Citat:
Ursprungligen postat av
Det-e-dunder
Ulvar i fårakläder. Undra vad gap o skrik-vänstern säger nu när deras idoler är knarkande sodomiter, som dessutom kränker kvinnor systematiskt.
Rätt intressant att svenska kvinnor fokuserar på kommentarer och blickar när tjejer gruppvåldtas veckovis i Sverige. Fall som Elin Krantz och extrema grooming-babbar som gör allt snärja in unga flickor i missbruk. Ingen svensk kvinna finns där för de riktiga offren alla vill bara synas själva och få "styrkekramar" på facebook.
Svenska kvinnor är ultra-patetiska.
Man ger på Martin timell o Fredrik virtanen för småsaker som riktiga kvinnor borde kunna tåla. Men vi har inga kvinnor i Sverige bara unga och gamla små-tjejer. Buuuhuuu han tittade på mig när jag uppenbarligen klär mig som en slampa från red light district - vilken mansgris.
Får se om cantwell åker dit också aldrig gillat honom och han har säkert haft ögonen på en kvinna i över 5 sekunder utan sammtyckespåskrift så han kan mycket väl ryka.
Japp...brudar och tjejer operar
läppar och annat och sminkar sig så att dom ser ut som pajasar.
Man kan fan inte ta dom på allvar.
I grupp kallar dom sig tuffa och modiga..men enskilt säger dom inte ett pip...bara ler och smilar sig in.
Detta måste ju vara orsaken att dom skrattar efter vareviga mening dom säger.