925255795285032960
Citera
2017-11-01, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Anklagelser mot Özz Nujen:

https://twitter.com/halvboj/status/925255795285032960

Den bilden är väl bara från den här användarens gissning i en annan tråd

(FB) Sexokalypsen – vilka är männen som hängs ut maskerat av 1337likes på instagram?
Citera
2017-11-01, 02:25
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hkext
Den bilden är väl bara från den här användarens gissning i en annan tråd

(FB) Sexokalypsen – vilka är männen som hängs ut maskerat av 1337likes på instagram?

Ser ut så. Dumt att göra såna bilder som sen sprids vidare utan förklaring som anklagelser.

Men en anklagelse på twitter från "Halvboj" är det likväl...
Citera
2017-11-02, 21:56
Den här perversa äckliga kurden han inte vara rumsren, han måste ha många lik i garderoben.
Ser man inte till hans utseende och hans deformerade kuk så måste han ha tvingat till sig sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in