2017-10-27, 18:14
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letspanic
Jag hoppas på att det inte är han. Jag gillar hans humor. "Hoppas" mer på Betnér i så fall.
Jag gillar också hans humor ... Å andra sidan skulle det ju vara ännu mer humor om det handlar om honom ---- Vi minns väl hans moraliska indignation under "järnrörsskandalen" ...
Citera
2017-10-27, 18:49
Medlem
RingRing2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smegmahead
Soran som våldtäktsapa? Tja, varför inte? A blatte has gotta do what a blatte has gotta do, liksom.... De förnekar sig aldrig, kebabkletarna! Är brottsoffren svenska tjejer så har vi en stensäker spik!

Nu är ju t ex inte Virtanen någon blatte, och han misstänks ju för våldtäkt nu i medierna.

Det är blandad kompott som dyker upp.

DNs artikel skickar nog rysningar genom komiker-Sverige nu, vem är det, är det SI? Jag har även sett att M.A. nämnts på twitter, men han är väl knappt komiker.
Senast redigerad av RingRing2014 2017-10-27 kl. 18:53.
Citera
2017-10-27, 18:56
Medlem
Smegmaheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RingRing2014
Nu är ju t ex inte Virtanen någon blatte, och han misstänks ju för våldtäkt nu i medierna.

Det är blandad kompott som dyker upp.

DNs artikel skickar nog rysningar genom komiker-Sverige nu, vem är det, är det SI? Jag har även sett att M.A. nämnts på twitter, men han är väl knappt komiker.
Virtanen låter väl inte speciellt svenskt va? 😂
Citera
2017-10-27, 20:15
Medlem
Varför har ingen gett mig cred för min spaning?

Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Eller iallfall vågar tala ut. Möjligheten finns att en journalist kontaktat Soran och bett om kommentar till en kommande artikel och därav att det är så tyst ifrån han.
Citera
2017-10-27, 20:31
Avslutad
Att det är Soran som nu utreds för våldtäkt borde väl vara ganska klarlagt. Dock ska vi komma ihåg att själva utredningen bara är första halvlek. Nu är frågan om det leder till åtal och fällande dom. Efter att ha läst igenom DN-artikeln känns det som att det rör sig om någonting betydligt allvarligare än "post-coitus disagreement". Då är nästa fråga var man placerar en eventuellt fällande dom på Richterskalan för skandaler. Jag vågar påstå att det här skulle kunna ha betydligt högre magnitud än Göran Lindbergs förehavanden. Min pommac-flaska (och förmodligen även åklagarens) står dock i rumstemperatur med oskalad kork. Än så länge.
Senast redigerad av oshin.cantwell 2017-10-27 kl. 20:37.
Citera
2017-10-27, 20:33
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Varför har ingen gett mig cred för min spaning?

Rena fantasier får man ingen cred för. Dra fram lite bevis istället.
Citera
2017-10-27, 20:36
Medlem
Energiknippes avatar
Det här inlägget däremot:

(FB) Känd svensk komiker utreds för våldtäkt

Det är alltså hans ex..
Citera
2017-10-27, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag gillar också hans humor ... Å andra sidan skulle det ju vara ännu mer humor om det handlar om honom ---- Vi minns väl hans moraliska indignation under "järnrörsskandalen" ...

Ja, visst minns vi den och de som skriker högst/värst brukar oftast vara de som..................
Citera
2017-10-27, 22:06
Medlem
RingRing2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smegmahead
Virtanen låter väl inte speciellt svenskt va? 😂

Det har du helt rätt i. MEN du kan väl ändå inte påstå att Fredrik V är en blatte?
Citera
2017-10-27, 22:07
Medlem
RingRing2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Det här inlägget däremot:

(FB) Känd svensk komiker utreds för våldtäkt

Det är alltså hans ex..

Det verkar som det, men det kan ju finnas flera som råkat illa ut.
Citera
2017-10-27, 22:10
Medlem
Lilla Soran Ismail. Luckan slog igen för dig också din stora kackerlacka.
Citera
2017-10-27, 22:30
Medlem
Äntligen. Detta är artikeln jag nämnde för ett tag sedan. Hoppas nu att någon (hans ex?) väljer att gå ut med namn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in