2017-10-20, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Hade du varit man, hade du aldrig, utan några som helst omständigheter, velat vara oskuld.

Däremot är det normalt att man kan tröttna på att ligga runt. Hade jag nog också gjort. Men man ska ändå uppleva det livet som man. Naturen funkar så.

Kul att du tycker synd om honom men att du inte kan tycka synd om en oskuld. Det är väl så ni tjejer fungerar. Omedvetet tyckte du synd om playern.

Ha ha ha

Ja, kunde inte låta bli att skratta åt det inlägget från kvinnan. Så typiskt att hon tycker synd om och uppenbarligen har känslor för playern samtidigt som hon tokdissar de manliga och snälla oskulderna. Väldigt typiskt beteende för kvinnor och det är också därför vi män som vill ha sex agerar som vi gör.
Senast redigerad av avec 2017-10-20 kl. 16:35.
Citera
2017-10-20, 16:37
Medlem
Honeyvoices avatar
Vad jag tycker är attraktivt

Någon skrev hel och ren här inne. Bra början. Vara allmänt aptitlig så man vill vara nära dig så klarar du det första intrycket. Övervikt är nog bara ett problem om den skulle vara handikappande på något sätt. För om läkaren säger till dig att gå ner i vikt så är det ju inte tjejernas fel. Tjejer gillar alla sorters kroppsformer mer en fråga om smak tror jag.

Attraktiv för mig är ett helhetsbegrepp. Så vilken man som helst kan vara attraktiv då det mer är en vibe jag får. Så där kommer vi igen men att snacka lite skit skämta lite och vara trevlig/charmig i största allmänhet. Att få en skön varm kram är attraktivt…snälla händer som tar i en. Att bli pratad snällt med är attraktivt. Någon som säger ar du hungrig älskling?

Mig personligen snackar man omkull dvs inte övertalar utan bara får mig att skratta och känna mig komfortabel. Det är därför jag trivs här inne för att det är inga bilder man vet inte hur gamla folk är. Jag får bara läsa vad ni skriver och bli attraherad den vägen. Does it for me everytime.

Citerar Pappersmall…en attraktiv man skriver såhär t ex får ju gåshud asså

om närheten, om ömheten, om att känna sig "som en man" och kunna behaga en kvinna. Det handlar om den naturliga "dominansen" i sängen där man "Tar henne" och blir bekräftad för det

Catch ma drift?
Citera
2017-10-20, 16:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Gränsfall faktiskt. Min erfarenhet är att det som tänder kvinnor mest är när man som man visar kroppsligen med självförtroende att man vill ha henne. Då finns det inte utrymme för frågor då det skulle uppfattas som svagt. Man får gå på magkänslan men den kan ha fel. Jag skulle inte ens haft hälften så mycket sex i mitt liv om jag stött "sofistikerat". Om målet dessutom vore att absolut inte sexuellt trakassera någon undrar jag om jag fått någon sex över huvud taget.

Det är så mycket hyckleri i metoo kampanjen eftersom gränsen mellan attraktivt beteende och sexuella trakasserier är hårfin. Därmed inte sagt att man ska bete sig som tidigare nämnda herrar. Men som man måste du våga göra det som gränsar till det tillåtna.

Kvinnorna måste rannsaka sitt eget beteende då de måste inse att män beter sig så här för att det lönar sig. Timell som ju verkar vara allt annat än sympatisk har föga överraskande en grymt snygg fru sedan många år. Samtidigt går de snälla männen ensamma.

jo, har sett exakt samma sak. De killar som får komma till mest är de som fysiskt eskalerar på kvinnor och "tar det han vill ha", det verkar nästan som att de flesta kvinnor blir väldigt svaga i knäna för detta. Pojkarna som aldrig får något har alltid varit fegisarna som ej vågat göra det.

Kvinnor är såna hycklare, de gnäller på det, samtidigt som det är dessa killar de faktiskt belönar med sex, SUCK hahaha
Citera
2017-10-20, 17:04
Bannlyst
Citat:
Gränsfall faktiskt. Min erfarenhet är att det som tänder kvinnor mest är när man som man visar kroppsligen med självförtroende att man vill ha henne. Då finns det inte utrymme för frågor då det skulle uppfattas som svagt. Man får gå på magkänslan men den kan ha fel. Jag skulle inte ens haft hälften så mycket sex i mitt liv om jag stött "sofistikerat". Om målet dessutom vore att absolut inte sexuellt trakassera någon undrar jag om jag fått någon sex över huvud taget.

