2017-10-25, 12:48
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Var det Kronér som var den s k "SVT-chefen" misstänkt för otidigheter och tafsande? Eller är det en annan och ännu inte identifierad person där? Kroner är ju ingen chef, snarare programledare.
Nej, det är en annan person som är "chefen".
Citera
2017-10-25, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Nej, det är en annan person som är "chefen".

Och ännu ökänd--jag menar okänd?
Citera
2017-10-25, 12:59
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Och ännu ökänd--jag menar okänd?
Så kan man se det. Jag tippar på att det är någon (för oss i allmänheten) okänd "kontorschef" som sitter vid sitt skrivbord och har tafsat på sin sekreterare när hon har tagit diktamen/stenograferat...

På min arbetsplats (inte inom media) tog vi chefen och städerskan bokstavligt talat på bar gärning med byxorna nere inne i städskrubben.. Blev en liten grabb som resultat efter nio månader.. Sånt händer överallt, på alla arbetsplatser. Egentligen inget att oroa sig för. Bara mänskligt beteende.

Tillägg: Lasse Kronér är alltså inte "chefen" och har inget med det att göra. Lasse är för övrigt en av de få genuint snälla människorna som jag har träffat. Totalt är det en handfull, Lasse är en av dessa.
Senast redigerad av kraftfoder 2017-10-25 kl. 13:38.
Citera
2017-10-25, 13:25
Medlem
Citat:
Var det Kronér som var den s k "SVT-chefen" misstänkt för otidigheter och tafsande? Eller är det en annan och ännu inte identifierad person där? Kroner är ju ingen chef, snarare programledare.
Nej, men kanske Jan Helin? Han arbetar ju på Sveriges television,((.

Läste i blaskan idag att förhören med Lasse Kroner fortsätter, stackars jävel, hoppas det blir nedlagt och att hans program får fortsätta.
Citera
2017-10-25, 17:45
Medlem
QueerSchilvias avatar
Slipper vi se Lasse Kroner fjanta runt i tv-rutan i fortsättningen så skulle det fanimej vara värt att börja betala TV-licens.
Citera
2017-10-25, 19:18
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
SVT-profil anklagas för sexuellt utnyttjande - nu inleds förundersökning
Kammaråklagare Stefan Lind bekräftar att en förundersökning är inledd mot SVT-profilen som anklagas för grovt sexuellt utnyttjande av person i beroendeställning.
http://www.tv4.se/nyheterna/klipp/svt-profil-anklagas-f%C3%B6r-sexuellt-utnyttjande-nu-inleds-f%C3%B6runders%C3%B6kning-3941165

Jaha, anmälan sexuellt utnyttjande av person i beroendeställning. Ingen misstanke utan bara utpekad, och åklagaren inväntar mer information.
Citera
2017-10-25, 19:31
Medlem
Kan kroner få fängelse? Kanske han kan starta smartare än en tappad tvål.
Citera
2017-10-25, 19:34
Medlem
vespens avatar
Lasse K har översittar anda,dålig lyssnare,bredbent,gapig.Skönt att slippa se honom.Alltid känt nån sorts vanmakt när jag sett / hört honom.
Citera
2017-10-25, 20:06
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vespen
Lasse K har översittar anda,dålig lyssnare,bredbent,gapig.Skönt att slippa se honom.Alltid känt nån sorts vanmakt när jag sett / hört honom.
Ja, men alltid snabb att dra pk-floskler när det krävs.

Vad tror ni han sa till praktikanten?
-Hallo ellerr..knulla ellerrr? Om du vill, vågar och kan.
Citera
2017-10-25, 20:09
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Kan kroner få fängelse? Kanske han kan starta smartare än en tappad tvål.
Definitivt inte.
Citat:
Ursprungligen postat av vespen
Hur vet du att du kommer "slippa se honom"? Ingen har sagt att Doobidoo eller någon av hans övriga produktioner någonsin kommer plockas bort. Vem tvingar dig att kolla på dem överhuvudtaget?
Citera
2017-10-25, 20:14
Medlem
ja jävlar vad många gubbar ligger pyrt till, om alla 60+ skulle dra upp gamla synder.

Dessa äldre vita män är lätta byten. Och efterlängtade så in i bomben, främst av pk-hjonen som är sååå inne just nu. Fy fan. Synd att de mest sliskiga kräken kommer undan. De har väl lyckas manipulera sina kompisar i media att inte skriva om dem, på samma sätt som de fick unga praktikanter att gå med på sin andra skit.
Citera
2017-10-25, 20:16
Medlem
Tråkigt att läsa om Lasse. Men en vuxen man har ansvar och jag hoppas han får en korrekt och saklig prövning så att han blir fri. Jag tvivlar på hans skuld. Men män med makt går ju alltid sina egna vägar.

https://www.youtube.com/watch?v=XFaG0qEmcPU
Senast redigerad av Blackstenius 2017-10-25 kl. 20:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in