2017-10-29, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FFL88
Är väldigt nyfiken på vilka "lite mer seriösa nyhetssidor" du tänker på då?

SVT, DN och tom med AB verkar seriösare än Dalanytt.

Om det nu verkligen är SI det är frågan om så lär det komma ut från andra källor.
Citera
2017-10-29, 23:35
Medlem
sinewaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Nu handlar det om timmar innan MSM tvingas gå ut ed namnet. Är det inte Soran måste man gå ut pga av det. Är det Soran måste man gå ut, eftersom det inte får se ut som Soran särbehandlas av PK-världen. Om det inte vore Soran borde ju någon, han själv eller någon av hans vänner hintat på nätet att det inte är han. Det är jordbävning på gång. Äntligen. Så kan det gå när alla andra än valda politiker ska vara politiker och styra ett land.

Det med kompisarna är lite skumt, varför går ingen ut och försvarar karln? Snacka om att få kalla handen av alla sina vänner. Ganska vidrigt faktiskt för någon av hans vänner bör ändå tro att han är god även om det nu inte råkar vara fallet?

Folk verkar ju fullständigt livrädda.
Citera
2017-10-29, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Nej, men hur många av komikerna i Sverige skulle haft ett framtida samarbete med Discovery?

Folk är så jävla korkade alltså.

Inse bara att det är Soran till 100 procent.

Han som jag skrivit två ggr innan fått det bekräftat av en i Sorans närmaste umgänge att det är Soran som detta handlar om.

Du missar poängen. Det är väl mer eller mindre fastställt att det handlar om SI. Men personen jag citerade postade länken som svar till en annan person som ville se en annan källa än Dalanytt som faktiskt gick ut med namn.
Citera
2017-10-29, 23:36
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Eller så är han oskyldig och samlar på sig anklagelser som han sedan kan slänga i ansiktet på folk, och få en massa sympatier för att han blivit oskyldigt utpekad.

Nu verkar det ju vara Soran oavsett, men även om det är någon annan så finns det så mycket här att han inte kommer klara sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Klown1
OR är absolut Ola Rapace. Ett riktigt ärkesvin. Jag jobbade i hans närhet under många år och såg hur illa han behandlade kvinnor. Känner till flera kvinnor som har blivit sexuellt utnyttjade och även misshandlade av honom. Riktigt illa. Önskar bara att dom vågade träda fram och berätta om det.
Den psykopaten borde verkligen få åka dit någon gång.
Noomi Rapace anmälde honom flertal gånger men drog tillbaka sin anmälan vill jag minnas.

OR ger sken av att vara det värsta svinet man kan tänka sig.

Citat:
Ursprungligen postat av blankdank
Jaså? Är det bara en slump att hans pappa brukade resa till tel aviv och att Alex går och gifter sig med den judiska kvinnan Katrin Zytomierska?

Exakt. Somliga tänker inte längre än näsan räcker.

Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Ja, det verkar stämma. Så här säger junior:

http://www.menorah-sweden.com/artikl...a10nr1s19.html

När jag läser mellan raderna förefaller det solklart att det förhåller sig så och att detta är ett sätt att outa sig OCH ett sätt att i smyg ge stöd för sin egen grupp. Ungefär som jag skulle ha flera konton här och berömma mig själv när jag gör inlägg.

Citat:
Nej, men hur många av komikerna i Sverige skulle haft ett framtida samarbete med Discovery?

Folk är så jävla korkade alltså.

Inse bara att det är Soran till 100 procent.

Han som jag skrivit två ggr innan fått det bekräftat av en i Sorans närmaste umgänge att det är Soran som detta handlar om.

Sannolikt vet vi hundraprocentigt innan solen går ner i morgon.
Citera
2017-10-29, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinewave
Det med kompisarna är lite skumt, varför går ingen ut och försvarar karln? Snacka om att få kalla handen av alla sina vänner. Ganska vidrigt faktiskt för någon av hans vänner bör ändå tro att han är god även om det nu inte råkar vara fallet?

Varför skulle hans kompisar försvara svinet?
Citera
2017-10-29, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lammern78
Du missar poängen. Det är väl mer eller mindre fastställt att det handlar om SI. Men personen jag citerade postade länken som svar till en annan person som ville se en annan källa än Dalanytt som faktiskt gick ut med namn.

https://www.dalanytt.se/ verkar ha kraschat nu av alla besök...
Citera
Medlem
Citat:
Verkar finnas mycket skelett i garderoben i svenska politis opps menar komikerkretsar. Näste man till rakning; Shcyffert eller Gardell. Eller kanske båda parallellt?
Citera
Medlem
Låt oss hoppas det spiller över på Betnér sen också, han borde ju haft lite insyn i Sorans sexuella eskapader.
Citera
Medlem
Glorkass avatar
Citat:
Det med kompisarna är lite skumt, varför går ingen ut och försvarar karln? Snacka om att få kalla handen av alla sina vänner. Ganska vidrigt faktiskt för någon av hans vänner bör väl ändå tro att han är god även om det nu inte råkar vara fallet?

Bra poäng!
Den enda rimliga förklaringen är att kollegorna/kamraterna inser att alla anklagelser stämmer.

Men det ska också sägas, att något av det fulaste man kan göra i Sverige 2017 är att betvivla en kvinnas utspel i sexuella fall.
Citera
Bannlyst
Om det är Soran är det okej o bli lite rasistisk igen då? Får man dra ett negerskämt till kaffet imorgon?
>Kan Sd köra lite mer öppet med sin agenda?
Senast redigerad av janostortan 2017-10-29 kl. 23:43.
Citera
2017-10-29, 23:39
Medlem
powderfuckers avatar
det måste vara soran eftersom att emir osmanbegovic har brutit med honom och de har tidigare synts på bild. https://www.aftonbladet.se/nojesblad...te-med-komiker
Citera
2017-10-29, 23:39
Medlem
sinewaves avatar
Citat:
Varför skulle hans kompisar försvara svinet?

För att de inte kan tänka sig att en så god vän är ett svin kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in