Det är så mycket hyckleri i metoo kampanjen eftersom gränsen mellan attraktivt beteende och sexuella trakasserier är hårfin. Därmed inte sagt att man ska bete sig som tidigare nämnda herrar. Men som man måste du våga göra det som gränsar till det tillåtna.

Kvinnorna måste rannsaka sitt eget beteende då de måste inse att män beter sig så här för att det lönar sig. Timell som ju verkar vara allt annat än sympatisk har föga överraskande en grymt snygg fru sedan många år. Samtidigt går de snälla männen ensamma.
Stämmer ruskigt bra.

De gånger det lett till något så har jag suttit mig bredvid tjejen, som jag i många fall knappt ens känner, tagit en arm runt henne och typ skaka på axeln och klappa ner för ryggen (inte mot rumpan dock).

Men om du försöker charma genom ord så kan du glömma någonting. Och om du är defensiv så kommer du inte heller lyckas. Om kvinnorna (som börjar prata om metoo hit och dit) faktiskt hade belönat icke-påflugna killar (finns faktiskt en tråd om det på det här forumet) så hade inte killar tafsat.

På dansgolvet ser man ju hur tjejerna underkuvas totalt när killen tar ett tag i tjejen och leder henne mot utgången (hon går med på det) och de är redan på väg hem.

Det är så tjejer funkar. Nån mått av kroppsberöring är ett måste för att tjejer ens ska överväga att gå hem med en kille. När sen desperata idioter ser detta framgångsrecept så gör de det helt fel och tar det längre.
Citera
2017-10-20, 17:17
Medlem
EdonkeySfinxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Vad jag tycker är attraktivt
Citerar Pappersmall…en attraktiv man skriver såhär t ex får ju gåshud asså

om närheten, om ömheten, om att känna sig "som en man" och kunna behaga en kvinna. Det handlar om den naturliga "dominansen" i sängen där man "Tar henne" och blir bekräftad för det

Catch ma drift?
Så min väns svar på min fråga om vad han fick ut av att ligga med så mycket kvinnor är alltså ok för kvinnorna?
Hans svar var för att det gav en maktkick. Blev lite paff. Hade väntat mig något om njutning då det för mig borde vara största möjliga njutning för båda.
Förklarar ju också varför missionären är så populär. Den är ju klart maktbetonad och förhindrar mannen att använda händerna att smeka med.
Kan ju också förklara varför kvinnors brist på orgasm dyker upp i artiklar om sex och samlevnad.
Människor gör mig deprimerad.
Jag fortsätter att leva i celibat och fixar min njutning själv tack!
Citera
2017-10-20, 17:49
Medlem
Citat:
Stämmer ruskigt bra.

De gånger det lett till något så har jag suttit mig bredvid tjejen, som jag i många fall knappt ens känner, tagit en arm runt henne och typ skaka på axeln och klappa ner för ryggen (inte mot rumpan dock).

Men om du försöker charma genom ord så kan du glömma någonting. Och om du är defensiv så kommer du inte heller lyckas. Om kvinnorna (som börjar prata om metoo hit och dit) faktiskt hade belönat icke-påflugna killar (finns faktiskt en tråd om det på det här forumet) så hade inte killar tafsat.

På dansgolvet ser man ju hur tjejerna underkuvas totalt när killen tar ett tag i tjejen och leder henne mot utgången (hon går med på det) och de är redan på väg hem.

Det är så tjejer funkar. Nån mått av kroppsberöring är ett måste för att tjejer ens ska överväga att gå hem med en kille. När sen desperata idioter ser detta framgångsrecept så gör de det helt fel och tar det längre.

Ja, det är säkerligen något som sitter djupt biologiskt. Likt män blir knockade om de ser en kvinna med timglasfigur och långt fylligt hår. Skillnaden är att män inte skäms för sina drifter på samma sätt som kvinnor.

