2017-10-28, 00:18
Medlem
Citat:
Soran Ismail har häktats för våldtäkt, undra om han kan skämta bort det?
https://twitter.com/lekofalk/status/923974295226896386

Stämmer detta?

Inlägget för 4 tim sedan
Citera
2017-10-28, 00:54
Medlem
Xel2oXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremParanoia
Något intressant är att hans dåliga podd inte släppte ett avsnitt i tisdags som de alltid gör, de tjänar en hel del deg på den. Tyder på att "något" har hänt. Soran är körd.

Citat:
Ursprungligen postat av GabrielTosh
stämmer inte, kom ett avsnitt då

Det var ett förinspelat avsnitt som de spelat in långt tidigare.
Citera
2017-10-28, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Influencer
https://twitter.com/lekofalk/status/923974295226896386

Stämmer detta?

Inlägget för 4 tim sedan

Häktats är i det närmaste helt osannolikt. Då skulle han ha frihetsberövats, begärts häktad av åklagare, och sedan skulle en häktningsförhandling ägt rum i tingsrätten. Att det skulle kunna vara han som är misstänkt är en annan femma.
Citera
2017-10-28, 08:45
Medlem
För er som har svårt att förstå hur han hade kunnat vara kapabel till sånt, måste man först inse vem han är som person- och det gör man inte genom det som skrivs i media eller det han försöker förmedla på socialmedia.

Han är ett svin. En vän till mig hade under en tid legat med honom, efter att ha lyckats få kontakt genom Snapchat.

Minns inte mycket detaljer, men något snarlikt med "Kan du komma förbi ikväll? Du kan få 4000kr om du är min personliga lilla hora" sade han.

Nu vet jag inte om Artikeln i fråga handlar om just honom, men det skulle inte förvåna mig.
Citera
2017-10-28, 09:38
Medlem
YuriOrlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalChase
Häktats är i det närmaste helt osannolikt. Då skulle han ha frihetsberövats, begärts häktad av åklagare, och sedan skulle en häktningsförhandling ägt rum i tingsrätten. Att det skulle kunna vara han som är misstänkt är en annan femma.

Folk har ju i allmänhet lite svårt för hur det svenska rättsystemet fungerar.

Möjligen har han delgivits misstanke.
Citera
2017-10-28, 09:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Att det är Soran som nu utreds för våldtäkt borde väl vara ganska klarlagt. Dock ska vi komma ihåg att själva utredningen bara är första halvlek. Nu är frågan om det leder till åtal och fällande dom. Efter att ha läst igenom DN-artikeln känns det som att det rör sig om någonting betydligt allvarligare än "post-coitus disagreement". Då är nästa fråga var man placerar en eventuellt fällande dom på Richterskalan för skandaler. Jag vågar påstå att det här skulle kunna ha betydligt högre magnitud än Göran Lindbergs förehavanden. Min pommac-flaska (och förmodligen även åklagarens) står dock i rumstemperatur med oskalad kork. Än så länge.

Låter som att denne man kan få sitta inne de närmsta 10 åren..tre våldtäkter..
Citera
2017-10-28, 09:50
Medlem
Matthew_Hopkinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Att det är Soran som nu utreds för våldtäkt borde väl vara ganska klarlagt.

Klarlagt?? Hurdå?
Citera
2017-10-28, 10:35
Medlem
På sexpressen har de en profilsketch, vet inte om den är symbolisk eller ej. Men den liknar inte Soran Ismail direkt. https://www.expressen.se/noje/svensk-komiker-utreds-for-misstankt-valdtakt-/
Citera
2017-10-28, 10:35
Medlem
Snälla, ni måste förstå att det är Soran det handlar om.

Varför tror ni han la upp en till två bilder om dagen på Instagram och plötsligt slutade den 17:e?

För att han blev uppringd av en journalist... Alltså folk blir bara dummare med tiden.
Citera
2017-10-28, 11:03
Medlem
Brottinators avatar
En kompis till mitt ex berättade om en kväll på Rose i Sthlm där hon blev uppvaktad av Soran. Minns inte när detta utspelade sig men minst 2-3 år sen. Han bjöd på drinkar och var väldigt på, på ett sliskigt vis. När det sedan var dags för hemgång och tjejen inte ville följa med honom hade han tappat det direkt. Kallat henne för drinkluder och diverse annat, berättat för henne hur jävla dum i huvudet hon var som inte förstod vad han hade för intentioner när han bjöd henne på drinkar. Detta var alltså under tiden han var tillsammans med sitt ex.
Citera
2017-10-28, 11:11
Medlem
Komikern Felicia Jackson på Twitter: https://twitter.com/itepase/status/923946547624251392
Citera
2017-10-28, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag gillar också hans humor ... Å andra sidan skulle det ju vara ännu mer humor om det handlar om honom ---- Vi minns väl hans moraliska indignation under "järnrörsskandalen" ...

Ja, episk humor. Om det är han så handlar det om grövre saker än att skrika "hora" (vilket är illa nog) samt att springa upp för en trappa och plocka upp några järnrör som man sedan lägger ner igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in