Citat:
Ursprungligen postat av
CoopCola
Har en polare som har gått med i laro, hon har riktigt jobbiga mardrömmar. Hur länge sitter det i? Hon har trappat upp till 16mg suboxone nu. Någon med erfarenheter?
Jag lider något fruktansvärt av mardrömmar av Subutex. Och ännu värre blir drömmarna de få gånger jag tar Suboxone. Det är en ganska vanlig biverkningar med mardrömmar av opiater.
Det enda som botar för mig är om jag tar en benso innan jag lägger mig, då sover jag väldigt bra.
Det är den enda och värsta biverkningen jag får av Buprenorfin