Kvinnornas drifter passar riktigt uselt ihop med de jämställdhetsmål som kvinnor ständigt matas med. Det kan förklara kvinnors ständiga dubbla budskap. Det de blivit tillsagda och lärt sig att vilja är en sak. Drifterna som är starkare leder dem sedan i annan riktning.
Senast redigerad av avec 2017-10-20 kl. 17:54.
Citera
2017-10-20, 17:58
Medlem
Honeyvoices avatar
Okej det var som jag skrev innan…ni vill ge er in i en individuell dispyt med mig and have all of me. Helt naturligt så gör en kille när han vill ha ens uppmärksamhet typ kasta snöboll på en eller ta ens mössa ha ha men det kommer inte att funka i längden. Så jag läser vad ni skriver funderar,blir insprerad och skriver sedan det jag tänker om det mer allmänt men är det något där jag tänker på er just så skriver jag nicket eller citerar. Så blir inte inläggen så kladdiga och svårlästa.

Alla sätt är bra utom de dåliga

Citera
2017-10-20, 18:55
Medlem
simonvps avatar
Citat:

Håller med och inte.

Syftet med metoo är att belysa när män på höga positioner går en bra bit över gränsen och missbrukar sin makt. Det verkar som att att det handlat om rena övergrepp och våldtäkter.Jag tror därför infallsvinkeln blir helt skev om det är kvinnorna som måste ändra sitt beteende. Det låter uppenbarligen i Timells och Virtanens fall som att man är beyond att ta risker, utan det handlar om systematiska skrupelfria utnyttjanden. Det handlar också om att kvinnor inte bara ska finnas till som sexobjekt för män, men det är en annan diskussion.

Men visst är du rätt ute på det i övrigt med raggningsbiten. Jag som skulle klassa mig själv som snäll kan bara instämma med att de gånger jag fått ligga eller fått en tjej intresserad av mig så har hon underkastat sig mig och varit mig undergiven.

Har försökt köra "snäll-stilen" och respektera en brud utan att göra sexuella anspelningar och närmanden, vilket lett till total friendzoning. När jag sedan lagt på mig en lite "douchigare" och vad som framstått som en självsäkrare stil, med flera sexuella anspelningar, så har jag lyckats mycket bättre.

Alternativen är inte att vara Virtanen/Timell-svin eller att vara översnäll och underkuvad. Det finns ju ett mellanting där män lyckas få ligga och klarar av att leva med kvinnor. Nyckeln kortsiktigt för männen är att ha bra självförtroende. Man kan påvisa ett bra självförtroende utan att vara ett total-as, utan snarare genom att visa att man är trygg i sig själv. De långvariga förhållanden som finns i min omgivning har männen gemensamt att de är trygga i sig själva, utan att vara det minsta mesiga. De förhållanden som spruckit har, trott eller ej, berott på svinaktiga män som varit otrogna
Citera
2017-10-20, 19:13
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Stämmer ruskigt bra.

Ja precis så, går att göra sexuella anspelningar utan att direkt gå på rumpan.

Just dansgolvet har varit galet komplext för mig. Har själv fått höra från tjejkompis att det bästa sättet att aproacha någon där är att börja dansa mot tjejens rumpa. Om hon däremot inte är intresserad av en så framstår man ju som världens creep när man gör det Tacka fan för att vissa killar får hjärnspöken på krogen...
Senast redigerad av simonvp 2017-10-20 kl. 19:20.
Citera
2017-10-20, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Håller med och inte.

Syftet med metoo är att belysa när män på höga positioner går en bra bit över gränsen och missbrukar sin makt. Det verkar som att att det handlat om rena övergrepp och våldtäkter.Jag tror därför infallsvinkeln blir helt skev om det är kvinnorna som måste ändra sitt beteende. Det låter uppenbarligen i Timells och Virtanens fall som att man är beyond att ta risker, utan det handlar om systematiska skrupelfria utnyttjanden. Det handlar också om att kvinnor inte bara ska finnas till som sexobjekt för män, men det är en annan diskussion.

