2017-10-28, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Visst är det så, men jag tror att hela komiker Sverige vill att den utpekade själv väljer att gå ut i Media och säga att det var jag, så då slipper man spekulationer i forum och dylikt.Så länge ingen vet säkert vem det var, så då dyker de upp olika namn hela tiden...

mvh/

Soran har såklart inget att vinna på att komma ut och berätta att det är han som är under utredning. Hans strategi är att hålla en så låg profil som möjligt, enbart kommentera via advokat/agent/PR-ansvarig (dvs inte kommentera alls) och hoppas att detta ska lägga sig eller iaf bedara.

Om du tänker efter lite...att gå ut och berätta om vad han anklagas för är det sämsta strategiska alternativet. Det är nog så att han just nu sitter och filar på formuleringar kring vad han ska säga och hur han ska "runda fienden". Damage control-planering pågår.
Citera
2017-10-28, 10:40
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Ja M*rten har varit en av sthlms värsta player .. och inte direkt trevlig mot tjejerna .. men våldtäkter är ju nåt helt annat ..likaså våldtäktsmän brukar inte vara `playertypen`
Men får några år sedan så var han en riktig mansgris .. idag stadgad o seriös
Okej då kan vi stryka Mårten men Hans Möller vars flickvän lämnat honom?
Citera
2017-10-28, 10:41
Medlem
Intressant när metoo-kampanjen slår med full kraft mot PK-sfären.
Annars hade väl just PK-sfären sett metoo- kampanjen som en möjlighet att dölja de gruppvåldtäkter som följt i massinvandringens spår.
Citera
2017-10-28, 10:41
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Alla som inte har en diagnos förstår vad jag menar. Håll dig till en vettig diskussion utan käbbel så blir det lättare att diskutera med dig. Budskapet har väl gått fram? Varför bråka om ord?
Ingen som bråkar om någonting. Om jag skriver att Soran inte har befunnit sig hemma på 10 dagar utan är på flykt undan rättvisan, men Soran visar sig i själva verket sitta hemma i vardagsrummet, så far jag med osanning. Vill vi komma fram till något konkret här inne så bör vi hålla oss till sanningen, inte ett speciellt komplicerat koncept. Sorans twitterfrekvens är lägre än vanligt.
Citera
2017-10-28, 10:42
Medlem
King-kuntaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Onödigt inlägg, håll det på en mogen nivå tack. Tycker du två ord räcker för att diskutera att Soran Ismail är våldtäktsman?

Och ni som undrar kan läsa mina tidigare inlägg, där står det varför han är det, OCH att jag ABSOLUT inte har några sympatier med SD.
Du hänvisar till anonyma Facebook inlägg gjorde av mystiska personer som bara du känner till och att SI har skrivit mindre tweets som bevis på att det är han. Tycker du att det är en mogen nivå?
Citera
2017-10-28, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tar inte Soran i försvar, det inte alls otänkbart för mig att det är honom som rubrikerna handlar om. Däremot har jag ännu inte sett något av substans som säger att det faktiskt rör sig om Soran.

Och det du framför är ju också bara lösa påståenden som du inte kan backa upp. Därför ifrågasätter jag dina påståenden om vem det gäller.

Jag har som sagt inte Print Screenat något. Men jag vidarebefordrar den information jag har.

Citat:
Ursprungligen postat av Stormakt
Han har ju twittrat? Kom med bevis istället för påhittad fakta om du nu vet allt

Om du ser till hans Twitter-historik så märker du själv att något "skumt" har hänt i hans liv. Du kan inte påstå motsatsen.
Citera
2017-10-28, 10:45
Medlem
rabbithearts avatar
Majoriteten av anklagelserna här är ju bara baserade på rasism, fördomar och hat gentemot vänsterinfluerade. Skrämmande utveckling när folk anklagar människor enbart baserat på sitt hat och det växer i värsta snöbollseffekten, istället för att rättsstaten får döma.
Senast redigerad av rabbitheart 2017-10-28 kl. 10:47.
Citera
2017-10-28, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King-kuntaa
Du hänvisar till anonyma Facebook inlägg gjorde av mystiska personer som bara du känner till och att SI har skrivit mindre tweets som bevis på att det är han. Tycker du att det är en mogen nivå?

Öh, ja? Vad mer vill du veta?
Citera
2017-10-28, 10:46
Medlem
senapslamms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusandme
Peter Wahlbeck, smyg-SDare...

Ja du inser i alla fall att vänsterpacket inte vill fabricera anklagelser mot THE UNTOUCHABLE - den invandrade nyadel du försörjer som Soran, Özz och vad dom nu kallas. Vilken nolla du är
Citera
2017-10-28, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isakat
Intressant när metoo-kampanjen slår med full kraft mot PK-sfären.
Annars hade väl just PK-sfären sett metoo- kampanjen som en möjlighet att dölja de gruppvåldtäkter som följt i massinvandringens spår.

Kloka ord, full kalabalik nu när den ena efter den andra i pk-sfären anklagas
Citera
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rabbitheart
Majoriteten av anklagelserna här verkar ju vara baserade på rasism
Så är det inte alls. Du själv har förutfattade meningar.
Citera
Medlem
XaoqcHs avatar
Kapolains (sorans ex) senaste tweet "Det gör bara ont. Ont ont ont." är tragiskt. Hon verkar nu inse vidden av Sorans sjuka beteende: det bestod inte bara i feg manipulation av henne utan att han levde ett mörkt dubbelliv där han våldtog och trakasserade tjejer under deras förhållande. Kände hon överhuvudtaget den riktige Soran? Vad ska hon säga när barnet börjar ställa frågor om sin pappa? Och när familj och vänner frågar hur mycket Kapolain visste om Sorans brott? Kan bara föreställa mig hur lurad och äcklad hon måste känna sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in