2017-10-28, 07:37
Medlem
CompressorVanes avatar
Tyvärr finns det många tjejer som aldrig får ligga heller.
Tro det eller ej... Det är sant.

En del spelar på sånt sätt att de skrämmer bort killar utan att de ens hinner
säga nåt mer än hej.

Brudar som är snygga vet ju i regel om att de är just det. Men intelligens
och bra personlighet följer sällan samma kurva tyvärr.

Jag hade en kvinnlig gruppchef på ett jobb jag var på förut som var en 10:a.
Tyvärr uppträdde hon som om hon var bättre och snyggare än nåt annat,
genom överlägsen klädsel, hårstil som måste ha tagit timmar varje dag att få till... så ingen
vågade sig i närheten av henne. Det kan ha en avstötande effekt...
Det såg man på hennes privatliv. Singel.., 33 år, bodde med sin hund...
Citera
2017-10-28, 09:47
Medlem
TooOldForThiss avatar
Kan det vara så att en majoritet av killarna inte förtjänar sex?
Citera
2017-10-28, 09:50
Medlem
Höjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
Visste det, var det inte det jag sa?! Och värre blir det, varje år som går i och med att "slyneri" blir mer och mer accepterat bland tjejer.

Herregud, nu är kvinnans sexualitet helt fri och då jävlar knullas det med en liten liten del av killar medan resten förväntas stå och titta på medan de får sina fittor totalt sönderknullade och blir nedsarrade, sen när kvinnorna är 32 och redo att "lugna ner sig" så tar dom någon random beta som de ignorerat hela livet.

Fyfaan så Sverige blivit, nä, kvinnans sexualitet kan fan inte vara fri då blir det helt jävla kaos i hela landet.
Skitsnack, kvinnans frigjorda sexualitet peakade i Sverige på 70 talet och har blivit mer och mer kontrollerad sedan dess. Sverige bör återgå till 70-talets avsexualiserade samhälle där man kunde ligga med vem man ville när man ville.
Citera
2017-10-28, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elvira96
Icke-vita män gnäller aldrig på att de inte får ligga.

Varsågod:

http://www.happierabroad.com/forum/viewtopic.php?t=18994
https://jsparkblog.com/2017/04/25/ugly-asian-male-on-being-the-least-attractive-guy-in-the-room/
Citera
2017-10-28, 10:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elvira96
Kränkta vita cis män som sitter och gråter tryggt bakom en datorskärm, ni vågar inte stå för era åsikter irl.

Icke-vita män gnäller aldrig på att de inte får ligga.

Det är INGEN rättighet att få ligga, när ska ni vita kränkta cis män förstå det!?!?!
Blattar har det svårare tro mig

Jag är blatte och det spelar ingen roll om jag så är vältränad. Visst många tjejer har väl tyckt man är snygg men de vågar inte för rastänket sitter där.

Sen verkar det vara ett problem att vara försvenskad blatte. Tjejerna hatar det. När en svensk tjej gillar blattar så ska blatten också bete sig som en blatte.

Blattetjejer vill i regel inte heller ha en försvenskad blatte.

Skulle säga ni vita killar har det enklare men eftersom ni har aspergers och sitter i pojkrummet så lyckas ni aldrig. Är man vit och social så får man ligga.
Citera
2017-10-28, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Blattar har det svårare tro mig

Jag är blatte och det spelar ingen roll om jag så är vältränad. Visst många tjejer har väl tyckt man är snygg men de vågar inte för rastänket sitter där.

Sen verkar det vara ett problem att vara försvenskad blatte. Tjejerna hatar det. När en svensk tjej gillar blattar så ska blatten också bete sig som en blatte.

Blattetjejer vill i regel inte heller ha en försvenskad blatte.

Skulle säga ni vita killar har det enklare men eftersom ni har aspergers och sitter i pojkrummet så lyckas ni aldrig. Är man vit och social så får man ligga.

I vilken ålder är du? Tänk på att många män inte uppnår sin prime förrän 30-strecket och många kvinnor i 20-årsåldern vill ha äldre killar.
Män åldras som fint vin och kvinnor som mjölk.
I yngre år ska du ha utseendet på din sida för att få ligga, medan det när du blir äldre förändras dramatiskt.

Vidare är det inte så fantastiskt som många tror att få ligga relativt lätt, för även vi som haft tur i genlotteriet vill gifta oss en dag och skaffa familj, men feminismen har fördärvat kvinnorna så mycket att det är svårt att hitta vettiga kvinnor att gifta sig med.
Citera
2017-10-28, 15:08
Medlem
Skogismyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
Tyvärr finns det många tjejer som aldrig får ligga heller.
Tro det eller ej... Det är sant.

En del spelar på sånt sätt att de skrämmer bort killar utan att de ens hinner
säga nåt mer än hej.

Brudar som är snygga vet ju i regel om att de är just det. Men intelligens
och bra personlighet följer sällan samma kurva tyvärr.

