Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-17, 09:15
  #14437
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svinsur
Värt att nämna att jag suttit i tram endel innan så får lättare AT. varför känner jag mig som AT-symtom om jag inte tar samma tid 24h efter då? Vorde väl vara en indikation på att en AT är på G.
Tack för svar.

Har du gått på tram en tid innan så att du utvecklat ett beroende av tram så kommer du ju såklart att få en avtändning efter suben, som bara tar över efter tramen sen efter suben kommer du att få en opioidavtändning.
Citera
2017-10-17, 14:48
  #14438
Medlem
svinsurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Har du gått på tram en tid innan så att du utvecklat ett beroende av tram så kommer du ju såklart att få en avtändning efter suben, som bara tar över efter tramen sen efter suben kommer du att få en opioidavtändning.
var dock ren flera månader mellan tram och sub, men det kanske inte har någon betydelse förutom toleransbetydelse?
Citera
2017-10-17, 14:54
  #14439
Medlem
svinsurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av newoldmember
Nej inte så stark men kanske lite mild. Du slutar precis i rätt tid. Tiden går otroligt snabbt på sub. Du behöver lite bra röka och kan ju köpa dimor på apoteket. Ifall du har kvar sub så ta en dag utan sub sen 1mg ,upprepa och sluta helt.
Sorry för dubbelpost.
Har ett par lyrica för AT, hjälpte mig otroligt på tram-AT iaf.
Har 4mg kvar, har tänkt ta slut men sen inte köpa mer. Ska dock vänta till fre/lör innan jag tar för att se om de kommer AT. Kommer ingen, eller en liten kanske jag tar, kommer det så har jag längre uppehåll innan jag kör sista 4mg.
Citera
2017-10-17, 15:40
  #14440
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svinsur
var dock ren flera månader mellan tram och sub, men det kanske inte har någon betydelse förutom toleransbetydelse?

Men då får du ju ingen at såklart.
Citera
2017-10-17, 18:32
  #14441
Medlem
svinsurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Men då får du ju ingen at såklart.
Tror jag kommer få det. Känns som de redan 24h nu efter senaste intag. Fryser, känner sug, och mår lite illa.
Citera
2017-10-17, 18:45
  #14442
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svinsur
Tror jag kommer få det. Känns som de redan 24h nu efter senaste intag. Fryser, känner sug, och mår lite illa.

Får.du det efter att ha tagit sub en gång eller bara några dagar så är det med all sannolikhet inte at alltså abstinens utan det kan vara att du ätit dåligt under ruset och inte druckit nånting och kanske också sovit väldigt dåligt som man gör på opioider. Diarré? Allt du beskriver kan bli utav allt jag beskrivit dock så har du säkert sug som du skriver vilket jag kan förstå om du gillar ruset då sug inte baseras det minsta på hur länge du intagit något utan det sitter i huvudet och det kan du få efter att ha varit ren i flera år. Kanske du som sagt inte ätit eller druckit och inte sovit och då tänker dig direkt att dina fysiska besvär beror på at men ät och drick och sov och se till att inte suget tar överhanden så att inte det skenar iväg och blir en massa mer och ett kraftigt beroende för då är det inte roligt att gå av sen.
Citera
2017-10-18, 01:09
  #14443
Medlem
svinsurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Får.du det efter att ha tagit sub en gång eller bara några dagar så är det med all sannolikhet inte at alltså abstinens utan det kan vara att du ätit dåligt under ruset och inte druckit nånting och kanske också sovit väldigt dåligt som man gör på opioider. Diarré? Allt du beskriver kan bli utav allt jag beskrivit dock så har du säkert sug som du skriver vilket jag kan förstå om du gillar ruset då sug inte baseras det minsta på hur länge du intagit något utan det sitter i huvudet och det kan du få efter att ha varit ren i flera år. Kanske du som sagt inte ätit eller druckit och inte sovit och då tänker dig direkt att dina fysiska besvär beror på at men ät och drick och sov och se till att inte suget tar överhanden så att inte det skenar iväg och blir en massa mer och ett kraftigt beroende för då är det inte roligt att gå av sen.
Magen är lugn, som den ska vara. Kan vara sömn + mat, mådde illa de 3 sista dagarna på mindre doser, svettades t.om. Och pga illamåendet åt jag inte lika mycket senaste dagarna, men jag åt iaf.
Nej, vet att det är helvete att gå av sådant. Ska försöka hålla de till bara någon gång iband.
Känner att behöver de lugna sköna ruset, kan vara helgnöje. Tar oftast runt 18-19 för att få skön nådd i säng med serier. Aldrig tagit dagen och fyllt på.
Citera
2017-10-18, 01:59
  #14444
Medlem
bananajoe33s avatar
Sub biter inte alls på mig ändå fast jag tar det sällan, blir som bara normal på det. Förr när jag tog det fick jag ett extremt välmående och låg och noddade, saknar den tiden.
Citera
2017-10-18, 07:39
  #14445
Medlem
kattvalps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
Sub biter inte alls på mig ändå fast jag tar det sällan, blir som bara normal på det. Förr när jag tog det fick jag ett extremt välmående och låg och noddade, saknar den tiden.

Ja det kan vara en riktigt mystisk opioid!
Du får väl göra som halva Sverige och gå över på fentanyl-analogerna, haha.
Skämt åt sido, gör inte ovanstående är du jättesnäll, tycker MAF-grejerna är rent ut sagt livsfarliga.. Men du kanske skulle må bra av lite oxy!
Nackdelen är priset
Citera
2017-10-18, 12:30
  #14446
Medlem
bananajoe33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattvalp
Ja det kan vara en riktigt mystisk opioid!
Du får väl göra som halva Sverige och gå över på fentanyl-analogerna, haha.
Skämt åt sido, gör inte ovanstående är du jättesnäll, tycker MAF-grejerna är rent ut sagt livsfarliga.. Men du kanske skulle må bra av lite oxy!
Nackdelen är priset


Avstår från fenanyl analogerna, var nära att kola av sist jag tog nässprayen, har ingen dödslängtan än iallafall
Citera
2017-10-18, 15:30
  #14447
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
Sub biter inte alls på mig ändå fast jag tar det sällan, blir som bara normal på det. Förr när jag tog det fick jag ett extremt välmående och låg och noddade, saknar den tiden.

Det är så det är med sub. Är man inte van vid sub eller andra opioider eller starka opiater så kan man få ett rus på sub men det försvinner ganska snabbt.
Citera
2017-10-18, 15:48
  #14448
Medlem
kattvalps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
Avstår från fenanyl analogerna, var nära att kola av sist jag tog nässprayen, har ingen dödslängtan än iallafall

Gör du helt rätt i. Det är skrämmande att folk bara klickar hem de där flaskorna hur som helst.. Usch ;p
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback