Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-16, 12:48
Medlem
StigAllans avatar
Och hela den här tråden hade inte funnits om kvartsfiguren Özzet hade vågat kriga för ett Kurdistan istället för att hota gamla kärringar i Sverige!
Visar riktigt på vilken "man" han är!
Tragiska kurder finns det alldeles för många av i det offentliga livet.

Det är dags att ta bort handikapprabatten för alla blattar och negrer som syns i media och i politiken!
Ta skiten för vad det är istället!
Citera
2017-05-16, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Snälla säg mig helt ärligt om du på riktigt tror att krönikan beskriver en verklig händelse.
För mig är det självklart att det har skett.

Jag, 50+, hatar numer att åka lokaltrafik just tack vare ockupanternas störande språk och grobianbeteenden.
De dagliga stunderna i lokaltrafiken var förr min mentala ställtid i tillvaron, min egentid.
Nu är den invaderad.
Ställtid innebär tid att ställa i ordning, ställa av och ställa om. Det mesta blir bättre gjort och roligare om man får den ställtid man behöver.

Kvinnan stör sig förmodligen inte så mycket på Nujen, men Nujen, sin vana trogen, ser bara till sig själv.
Säkerligen har Nujen kulturfränder på bussen som invaderar livsrummet, ser för självklart att dom ska ha allt utrymme, är hotfullt högljudda.

Men kvinnan nedlåter sig inte till att tilltala drägg, vilket är det faktiska skälet till att svenska kvinnor inte blir nedslagna i lokaltrafiken, ockupanterna tror att hon är tyst för att hon "vet sin plats".

Det kan vara skälet till att vi inte redan befinner oss i inbördeskrig.
Den svenska kvinnan nedlåter sig inte till att tala med drägg, och ockupanterna tolkar hennes tystnad som att hon "vet sin plats".

För mig som svensk kvinna är det lika psykiskt belastande att behöva lyssna på kräk- och harkelspråken som det blev för norrmännen att höra tyska under den ockupationen.

Kvinnan bedömer att Nujen möjligtvis är kommunicerbar, han bör ställa till rätta.
Vilket de flesta män, i alla fall förr, gjorde om man bad dom.

Att östermalmskvinnan väser, om hon nu verkligen gör det, plockar en svensk man också upp som att hon är nära bristningsgränsen, hon behöver honom, hon har inte så mycket mental kraft kvar att hon pallar att vara artig.
Hon ber om hjälp.

Ett annat scenario är att kvinnan känner igen Nujen och har insett vem han är, vad han står för.
Hon har sett nån av hans shower, hon har gått på snacket om att kurdernas kultur skulle vara så skyddsvärd, så mycket mer skyddsvärd än vår.

Vi trodde det var ett utrotningshotat folk vi tog emot och hjälpte här, så blåsta vi blev.
Den svenska kvinnan har fått ta största smällen.
Så östermalmskvinnan hyser hat mot Nujen, ett berättigat hat.

Det tveksamma är ju att han spontan skulle ha fått fram den där frasen, men Nujen har ju ägnat hela sin tid i Sverige åt kulturell appropriering, inte för att smälta in med oss, utan för att åsamka oss så stor skada som möjligt.
Han kunde ha sagt nåt trevligt istället, han kunde ha valt att göra det.
Det kan vara att han helt enkelt inte har den förmågan.

Mig personligen händer det inte sällan att jag hamnar i lägen då jag vill tydliggöra att jag tillhör den gamla stammen södermalmare, ingenstans kan gentrifieringen varit så massiv som här.
Ingen gång, aldrig, har Södermalm förtjänat att skämmas så som vi förtjänar att skämmas nu.
I såna lägen så kommer det, helt automatiskt, hur irriterad jag än är, nåt smeksamt tillbakalutat uttryck.

Vi svenskar har fråntagits förmågan att kommunicera i det offentliga rummet.

Episod för kanske 6 år sen, T-banefärd mellan Oden- och St:Eriksplan.
Innan vi kommit till Odenplan, har vi, bakom våra nollställda anleten förfärats, blivit ofrivilliga åhörare till en till synes välanpassad invandrad mans samtal, han har på telefon uttalat något som så helt skiljer honom från oss.

Redan innan den invandrade mannen klivit av vid Odenplan har det bildats ett mentalt band mellan oss som sitter kvar.
Efteråt är jag nästan säker på att den 30-åriga mannen som sitter kvar, han sitter kvar för vår skull, för dom, det äldre paret, och för mig, den professionella innerstadskvinnan.

--Märkligt beteende, säger den äldre kvinnan, hon vet att hennes man backar henne.
--Ja, verkligen, säger jag.
Den yngre mannen betraktar oss.