Men visst är du rätt ute på det i övrigt med raggningsbiten. Jag som skulle klassa mig själv som snäll kan bara instämma med att de gånger jag fått ligga eller fått en tjej intresserad av mig så har hon underkastat sig mig och varit mig undergiven.

Har försökt köra "snäll-stilen" och respektera en brud utan att göra sexuella anspelningar och närmanden, vilket lett till total friendzoning. När jag sedan lagt på mig en lite "douchigare" och vad som framstått som en självsäkrare stil, med flera sexuella anspelningar, så har jag lyckats mycket bättre.

Alternativen är inte att vara Virtanen/Timell-svin eller att vara översnäll och underkuvad. Det finns ju ett mellanting där män lyckas få ligga och klarar av att leva med kvinnor. Nyckeln kortsiktigt för männen är att ha bra självförtroende. Man kan påvisa ett bra självförtroende utan att vara ett total-as, utan snarare genom att visa att man är trygg i sig själv. De långvariga förhållanden som finns i min omgivning har männen gemensamt att de är trygga i sig själva, utan att vara det minsta mesiga. De förhållanden som spruckit har, trott eller ej, berott på svinaktiga män som varit otrogna

Tanken är inte att kvinnor ska ändra sitt beteende. Det kommer de inte att göra annat än marginellt. Det kvinnor borde göra är att problematisera och analysera och inse att kvinnor har del i att män beter sig på det här sättet. Det håller inte att bara spela offer och klandra någon mansroll som att denna lever sitt eget liv.

Det blir patetiskt när en kvinna har sex med man1 som stöter på henne på ett direkt och offensivt sätt. För att sedan anklaga man2 som stöter på henne på liknande sätt för sexuella trakasserier.

I fallet med Lulu Carter och Martin Timell blir det särskilt tydligt. Enligt rykten sägs hon ha haft en längre sexuell relation med Martin Timell. Så där är t.o.m. man1 och man2 samma man. Och även där har den offensive mannen belönats med sex.
Citera
2017-10-20, 19:48
Medlem
EdonkeySfinxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Okej det var som jag skrev innan…ni vill ge er in i en individuell dispyt med mig and have all of me. Helt naturligt så gör en kille när han vill ha ens uppmärksamhet typ kasta snöboll på en eller ta ens mössa ha ha men det kommer inte att funka i längden. Så jag läser vad ni skriver funderar,blir insprerad och skriver sedan det jag tänker om det mer allmänt men är det något där jag tänker på er just så skriver jag nicket eller citerar. Så blir inte inläggen så kladdiga och svårlästa.
Alla sätt är bra utom de dåliga
Om det var riktat åt mitt håll så glöm det. Vad jag säger och skriver gäller bokstavligt. Ingen bakomliggande agenda. Dessutom är jag så gammal att jag inte försöker ändra på någon eller dess åsikter då jag vet att det är meningslöst.
Citera
2017-10-20, 19:59
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
Det är en stor nackdel, en överväldigad majoritet av män är INTE sociala monster, extroverta supercharmiga mastodonder eller snygga som modeller och kändisar. De flesta killar är vanliga knegare eller kontorsjobbare, tappar lite hår, kanske liten mage, gillar att se på tv, meka med bilen, se fotboll, heja på AIK eller Arsenal, ta det lugnt med en öl.

Jag tror det får enorma konsekvenser för ett samhälle om fler och fler män blir utan närhet kärlek och sex, samtidigt som kvinnor fullkomligt svämmas över av förslag (för att män blir mer och mer desperata) även fula och äldre kvinnor.

Och än sen då? Om du blir utan sex och blir ensam...sitt där med din fotboll o bira och grunna vad som gick fel

du har en sjukt skev syn på vad dina "rättigheter" är....

Så kvinnor svämmas över av förslag av även fula och äldre kvinnor?

Du har upprepat detta några gånger nu och verkar tycka att du har rätt till en attraktiv ung kvinna...eller helst flera. varifrån kommer denna villfarelse?

Kvinnor är inte längre uppfostrade i 50-talsandan till att serva och behaga mannen...och bejaka hans ego och lyssna till hans dumhet Kvinnor har pengar nu och kan välja bort idioter. Det är faktiskt tom så att många väljer bort sex och lever själv hellre än måste stå ut med ett pucko
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in