2017-10-28, 16:38
Medlem
CompressorVanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogismyra
Ja. Precis. Läser du inte det som jag skriver?
Kvinnor som har "problem" med det motsatta könet dissar själv bort männen. På eget bevåg. Med egen vilja.
Vad man själv väljer får man också själv stå för. Det är hennes val. Men utbudet finns för varje kvinna.

Medan det är åt det motsatta hållet för män.
Det är den enorma skevheten som jag stör mig på.

Inte alltid att de dissar bort männen... En del killar vill inte ha vad som helst heller...
Citera
2017-10-28, 16:39
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
alltså lägg ned bara för i helvete. Jag har gjort fake profiler med kvinnor som är 2/10 och väger 150kg, testa göra en i singelgruppen på facebook, du får c:a 50 meddelanden i din inbox DIREKT av helt vanliga snubbar.

ALLA KVINNOR kan ligga som fan, igår läste ajg en artikel om en 65 årig kvinna i rullstol som hade legat med 100 män på ett år.

Hur i hela fridens dagar kan du vara så oerhört jävla naiv, vad fan är felet på vissa av er?

Kan faktiskt intyga detta. Experimenterade med fakeprofiler för några år sen, gjorde ett med en kraftigt överviktig kvinna i 30 årsåldern på badoo. Massor av män skrev, de flesta inte så snygga men faktiskt några vältränade killar runt 20 som skrev och ville träffas. Det var oväntat.
Citera
2017-10-28, 16:43
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogismyra
Ja. Precis. Läser du inte det som jag skriver?
Kvinnor som har "problem" med det motsatta könet dissar själv bort männen. På eget bevåg. Med egen vilja.
Vad man själv väljer får man också själv stå för. Det är hennes val. Men utbudet finns för varje kvinna.

Medan det är åt det motsatta hållet för män.
Det är den enorma skevheten som jag stör mig på.

Håller med. De kvinnor som är ensamma har själv valt det. Så vet jag flera kvinnor som är ensamma som sitter och väntar på den där hollywood-kärleken. De ger inga vanliga killar någon chans. En sak om de är i tonåren, men när de närmar sig 30 och fortfarande hoppas på att bli tillsammans med någon kändis börjar det bli pinsamt. Undrar när dessa tjejer kommer vakna upp och ge normala killar en chans?
Citera
2017-10-28, 16:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
För det första ska du hålla en god ton. Du behöver inte vara otrevlig!

Du är ute och cyklar kan jag säga. Det finns gott om brudar som har problem att hitta
nåt ... De kanske har blivit såpass trötta av desperata idioter!? Radikalfeminister?
En del är skitpetig när det gäller killar att de aldrig får nåt
.

Är det här ett skämt eller något?

OM MAN AKTIVT KAN DISSA PERSONER SOM VILL VARA MED DIG SÅ ÄR MAN INTE OFRIVILLIGT ENSAM, alltså hur tröga är vissa egentligen?

Fattar du att det är en stor jävla skillnad på Pelle 32 oskuld som inte får ETT ENDA MEDDELANDE online eller NÅGON tjej som vill något IRL, och agda 25 som är skitsnygg men väljer bort 54000000000000000000 killar för att hon vill ha stålmannen som hollywood sagt till henne?

Suck, varför försöker jag ens, somliga är ju helt förlorade
Citera
2017-10-28, 16:50
Bannlyst
Citat:
Inte alltid att de dissar bort männen... En del killar vill inte ha vad som helst heller...

Är du tjej? Du pratar precis som en tjej, vet inte varför jag får denna känsla.

Vadå "en del killar vill inte ha vad som helst", vad för slags argument är detta? Faktum är att det finns MILJONER med killar som tar VAD SOM HELST, killar, särskilt idag, är extremt desperata av kvinnlig närhet så deras standard har sjunkit drastiskt samtidigt som kvinnors standards skjutits i höjden i och med Tinder etc.

Är du kvinna är du GARANTERAT att reproducera och få kärlek om du så önskar, är du kille är du GARANTERAD att inte reproducera eller få kärlek om du inte AKTIVT lägger manken till och kämpar för det.

Kanske det börjar klarna varför det är män som tar alla top positioner i samhället nu?
Citera
2017-10-28, 16:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Håller med. De kvinnor som är ensamma har själv valt det. Så vet jag flera kvinnor som är ensamma som sitter och väntar på den där hollywood-kärleken. De ger inga vanliga killar någon chans. En sak om de är i tonåren, men när de närmar sig 30 och fortfarande hoppas på att bli tillsammans med någon kändis börjar det bli pinsamt. Undrar när dessa tjejer kommer vakna upp och ge normala killar en chans?

