Citat:
Ursprungligen postat av
johnny_vicious
Jag gillar inte alls att Adu är klar för AIK, det är en riktig klasslirare.
Äsch hans sista säsong i malmö var inte så jävla bra o han har knappt spelat en match på över 1 år o ganska komiskt att han säger aik är störst i Sverige undrar om han blivit tillsagd att säga det. Var fan är AIK störst nånstans, inte i antal guld, inte i maratontabellen, inte i publikligan, det enda dom har störst av är ego o förvirring. Även komiskt att efter malmö-aik matchen så var det nån AIK-spelare som sa att har man 500 miljoner ska man vara bäst i Sverige o vi har inga 500 miljoner, spelat in 500 miljoner ja men en stor del har gått in i arenan plus annat dom har väl runt 250 miljoner i rena tillgångar om jag inte minns fel. men titta hur Aik värvat innan och under säsongen, kristoffer olsson, Thern, ofori, serben som jag inte minns för han var så usel, stefanelli, goitom o säkert fler som jag inte kommer ihåg, ändå vann dom inte, vad värvade malmö inför säsongen, ingenting förrän till sommaren. AIK har väl spenderat alla Isak-miljoner nu i princip känns det som o ja jag vet att en del av spelarna har dom inte betalt övergångssummor för men en hel del miljoner har nog gått till sign-on bonusar o löner.