Jag hade en kvinnlig gruppchef på ett jobb jag var på förut som var en 10:a.
Tyvärr uppträdde hon som om hon var bättre och snyggare än nåt annat,
genom överlägsen klädsel, hårstil som måste ha tagit timmar varje dag att få till... så ingen
vågade sig i närheten av henne. Det kan ha en avstötande effekt...
Det såg man på hennes privatliv. Singel.., 33 år, bodde med sin hund...
Nej det tror jag inte.
Det finns absolut ingen gräns för vilka tjejer som får ligga. Om du tror annat så har du inte koll.
Jag har sett feta tjejer, dödligt sjuka, gravt psykiskt sjuka, utvecklingsstörda, osv. osv. få sex. T.o.m. gifta sig/få sambo.

Faktum är att tjejen som är en 10:a skulle bli knullad även om hon vore hjärndöd.
Varför tror ni att sexdockor finns :P
(Jag jämför inte henne med en docka, missförstå mig inte).

Det är helt sanslöst hur skevt det är mellan könen angående detta.

Det finns tjejer som säger sig ha problem med det motsatta könet, ja, men det är för att de själva av en eller annan anledning dissar alla killar.
Senast redigerad av Skogismyra 2017-10-28 kl. 15:37.
Citera
2017-10-28, 15:35
Medlem
CompressorVanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogismyra
Nej det tror jag inte.
Det finns absolut ingen gräns för vilka tjejer som får ligga. Om du tror annat så har du inte koll.
Jag har sett feta tjejer, dödligt sjuka, gravt psykiskt sjuka, utvecklingsstörda, osv. osv. få sex. T.o.m. gifta sig/få sambo.

Det är helt sanslöst hur skevt det är mellan könen angående detta.

Det finns tjejer som säger sig ha problem med det motsatta könet, ja, men det är för att de själva av en eller annan anledning dissar alla killar.

Det är sant det jag säger. Tycker du låter oerhört pessimistisk...
Citera
2017-10-28, 15:50
Bannlyst
Citat:
Det är sant det jag säger. Tycker du låter oerhört pessimistisk...

alltså lägg ned bara för i helvete. Jag har gjort fake profiler med kvinnor som är 2/10 och väger 150kg, testa göra en i singelgruppen på facebook, du får c:a 50 meddelanden i din inbox DIREKT av helt vanliga snubbar.

ALLA KVINNOR kan ligga som fan, igår läste ajg en artikel om en 65 årig kvinna i rullstol som hade legat med 100 män på ett år.

Hur i hela fridens dagar kan du vara så oerhört jävla naiv, vad fan är felet på vissa av er?
Citera
2017-10-28, 16:11
Medlem
CompressorVanes avatar
Citat:
alltså lägg ned bara för i helvete. Jag har gjort fake profiler med kvinnor som är 2/10 och väger 150kg, testa göra en i singelgruppen på facebook, du får c:a 50 meddelanden i din inbox DIREKT av helt vanliga snubbar.

ALLA KVINNOR kan ligga som fan, igår läste ajg en artikel om en 65 årig kvinna i rullstol som hade legat med 100 män på ett år.

Hur i hela fridens dagar kan du vara så oerhört jävla naiv, vad fan är felet på vissa av er?

För det första ska du hålla en god ton. Du behöver inte vara otrevlig!

Du är ute och cyklar kan jag säga. Det finns gott om brudar som har problem att hitta
nåt ... De kanske har blivit såpass trötta av desperata idioter!? Radikalfeminister?
En del är skitpetig när det gäller killar att de aldrig får nåt.
Citera
2017-10-28, 16:15
Medlem
Skogismyras avatar
Citat:

Bra sagt .

De kanske inte vågar tro på det eller så handlar det om önsketänkande om att världen vore jämställd och fin.

Varje kvinna är som en vandrande gudinna av sexuell makt.
Att vara en kvinna är en garanti för sex och relationer med det motsatta könet. (Om hon inte själv dissar alla män).
Medan det är mer åt det absolut motsatta hållet för män.
Jag tror att det är därför som självmordsstatistiken är 72% män och resten kvinnor.
Senast redigerad av Skogismyra 2017-10-28 kl. 16:17.
Citera
2017-10-28, 16:20
Medlem
Skogismyras avatar
Citat:
För det första ska du hålla en god ton. Du behöver inte vara otrevlig!

Du är ute och cyklar kan jag säga. Det finns gott om brudar som har problem att hitta
nåt ... De kanske har blivit såpass trötta av desperata idioter!? Radikalfeminister?
En del är skitpetig när det gäller killar att de aldrig får nåt.
Ja. Precis. Läser du inte det som jag skriver?
Kvinnor som har "problem" med det motsatta könet dissar själv bort männen. På eget bevåg. Med egen vilja.
Vad man själv väljer får man också själv stå för. Det är hennes val. Men utbudet finns för varje kvinna.

Medan det är åt det motsatta hållet för män.
Det är den enorma skevheten som jag stör mig på.
Senast redigerad av Skogismyra 2017-10-28 kl. 16:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in