Det är pinsamt. Snackade med en kvinna på 37 igår som fortfarande letade efter "mannen i mitt liv" ... samtidigt som hon hade one night stands på löpande band så klart och haft det sen hon var 15 år gammal :S

vilken normal jävla man vill ha en sån tjej?

Alltså det är nå stort fel på tjejer i det här landet idag, det är bara att acceptera, de har blivit helt galna av friheten de fått.
Citera
2017-10-28, 17:00
Medlem
CompressorVanes avatar
Citat:
Är du tjej? Du pratar precis som en tjej, vet inte varför jag får denna känsla.

Vadå "en del killar vill inte ha vad som helst", vad för slags argument är detta? Faktum är att det finns MILJONER med killar som tar VAD SOM HELST, killar, särskilt idag, är extremt desperata av kvinnlig närhet så deras standard har sjunkit drastiskt samtidigt som kvinnors standards skjutits i höjden i och med Tinder etc.

Är du kvinna är du GARANTERAT att reproducera och få kärlek om du så önskar, är du kille är du GARANTERAD att inte reproducera eller få kärlek om du inte AKTIVT lägger manken till och kämpar för det.

Kanske det börjar klarna varför det är män som tar alla top positioner i samhället nu?

Killar vill inte ha vad som helst. Tycker du själv att du är smart på nåt sätt som påstår att män
tar vad som helst bara för att få köra in den!? Nej... De gör ju inte det...
Du är ute och seglar... Sorry... Snacka om att dra alla över en kam...
Jag har aldrig behövt kämpa för att få komma till. Det ska du ha klart för dig...
Citera
2017-10-28, 17:10
Bannlyst
Citat:
Killar vill inte ha vad som helst. Tycker du själv att du är smart på nåt sätt som påstår att män
tar vad som helst bara för att få köra in den!? Nej... De gör ju inte det...
Du är ute och seglar... Sorry... Snacka om att dra alla över en kam...
Jag har aldrig behövt kämpa för att få komma till. Det ska du ha klart för dig...

KIllar vill inte ha vad som helst?

Okej, gör så här: Ta en tjock flodhäst till kvinna och gör en fake profil på tinder eller happy pancake, alternativt posta i någon av de hundratals singelgrupperna på facebook.

vänta i 1 timme och se hur många meddelanden du får.

Jag har gjort detta, det handlar alltså om HUNDRATALS MEDDELANDEN PER TIMME.

Faktum: Killar tar vad som helst vid behov.

Du är så jävla naiv att det är pinsamt.
Citera
2017-10-28, 17:42
Medlem
CompressorVanes avatar
Citat:
KIllar vill inte ha vad som helst?

Okej, gör så här: Ta en tjock flodhäst till kvinna och gör en fake profil på tinder eller happy pancake, alternativt posta i någon av de hundratals singelgrupperna på facebook.

vänta i 1 timme och se hur många meddelanden du får.

Jag har gjort detta, det handlar alltså om HUNDRATALS MEDDELANDEN PER TIMME.

Faktum: Killar tar vad som helst vid behov.

Du är så jävla naiv att det är pinsamt.

Du pratar ju så omoget och dumt.
Det handlar ju om en viss procent som hänger på de sajterna...
Bara för att en del tuggar på en flodhäst betyder väl inte att alla gör det!?
Skärp dig!
Citera
2017-10-28, 17:44
Medlem
REEEEEs avatar
Till er som skriver att kvinnor själva väljer det, samma logik kan appliceras på killar. Social ångest är något som till exempel sätter käppar i hjulet för alla oavsett kön.
Citera
2017-10-28, 19:41
Medlem
Skogismyras avatar
pappersmall: Du är klockren på att förklara

CompressorVane är ett hopplöst fall. Han lever i sin egna lilla bubbla och tror att verkligheten utanför är likadan.
CompressorVane: Du har fel. Inse. Ge upp.
Saken har bevisats gång på gång, och det finns t.o.m. objektiva statistik som bevisar saken. Detta borde inte ens vara en debatt för det är så tydligt hur det ligger till.
Senast redigerad av Skogismyra 2017-10-28 kl. 19:56.
Citera
2017-10-28, 21:28
Bannlyst
Citat:
Du pratar ju så omoget och dumt.
Det handlar ju om en viss procent som hänger på de sajterna...
Bara för att en del tuggar på en flodhäst betyder väl inte att alla gör det!?
Skärp dig!

Alltså suck, alla MÅSTE inte göra det, argumentet är att kvinnor ALDRIG BEHÖVER gå ensamma om de inte själva väljer det, det finns ALLTID män tillgängliga.

För män dock? En helt annan sak, HELT ANNAN, fattar du det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in