2017-10-28, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zetax
S är ett feministiskt parti. När du ondgör dig över feminister så undrar jag vems sida du står på? Man kan nämligen inte svära över våldtäktsmän och feminister samtidigt. Det känns lite svajigt.

De flesta våldtäktsmän som offentliggjorts efter #metoo-kampanjen har ju varit svenska och rasfrämmande vänstermän som sagt sig vara feminister. Då är det klart att man tar sig i akt. Att en våldtäktsman säger sig vara feminist verkar betydligt troligare än att han tar avstånd från feminism.
Citera
2017-10-28, 23:18
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeanPenn
Läser man runt lite verkar rykten kring Soran ha funnits sedan länge...att han ska vara ett riktigt svin. Når inte denna informationen tex P3 som han jobbar för? Så sjukt att det kommer ut nu pga av nån jävla hashtag

Man skyddar sina egna samt de som anses skyddsvärda.

Jämför med Virtanen. Finns stora likheter. Virtanen skyddades för att han var journalist.

Soran (om vi nu antar att det är han) är en person som henvänstermedia och journalisterna investerat ett oerhört förtroendekapital i. Det skulle svida som fan för gammelmedia om det var han.
Citera
2017-10-28, 23:20
Medlem
Det måste SVIDA ordentligt det här för er att ännu en Invandrare åkt dit och dessutom att det är en Kurd. Martin Timell Nöp Lulu Carter i Rumpan och Skrek på en Snickare han kölhalade ni och drevet gick nu sitter ni och försöker släta över det hela för att det är en skäggeman... Jag säger HA HA.. Det här kan ni gått ha.. Hur kunde Sverige bli så här era PK AS
Citera
2017-10-28, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dentredjekungen
Det har skrivits i tråden att S.I skall ha blivit häktad, då borde ju man ju kunna redovisa en häktningsframställan iaf...

Varför ödsla tid på riktiga bevis?

Folk har fullt upp med att länka till bekräftat falska skärmdumpar och ett år gamla ”inställda” shower.

Den där länkningen som gjordes i Sorans tråd innan det ens skrevs om det i DN är dock väldigt besvärande.
Citera
2017-10-28, 23:26
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Varför ödsla tid på riktiga bevis?

Folk har fullt upp med att länka till bekräftat falska skärmdumpar och ett år gamla ”inställda” shower.

Den där länkningen som gjordes i Sorans tråd innan det ens skrevs om det i DN är dock väldigt besvärande.

Det är en jävligt svag tråd på många plan. Drivs av mycket hat och önsketänkande.

Den där jävla falska skrämdumpen gör mer skada än nytta om man nu är ute efter att misskreditera Soran. Jävla dumheter!

Det sagt så är det fortfarande Soran som har starkast strålkastarljus på sig just nu.
Citera
2017-10-28, 23:28
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kemiske-Allan
Det är från 2014.. Men jag har svårt se Soran som nån rejp-snubbe. Han är ju för soft och z-hanne. Random brud lär ju sänka han med en backhand bitch-slap.

Det var väl därför han såg till att dom var mindreåriga och drogade innan..
Citera
2017-10-28, 23:28
Medlem
Det här skrevs alltså i skvallertråden om Soran förra veckan:

"2017-10-20, 03:35
chadde
Medlem
Reg: Sep 2010
Har precis fått reda på att en stor dagstidning just nu jobbar på en artikel, ringer runt till offer osv. Så det kommer snart ut. Källa anställd på tidningen."
(FB) Skvaller om Soran Ismail?

Samma person skrev i denna tråd igår:

"Igår, 22:28
chadde
Medlem
Det är Soran. Jag nämnde att den här artikeln var på gång för ett tag sedan i tråden om honom. (FB) Skvaller om Soran Ismail?

DN kontaktade 1337likes och bad henne förmedla kontaktuppgifter till de tjejer som skrivit om Soran. Den här artikeln är resultatet."
(FB) Känd svensk komiker utreds för våldtäkt

Så CASE CLOSED, det har det varit i över ett dygn förövrigt men en mängd "jagärhär"-nötter har försökt spamma sönder hela tråden trots eller pga det.
Citera
2017-10-28, 23:34
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schnyggsomfan

chadde
Medlem
Har precis fått reda på att en stor dagstidning just nu jobbar på en artikel, ringer runt till offer osv. Så det kommer snart ut. Källa anställd på tidningen."

chadde
Medlem
Det är Soran. Jag nämnde att den här artikeln var på gång för ett tag sedan i tråden om honom. (FB) Skvaller om Soran Ismail?

DN kontaktade 1337likes och bad henne förmedla kontaktuppgifter till de tjejer som skrivit om Soran. Den här artikeln är resultatet."

Så CASE CLOSED, det har det varit i över ett dygn förövrigt men en mängd "jagärhär"-nötter har försökt spamma sönder hela tråden trots eller pga det.

Ok, det är synnerligen intressant. Det medger jag absolut.

Men det är inte "case closed". Jag vill se något mer påtagligt. Jämför med Cissis namngivning av Virtanen. Det var jävligt PÅTAGLIGT.

Med det sagt: Jag tror också till 99,99% att det är han.

Och jag måste erkänna att det finns ett svagt stråk av skadeglädje mot henvänstern om det skulle bli bekräftat.
Citera
2017-10-28, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schnyggsomfan

chadde
Medlem

chadde
Medlem

Bra sammanfattat! För att förtydliga, jag kritiserar inte det här beviset. Men jag kommer kritisera falska bevis vem det än gäller. Det är det minsta man kan begära av flashbackare.

Ett tips är att även redigera tidstämpeln på det andra inlägget, där det står ”igår” till gårdagens datum. Så ingen blir förvirrad i framtiden.
Citera
2017-10-28, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Ok, det är synnerligen intressant. Det medger jag absolut.

Men det är inte "case closed". Jag vill se något mer påtagligt. Jämför med Cissis namngivning av Virtanen. Det var jävligt PÅTAGLIGT.

Med det sagt: Jag tror också till 99,99% att det är han.

Och jag måste erkänna att det finns ett svagt stråk av skadeglädje mot henvänstern om det skulle bli bekräftat.

Att DN´s artikel handlade om Soran kan ju knappast bli mer case closed eftersom den här personen bevisligen haft insyn hos DN och någon som jobbat med artikeln, längre än så kan vi knappast komma här på Flashback.
Citera
2017-10-28, 23:38
Medlem
teasardigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Gillar Linus Bylund också att våldta, eller vadå?

Enligt Hanna Wigh tryckte han in ett finger i fittan på henne när de var ensamma på SD:s kansli.
Citera
2017-10-28, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Bra sammanfattat! För att förtydliga, jag kritiserar inte det här beviset. Men jag kommer kritisera falska bevis vem det än gäller. Det är det minsta man kan begära av flashbackare.

Ett tips är att även redigera tidstämpeln på det andra inlägget, där det står ”igår” till gårdagens datum. Så ingen blir förvirrad i framtiden.

Båda inläggen är iofs också länkade i mitt inlägg så om man bara klickar kommer man direkt dit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in