Han ger ett artigt intryck, jag tänker att han kanske inte alls har lust att prata men att han liksom inte kan låta bli att tycka om oss så han gör det ändå.
--Jo, det är inte bra att det har blivit så, säger han.

Han vill mig något, jag känner det, tydligt känner jag det, men jag kan inte sätta fingret rätt.
Det är inte erotiskt, eller, det skulle nog gå bra det också, men det är underordnat, här är det viktigare grejer på gång.

När jag måste gå av vid St:Eriksplan tvekar jag, för jag känner att jag lämnar nånting, nånting jag inte får lämna.
När jag pinnar på där längs perrongen, när deras vagn kör om och ifrån, söker jag deras blick.
Men nu är dom tre i djupt samtal med varandra, jag är inte längre med.
Bra, tänker jag, han klarar det där.

När jag flera år senare, Charlie-Hebdo-attacken, av en slump noggrant följer nyheterna och inser att något är fel, väldigt fel.

När jag sjunker under min värdighet, söker upp den ökända sladdertackan på hörnet, Flashback, medias hantering av terrorattacken, då trillar polletten ner.

Då, först då, inser jag vad den unge mannen ville mig, ville oss, dom där minuterna mellan Oden- och St:Eriksplan.
Senast redigerad av eva88 2017-05-16 kl. 13:33.
Citera
2017-05-16, 14:40
Medlem
Jag hade en kompis (död nu) som var hustrumisshandlare och en hejare på att dra dråpligheter när han och hans kvinna var i sällskap med andra, "kärringen ska studsa mellan spisen och knytnäven" kunde faktiskt dra ner grabbiga garv. Somligt blir aldrig roligt.
Citera
2017-05-16, 15:56
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Tråden Özz Nujen hotade kvinna med grov misshandel på bussen. sammanfogad med Skvaller om Özz Nujen?.

/Moderator
Citera
2017-07-01, 08:48
Medlem
Värdelös som vikarie i radioprogrammet "Ring så spelar vi" där han svär flamsar sig och skrattar och tror han är rolig
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
den där fula o tråkiga kurden
när f*n blev han skådis??

Özz Nûjen, ståupp-komiker och skådespelare, känd från Stockholm Live och Sveriges Radio.

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=29020&a=331742
Senast redigerad av x2016 2017-07-01 kl. 08:51.
Citera
2017-07-02, 10:53
Medlem
Torrskodds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eva88
För mig är det självklart att det har skett.

Jag, 50+, hatar numer att åka lokaltrafik just tack vare ockupanternas störande språk och grobianbeteenden.
De dagliga stunderna i lokaltrafiken var förr min mentala ställtid i tillvaron, min egentid.
Nu är den invaderad.
Ställtid innebär tid att ställa i ordning, ställa av och ställa om. Det mesta blir bättre gjort och roligare om man får den ställtid man behöver.

Kvinnan stör sig förmodligen inte så mycket på Nujen, men Nujen, sin vana trogen, ser bara till sig själv.
Säkerligen har Nujen kulturfränder på bussen som invaderar livsrummet, ser för självklart att dom ska ha allt utrymme, är hotfullt högljudda.

Men kvinnan nedlåter sig inte till att tilltala drägg, vilket är det faktiska skälet till att svenska kvinnor inte blir nedslagna i lokaltrafiken, ockupanterna tror att hon är tyst för att hon "vet sin plats".

Det kan vara skälet till att vi inte redan befinner oss i inbördeskrig.
Den svenska kvinnan nedlåter sig inte till att tala med drägg, och ockupanterna tolkar hennes tystnad som att hon "vet sin plats".

För mig som svensk kvinna är det lika psykiskt belastande att behöva lyssna på kräk- och harkelspråken som det blev för norrmännen att höra tyska under den ockupationen.

Kvinnan bedömer att Nujen möjligtvis är kommunicerbar, han bör ställa till rätta.
Vilket de flesta män, i alla fall förr, gjorde om man bad dom.

Att östermalmskvinnan väser, om hon nu verkligen gör det, plockar en svensk man också upp som att hon är nära bristningsgränsen, hon behöver honom, hon har inte så mycket mental kraft kvar att hon pallar att vara artig.
Hon ber om hjälp.

Ett annat scenario är att kvinnan känner igen Nujen och har insett vem han är, vad han står för.
Hon har sett nån av hans shower, hon har gått på snacket om att kurdernas kultur skulle vara så skyddsvärd, så mycket mer skyddsvärd än vår.

Vi trodde det var ett utrotningshotat folk vi tog emot och hjälpte här, så blåsta vi blev.
Den svenska kvinnan har fått ta största smällen.
Så östermalmskvinnan hyser hat mot Nujen, ett berättigat hat.

