Citat:
Ursprungligen postat av
Stenballe
Eller så är han oskyldig och samlar på sig anklagelser som han sedan kan slänga i ansiktet på folk, och få en massa sympatier för att han blivit oskyldigt utpekad.
Nu verkar det ju vara Soran oavsett, men även om det är någon annan så finns det så mycket här att han inte kommer klara sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Klown1
OR är absolut Ola Rapace. Ett riktigt ärkesvin. Jag jobbade i hans närhet under många år och såg hur illa han behandlade kvinnor. Känner till flera kvinnor som har blivit sexuellt utnyttjade och även misshandlade av honom. Riktigt illa. Önskar bara att dom vågade träda fram och berätta om det.
Den psykopaten borde verkligen få åka dit någon gång.
Noomi Rapace anmälde honom flertal gånger men drog tillbaka sin anmälan vill jag minnas.
OR ger sken av att vara det värsta svinet man kan tänka sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
blankdank
Jaså? Är det bara en slump att hans pappa brukade resa till tel aviv och att Alex går och gifter sig med den judiska kvinnan Katrin Zytomierska?
Exakt. Somliga tänker inte längre än näsan räcker.
Citat:
Ursprungligen postat av
Easy-Lee
När jag läser mellan raderna förefaller det solklart att det förhåller sig så och att detta är ett sätt att outa sig OCH ett sätt att i smyg ge stöd för sin egen grupp. Ungefär som jag skulle ha flera konton här och berömma mig själv när jag gör inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av
instagam
Nej, men hur många av komikerna i Sverige skulle haft ett framtida samarbete med Discovery?
Folk är så jävla korkade alltså.
Inse bara att det är Soran till 100 procent.
Han som jag skrivit två ggr innan fått det bekräftat av en i Sorans närmaste umgänge att det är Soran som detta handlar om.
Sannolikt vet vi hundraprocentigt innan solen går ner i morgon.