2017-10-28, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman
Men oj, trampade jag på en öm tå? Det här är ett forum där det spekuleras, lev med det.
Men du svarar ju på frågor du inte har koll på med "Ja, alla spår verkar peka åt den komiker som det spekuleras mest om i tråden." Det säger 0 om att han är anmäld för 3 våldtäkter vilket var vad det handlade om, jävla imbicill.
Citera
2017-10-28, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Ok, jag pudlar. Det är nog inte Soran.

Hahah, jo det är nog SI, men inte pga de "bevis" du la fram
Citera
2017-10-28, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kemiske-Allan
Men du svarar ju på frågor du inte har koll på med "Ja, alla spår verkar peka åt den komiker som det spekuleras mest om i tråden." Det säger 0 om att han är anmäld för 3 våldtäcter vilket var vad det handlade om, jävla imbicill.

Det står ju i DN artiken att han är anmäld för tre våldtäckter.
Citera
2017-10-28, 23:46
Medlem
jori9900s avatar
https://petterssonsblogg.se/2017/10/...-for-valdtakt/
Citera
2017-10-28, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schnyggsomfan
Det står ju i DN artiken att han är anmäld för tre våldtäckter.
Visa mig den artikeln som visar på att Soran är anmäld för våldtäkt. Neger please.
Citera
2017-10-28, 23:49
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teasardig
Enligt Hanna Wigh tryckte han in ett finger i fittan på henne när de var ensamma på SD:s kansli.

Var dom inte tillsammas då(i ett förhållande)? Det är rätt svårt att göra det om kvinnan inte går med på det... om hon är påklädd och skriker och gör motstånd menar jag
Senast redigerad av jori9900 2017-10-28 kl. 23:54.
Citera
2017-10-28, 23:53
Medlem
Citat:
Visa mig den artikeln som visar på att Soran är anmäld för våldtäkt. Neger please.

I artikeln i FÖRSTA INLÄGGET i denna tråd pucko.
Citera
2017-10-28, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Det här är, än så länge, ett "indiciemål", men det är helt uppenbart att det är Soran det handlar om.
Utöver att hans f.d. sambo har pekat ut honom mer eller mindre subtilt på twitter, så har vi;
* Den omaskade skärmdumpen (finns länkad i tråden, jag orkar inte leta) på en konversation mellan Sorans agent och en journalist på Aftonbladet (eller åtminstone någon som utger sig för att vara det),
* Sorans tystnad. Han är naturligtvis medveten om de rykten som stormar, och skulle bara vinna på att gå ut med åtminstone en kort dementi, om han vore oskyldig. Samtidigt som han bara förlorar på att vara tyst.
* Kvällens föreställning på UKK i Uppsala är inte bara inställd. Den har t.o.m. försvunnit från UKKs hemsida!
* På En skam för Sveriges hemsida har man plockat bort alla länkningar till biljettbokning,
* Tickmaster har plockat bort möjligheten att köpa biljetter till föreställningarna,
* Turnén är schemalagd fram till maj 2018. Nu ser det dock ut som att alla arrangörer har plockat bort föreställningen från sina hemsidor!

Case closed.
Ska vi gissa på att Magnus Betnér inte är alltför nöjd just nu?

Turnén som det anges datum för på sidan du länkar till är ju för 2016/2017. Sista datumet är 6/5-2017. 28/10 i Uppsala var 2016.. möjligen har de ställt in just den föreställningen retroaktivt och den lär vara lite svår att boka till..

Eller fanns det en ny turnéplan som nu är helt borta?
Citera
2017-10-28, 23:55
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schnyggsomfan
I artikeln i FÖRSTA INLÄGGET i denna tråd pucko.
Vad jag kan se så nämns inga namn i den artikeln.
Citera
2017-10-28, 23:57
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Var dom inte tillsammas då(i ett förhållande)? Det är rätt svårt att göra det om kvinnan inte går med på det... om hon är påklädd och skriker och gör motstånd menar jag

De har haft ett förhållande tidigare men det skulle ha varit över när detta inträffade. Bylund verkar attraheras av lite tokiga tjejer. han kanske gillar spänning i livet.
Citera
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Men du svarar ju på frågor du inte har koll på med "Ja, alla spår verkar peka åt den komiker som det spekuleras mest om i tråden." Det säger 0 om att han är anmäld för 3 våldtäkter vilket var vad det handlade om, jävla imbicill.
Om du har information som vi andra inte vet så får du gärna motbevisa allt skvaller. Så här långt är du bara patetisk och du kommer inte med några svar förutom dina uppenbara frustrerande förolämpningar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Vad jag kan se så nämns inga namn i den artikeln.

Men läs tråden innan du fortsätter yttra dina efterblivna tankar. Det är bevisat en sida bak i denna tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in