2017-10-27, 20:29
Medlem
Om det är Oisin, och mycket pekar ditåt, så är det nästan för bra för att vara sant.

Virtanens fall från de höga hästarna gjorde nog ont men Oisins fall är nog ett par resor värre faktiskt.

Jag håller tummarna för att det är han...
Citera
2017-10-27, 20:32
Medlem
Lena Mellin myser nu har alla glömt hennes snorkråkeätande.
Citera
2017-10-27, 20:47
Medlem
Ukulele-Lelles avatar
I något sammanhang läste jag nyligen om en kvinna (arbetskamrat?) som ville hjälpa den man av de tre värstingar på Aftonbladet som ännu inte trätt fram. Han måste få hjälp för sin sjukdom, hävdade hon. Vad kan det vara för sjukdom som får en till det yttre sett sofistikerad man till en flåbuse som förolämpar och skrämmer kvinnor? Jag kommer att tänka på tourettes syndrom. Men å andra sidan så får tourette bara en person att säga olämpliga saker, inte att uppträda som ett svin.
Så nej, inte tourette, men det vore en bra fint för honom att hävda denna sjukdom. Alkoholism ger inte riktigt samma medkänsla och förståelse.
Citera
2017-10-27, 21:02
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Ramqvist är värre än så. Dels så har hon ursäktat den fullständigt virulenta homofobin i Jamaicas reaggescen. Dels har hon bara noterat att bland svarta flator i USA så var det relativt vanligt att butchen misshandlade femmen. Priset tog hon häromåret när hon i någon intervju sade att hon minsann typ umgicks i kretsar där tjejerna typ hade handgranater i handväskan.

Låter som en fin flicka som våldtäktsmaken måste trivas ihop med. Blir eminenta brasaftnar. Hon borde utan vidare kunna berätta för oss på Flashback, som hon också förstås besöker, vem Reportern är.

Fast dom flesta av oss har redan gissat rätt.
Citera
2017-10-27, 21:05
Medlem
Är det möjligt att göra denna DN artikel läsbar för oss som inte vill köpa någon premiumprenumeration på DN. Det mesta som skrivs där är skräp, men just detta verkar intressant.
Citera
2017-10-27, 21:14
Medlem
Pugis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gida
Är det möjligt att göra denna DN artikel läsbar för oss som inte vill köpa någon premiumprenumeration på DN. Det mesta som skrivs där är skräp, men just detta verkar intressant.

Du menar att nyheter du inte gillar är skräp, men när någon du vill ska granskas, då är det nyheter? Märkligt.
Citera
2017-10-27, 21:19
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gida
(FB) Den stora skvallertråden om Fredrik Virtanen! (Sammanfogad /Mod)
Citera
2017-10-27, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pugi
Du menar att nyheter du inte gillar är skräp, men när någon du vill ska granskas, då är det nyheter? Märkligt.
"Nyheter jag inte gillar är skräp"
Ja det vore konstigt annars.
Ungefär som att köpa ett paket skit för att det ligger en dajm i botten. Du gör gärna det och det är din sak.
Citera
2017-10-27, 22:06
Medlem
envackerblommas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tardolicious
Tack. Jag vill inte outa min vän genom att berätta för detaljerat. OC läser garanterat den här tråden och jag vill inte att han ska känna igen henne. Men låt mig säga som så att kvinnor i kretsen kring både OC och FV dragits med samma förnekelsenatur som diskuteras i de senare inläggen. OC och FV är väldigt dominanta, aggressiva, humoristiska. Vissa kvinnor gillar det. Mekanismen hos dessa kvinnor är densamma som flertalet flickvänner till gangsters uppvisar: "Ja, det är klart att det är dumt det han säger och gör, men han är annorlunda innerst inne".

Och flickvännen Karolina R skrev en bok om en flickvän som var ihop med kriminell o hade det bra ställt iallafall. Idag i programmet Stil i P1 berättade Karolina R om sin fina skolflicksklänning ... som gav känslan att hon bara ville vara undergiven o läggs sig ner o blotta strupen o vara hjälplös.. Maken Virtanen gillar nog skolflicksstuket
Citera
2017-10-27, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
(FB) Den stora skvallertråden om Fredrik Virtanen! (Sammanfogad /Mod)

I DN:s artikel om Aftonbladet framkommer att Reportern röker. OC är rökare.
Citera
2017-10-27, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
I DN:s artikel om Aftonbladet framkommer att Reportern röker. OC är rökare.

Det står inte så i DN:

Citat:
Medarbetare berättar hur de ser Reportern stå och prata med Sofia Olsson Olsén på redaktionens balkong, där chefredaktören ofta står och röker.

https://www.dn.se/nyheter/sverige/dn-granskar-krisen-pa-aftonbladet-sexism-och-tystnadskultur/

Det står att Reportern och Sofia Olsson Olsén står och pratar på balkongen, där chefredaktören - Olsson Olsén - ofta står och röker. Det står inte att Reportern röker.
Citera
2017-10-27, 23:30
Medlem
Tubalkains avatar
https://twitter.com/MattiasSjodin/status/923781161431822336

https://twitter.com/MattiasSjodin/status/923781834571505665

2014
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto