2017-10-21, 23:31
Medlem
abborrmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ponnylover99
http://archive.is/xQuy6

Författaren.

Tror du inte det hade varit komikern isf?
Citera
2017-10-22, 00:32
Medlem
Intressant att han inte twittrat på fyra dagar. Har nog aldrig hänt tidigare. Får se om han vaknar till liv idag när hans kära Liverpool spelar.
Citera
2017-10-22, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lallaren44
Intressant att han inte twittrat på fyra dagar. Har nog aldrig hänt tidigare. Får se om han vaknar till liv idag när hans kära Liverpool spelar.
På twitter kan man få en del obkväma svar lex Virtanen och Fadakar, antagligen därför.

http://lajkat.se/17-bilder-som-visar-varfor-vi-alskar-soran/ töntsida som tydligen älskar såran på g. av väldigt oklara anledningar.
Senast redigerad av Geigerzehler 2017-10-22 kl. 01:27.
Citera
2017-10-22, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lallaren44

Han tog även bort en instagrampost som promotade hans bok. Fanns ett par kommentarer där och en skärmdump från 1337likes. Han håller helt klart låg profil och hoppas att det blåser över.
Citera
2017-10-22, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chadde
Han tog även bort en instagrampost som promotade hans bok. Fanns ett par kommentarer där och en skärmdump från 1337likes. Han håller helt klart låg profil och hoppas att det blåser över.
Det hoppas inte vi. Skulle helt klart ställa såran till svars om jag såg tönten på stan.
Citera
2017-10-22, 08:51
Medlem
ExtremParanoias avatar
Något intressant är att hans dåliga podd inte släppte ett avsnitt i tisdags som de alltid gör, de tjänar en hel del deg på den. Tyder på att "något" har hänt. Soran är körd.
Citera
2017-10-22, 08:57
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Naturligtvis inte. Hur fan skulle man kunna vara medskyldig om man inte klarar av att säga nej? Däremot så kan det vara så att man har utsatt sig för risk, men det är alltid den som våldtar som är skyldig. Offret kan aldrig vara skyldigt. Du blandar ihop riskbeteende med att vara medskyldig.
Säger man inte nej så är man väl med på det eller? Är det bara jag som inte har ett manus och en regisör som övervakar när jag knullar?
Citera
2017-10-22, 09:28
Medlem
ExtremParanoia>> Det gjorde de visst. Men det ska bli intressant att se om det blir något avsnitt nu på tisdag och hur de kommer hantera elefanten i rummet!

abborrmaster>> Jag tror att DN tycker att det viktiga är "historien, inte att peka ut någon". Därför ändrar de till "författaren" för att medvetet vilseleda... Hade det stått "komikern" hade det varit uppenbart för många.

Vidrigt att läsa för övrigt. Hoppas verkligen att det här kommer upp till ytan!
Citera
2017-10-22, 13:39
Medlem
GabrielToshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremParanoia
Något intressant är att hans dåliga podd inte släppte ett avsnitt i tisdags som de alltid gör, de tjänar en hel del deg på den. Tyder på att "något" har hänt. Soran är körd.

stämmer inte, kom ett avsnitt då
Citera
2017-10-22, 18:11
Medlem
abborrmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mersault81
ExtremParanoia>>

abborrmaster>> Jag tror att DN tycker att det viktiga är "historien, inte att peka ut någon". Därför ändrar de till "författaren" för att medvetet vilseleda... Hade det stått "komikern" hade det varit uppenbart för många.

Hade missat hans boksläpp. Det stämmer nog som du säger. Någon som läst den? Om det står om liknande angrepp fast med han som offer?
Citera
2017-10-22, 18:16
Medlem
dwgs avatar
Tror han är typ turk
Citera
2017-10-22, 18:48
Medlem
ExtremParanoias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mersault81
ExtremParanoia>> Det gjorde de visst. Men det ska bli intressant att se om det blir något avsnitt nu på tisdag och hur de kommer hantera elefanten i rummet!
Citat:
Ursprungligen postat av GabrielTosh
stämmer inte, kom ett avsnitt då
Såg det nu, det var min poddspelare som inte hade uppdaterat sig. Något nästa avsnitt kommer nog inte den här veckan och gör de det kan det bli intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in