Det tveksamma är ju att han spontan skulle ha fått fram den där frasen, men Nujen har ju ägnat hela sin tid i Sverige åt kulturell appropriering, inte för att smälta in med oss, utan för att åsamka oss så stor skada som möjligt.
Han kunde ha sagt nåt trevligt istället, han kunde ha valt att göra det.
Det kan vara att han helt enkelt inte har den förmågan.

Mig personligen händer det inte sällan att jag hamnar i lägen då jag vill tydliggöra att jag tillhör den gamla stammen södermalmare, ingenstans kan gentrifieringen varit så massiv som här.
Ingen gång, aldrig, har Södermalm förtjänat att skämmas så som vi förtjänar att skämmas nu.
I såna lägen så kommer det, helt automatiskt, hur irriterad jag än är, nåt smeksamt tillbakalutat uttryck.

Vi svenskar har fråntagits förmågan att kommunicera i det offentliga rummet.

Episod för kanske 6 år sen, T-banefärd mellan Oden- och St:Eriksplan.
Innan vi kommit till Odenplan, har vi, bakom våra nollställda anleten förfärats, blivit ofrivilliga åhörare till en till synes välanpassad invandrad mans samtal, han har på telefon uttalat något som så helt skiljer honom från oss.

Redan innan den invandrade mannen klivit av vid Odenplan har det bildats ett mentalt band mellan oss som sitter kvar.
Efteråt är jag nästan säker på att den 30-åriga mannen som sitter kvar, han sitter kvar för vår skull, för dom, det äldre paret, och för mig, den professionella innerstadskvinnan.

--Märkligt beteende, säger den äldre kvinnan, hon vet att hennes man backar henne.
--Ja, verkligen, säger jag.
Den yngre mannen betraktar oss.

Han ger ett artigt intryck, jag tänker att han kanske inte alls har lust att prata men att han liksom inte kan låta bli att tycka om oss så han gör det ändå.
--Jo, det är inte bra att det har blivit så, säger han.

Han vill mig något, jag känner det, tydligt känner jag det, men jag kan inte sätta fingret rätt.
Det är inte erotiskt, eller, det skulle nog gå bra det också, men det är underordnat, här är det viktigare grejer på gång.

När jag måste gå av vid St:Eriksplan tvekar jag, för jag känner att jag lämnar nånting, nånting jag inte får lämna.
När jag pinnar på där längs perrongen, när deras vagn kör om och ifrån, söker jag deras blick.
Men nu är dom tre i djupt samtal med varandra, jag är inte längre med.
Bra, tänker jag, han klarar det där.

När jag flera år senare, Charlie-Hebdo-attacken, av en slump noggrant följer nyheterna och inser att något är fel, väldigt fel.

När jag sjunker under min värdighet, söker upp den ökända sladdertackan på hörnet, Flashback, medias hantering av terrorattacken, då trillar polletten ner.

Då, först då, inser jag vad den unge mannen ville mig, ville oss, dom där minuterna mellan Oden- och St:Eriksplan.

Det är sådana här inlägg, välskrivna och reflekterande och ocensurerade som gör att "sladdertackan på hörnet" Flash Back är det mest läsvärda mediet i medie-Sverige.

Det är en gåta för mig hur Özz Nujen kan hata Sverige och allt svenskt så in i skogen, va är det med honom?
Det är en gåta för mig att så många "offentliga" invandrare i media ger uttryck för ett sådant förakt för det land som gett dem allt som deras och deras föräldrars hemländer aldrig skulle ha gett dem, de är dessutom ivrigt på hejade av mediechefer och vänster/miljöpartifolk.

Özz var som jag kommer ihåg det en lite småkul och trevlig typ i början på 2000-talet, men med tiden har han blivit bittrare och bittrare, varför?
Citera
2017-07-02, 11:53
Medlem
scottbikess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Värdelös som vikarie i radioprogrammet "Ring så spelar vi" där han svär flamsar sig och skrattar och tror han är rolig
Går inte att lyssna på! Synd, det brukar vara rutin att slå på radion på lördagsmorgonen...
Citera
2017-08-09, 20:48
Medlem
Vobblers avatar
Özz och Pascalidou skulle väl kunna göra något program ihop? En halvtimme om dagen kan de sitta och tala om hur mycket de hatar det här jävla landet.

