2017-10-26, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Tuttarna tror jag så att Toffeln kan få litet extra "zazazuu"
Litet tveksam om han får upp den öht
Hon är ju för jävla dum som ger sig på bröstoperation igen för tredje gången gillt. Tyckte hon sa att hennes viktnedgång och det runt omkring gjordes för hälsans skull... ska hon nu lyfta bort bröstvårtorna för tredje gången så ökar risken att de faktiskt inte kommer att läka fast igen. Hon riskerar hälsan för att få ett lyft. Så sjukt. Hon borde uppsöka en psykolog istället som kunde hjälpa henne med det som är fel på henne nämligen hennes hjärna..
Senast redigerad av divadnil 2017-10-26 kl. 21:42.
Citera
2017-10-26, 21:50
Medlem
Zoom008s avatar
Jag tror det blir jättetuttar som kommer sitta högt upp. Hon är nog ivrig att få visa upp behagen i Expressen så fort den här metoo-kampanjen är över.
Citera
2017-10-26, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippiraya
Hon har svarat på en kommentar på instagram och skriver att hon kommer vara nyopererad nästa helg! Blir spännande att se vad hon åtgärdar först. Hon pratar om att ligga i soffan och mysa, kan ju inte vara nåt jättestort? Eller är det de rosa molnen och överoptimismen som gör sig påminda?

Som jag fattat det så är det magen som skall opereras, få ordning på delade magmuskler.
Citera
2017-10-26, 22:10
Medlem
HateWrecks avatar
En gammal historia från åttiotalet, som jag fått återberättad för rätt länge sedan på krogen.

I Sollentuna Centrum, tror jag det var, hölls någon slags familjedag med godisregn, rea, underhållning etc.
En av de som stod för musikunderhållningen var Anna Book..
Anna Uppträder och ngt händer då hon är klar.
Det kan ha varit någon som sagt/ropat något, kanske kastat upp något på scenen, garvat..
Annas farsa stormar in på scenen, eller var det ut i publiken, skäller ut folk och ballar ur i någon mån.

Kommer ihåg att det var en rätt bisarr historia och att jag skrattade gott..
Jag var rätt packad när jag hörde detta, precis som den som berättade, dessutom var det längesedan.
Är det någon som känner igen detta och har en mer fullständig berättelse?
Citera
2017-10-26, 22:17
Medlem
Boopidoos avatar
Tror inte det var Tunnans pappa. Han gillade inte jobbet som biltvättare och stack väl när hon var liten.
Det kanske var mini-Tunnans pappa 👺
Citera
2017-10-26, 22:17
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
En gammal historia från åttiotalet, som jag fått återberättad för rätt länge sedan på krogen.

I Sollentuna Centrum, tror jag det var, hölls någon slags familjedag med godisregn, rea, underhållning etc.
Det kan ha varit någon som sagt/ropat något, kanske kastat upp något på scenen, garvat..
Annas farsa stormar in på scenen, eller var det ut i publiken, skäller ut folk och ballar ur i någon mån.

Jag var rätt packad när jag hörde detta, precis som den som berättade, dessutom var det längesedan.
Han dog ju när Anna var 3 år?
Citera
2017-10-26, 23:25
Medlem
Littlepaw13s avatar
Anna är på extras löpsedel
"Svartsjukedramat med maken".

Keep it classy Anna.
Citera
2017-10-26, 23:27
Medlem
Fan Tunnan operera magen så färglöst, vi vill se ordentliga kopattar som matchar häständerna
Citera
2017-10-26, 23:48
Medlem
HateWrecks avatar
Okej, inte hennes pappa alltså.
Som jag skrev sviker minnet av olika skäl.

Men det skulle kunna varit någon form av fadersgestalt. Manlig släkting, manager?
Senast redigerad av HateWreck 2017-10-27 kl. 00:08.
Citera
2017-10-27, 02:13
Bannlyst
Citat:
Okej, inte hennes pappa alltså.
Som jag skrev sviker minnet av olika skäl.

Men det skulle kunna varit någon form av fadersgestalt. Manlig släkting, manager?

Billy Butt? Bert Karlsson? Vilken label låg hon på egentligen under storhetstiden med ABC?
Citera
2017-10-27, 14:31
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokes-Lets-go
Billy Butt? Bert Karlsson? Vilken label låg hon på egentligen under storhetstiden med ABC?

Var det inte på Marianne, dvs hos Bert?
Citera
2017-10-27, 15:01
Medlem
Aurora Borealiss avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Han dog ju när Anna var 3 år?

Han dog inte när Anna var tre år. Han dog 14 dagar innan hennes 25-årsdag enligt hennes blogg. Det borde alltså ha varit i augusti 1995.
http://annabook.spotlife.se/2013/03/21/lite-mer-bilder/
Senast redigerad av Aurora Borealis 2017-10-27 kl. 15:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in