Citat:
Ursprungligen postat av
4pmovement
Kan inte Erdogan sätta upp honom på listan över folk de vill ha utlämnade till Turkiet?
Vi svenskar vill ha denna Turkiet-hatande landsförrädare utvisad.
Gärna. Sätt på han en gagball och sparka in en buttplugg i röven på han och skicka fanskapet till Turkiet så är vi med i NATO 5 timmar senare.
Özz förklaring....
Citat:
För Ljusdals-Posten beskriver Özz själv vad som hände under föreställningen:
– Personens letande tar fokus från scenen. Och då frågade jag: ”Ursäkta vad är det du letar efter”. Då svarar personen: ”Jag letar efter min medicin”. Då sa jag att ”då väntar vi tills du hittat din medicin”, säger han och berättar att han erbjöd flickan vatten när medicinen kom fram.
Den trovärdiga versionen. Inte ett ord om något vattenglas.
Citat:
Flickan letar i sin väska efter medicinen, något som irriterar Özz Nûjen. Han avbryter föreställningen, vänder sig direkt till flickan för att fråga vad hon letar efter.
– Hon som inte ville synas eller bli uppmärksammad blir påhoppad, berättar mamman.
– Hon ville inte säga vad det var för sorts medicin, utan säger att den är mot hennes allergi.
”Håriga män från Kurdistan”
Men Nûjen nöjer sig inte med flickans svar, utan vill prompt veta vad det är för medicin hon tar.
– Han frågade: ”Vad har du för allergi? Är du allergisk mot håriga män från Kurdistan?” berättar mamman.
Flera reagerar på att den kurdiska komikern ger sig på en av tonårsflickorna på det sättet.