De två värsta rassarna i TV.
Citera
2017-08-14, 15:16
Medlem
EliasAlucards avatar
Bosniern, "En Arg Blatte Talar", dissar Usch Nejen rätt bra här:

Özz Nujen är en idiot:
https://www.youtube.com/watch?v=wuGZs6BEUjk

^^ Enda problemet är att någonstans under mitten av klippet, börjar En Arg Blatte Talar, att hylla kurder, förhärliga dem som bekämpare av ISIS (när kurder är typ ISIS2), kallar kurder progressiva, och liknande politiskt korrekt och intelligensförnedrande propaganda. Jag tror att EABT gör detta eftersom han inte vill bli hedersmördad av kurder, men sanningen är att Özz är en helt vanlig mainstreamkurd; varenda kurd tycker exakt som Özz, och håller med Özz om typ allt (nej, Tino Sanandaji räknas inte eftersom han bara försöker bli kändis genom att posera som sverigedemokrat). EABT fegade antagligen ur och vågade inte beskriva kurder som folkmördare av kristna (faktiskt så ligger kurder långt före ISIS i den sakfrågan, därav kallas territorium som tidigare beboddes av en majoritet armenier och assyrier, "Kurdistan" idag, och inte Islamiska Staten). Så genom att dissa Özz, dissar EABT helt enkelt alla kurder, och kanske därför kände sig EABT skitnödigt tvungen att hylla kurder, eftersom EABT inte vill få lagliga (HMF) eller livshotande problem osv.

Men annars bra klipp där EABT sätter Usch Nejen på plats.

Kurder är helt enkelt judarnas vapen mot Sverige och svenskar. Kurder har starka folkmördarmeriter sen många år tillbaka, de är proffs på detta Özz vet vad han gör!
Citera
2017-09-01, 00:46
Jag minns när han var gäst hos PK-drottningen Jenny Strömstedt, och några dagar innan det hade han kräkt ur sig ännu en trist, förväntad artikel i gammelmedia. Där han hävdade att SD:are som säger att de inte är rasister är samma sak som om pedofiler säger att de inte runkar till barnporr.

Özz kände sig jättestolt och jättefyndig över sin revolutionära liknelse. Jenny tog upp den med honom och hela han sken i kapp med solen, som har gått ner över det intellektuella Sverige för länge sedan.

Özz satt där, pompös och flinande. Özz hade gett oss sanningen. Backa undan och skåda miraklet.

Icke-svensken och hycklaren Özz ska tala om för svenskar vad som ska gälla i Sverige? Den kurdiska lilla råttan som sitter på tryggt avstånd i Sverige och i ord ger sitt liv för ett fritt Kurdistan. Pajas.

Özz personifierar allt som är äckligt med invandrares dubbelmoral och hyckleri om sitt hemland och Sverige.
Citera
2017-09-01, 17:56
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Jag minns när han var gäst hos PK-drottningen Jenny Strömstedt, och några dagar innan det hade han kräkt ur sig ännu en trist, förväntad artikel i gammelmedia. Där han hävdade att SD:are som säger att de inte är rasister är samma sak som om pedofiler säger att de inte runkar till barnporr.

Özz kände sig jättestolt och jättefyndig över sin revolutionära liknelse. Jenny tog upp den med honom och hela han sken i kapp med solen, som har gått ner över det intellektuella Sverige för länge sedan.

Özz satt där, pompös och flinande. Özz hade gett oss sanningen. Backa undan och skåda miraklet.

Icke-svensken och hycklaren Özz ska tala om för svenskar vad som ska gälla i Sverige? Den kurdiska lilla råttan som sitter på tryggt avstånd i Sverige och i ord ger sitt liv för ett fritt Kurdistan. Pajas.

Özz personifierar allt som är äckligt med invandrares dubbelmoral och hyckleri om sitt hemland och Sverige.

De flesta med invandrarbakgrund föraktar eller ser ner på oss med gammalsvensk bakgrund. En del hatar oss fast de döljer det hjälpligt.

Özz Nujen ges öppet hus hos alla PK-Medier. Det utnyttjar han till att pissa på Sverige o oss ursprungssvenskar. Enligt opinionsundersökningarna så tänker ca en femtedel av Svenskarna rösta på SD. Så många är alltså pedofilrunkare enligt Nujen.

Fy fan vad jag tycker illa om den människan.
Citera
2017-09-01, 18:17
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyven
De flesta med invandrarbakgrund föraktar eller ser ner på oss med gammalsvensk bakgrund. En del hatar oss fast de döljer det hjälpligt.

Özz Nujen ges öppet hus hos alla PK-Medier. Det utnyttjar han till att pissa på Sverige o oss ursprungssvenskar. Enligt opinionsundersökningarna så tänker ca en femtedel av Svenskarna rösta på SD. Så många är alltså pedofilrunkare enligt Nujen.

Fy fan vad jag tycker illa om den människan.

Det finns en relativt liten klick i PK-Sverige, där Özz ingår, som tillhör en special kind of nastiness.

Özz är en icke-svensk nolla, och pajas. Han har mage att sitta och domdera i svenskarnas land, ta sig ton hur svenskar ska känna och tänka om Sverige, och om hans värdelösa existens här. Medan han själv ska ha ensamrätt på sitt Kurdistan.

Özz är fullständigt genomvidrig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in