Citat:
Ursprungligen postat av
HepCat-X
Och ännu ökänd--jag menar okänd?

Så kan man se det. Jag tippar på att det är någon (för oss i allmänheten) okänd "kontorschef" som sitter vid sitt skrivbord och har tafsat på sin sekreterare när hon har tagit diktamen/stenograferat...
På min arbetsplats (inte inom media) tog vi chefen och städerskan bokstavligt talat på bar gärning med byxorna nere inne i städskrubben.. Blev en liten grabb som resultat efter nio månader.. Sånt händer överallt, på alla arbetsplatser. Egentligen inget att oroa sig för. Bara mänskligt beteende.
Tillägg: Lasse Kronér är alltså inte "chefen" och har inget med det att göra. Lasse är för övrigt en av de få genuint snälla människorna som jag har träffat. Totalt är det en handfull, Lasse är en av dessa.