2017-10-24, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LelandPalmer
Jag håller med! Själv har jag sambo och barn och har väl gjort mitt på raggningsfronten. Men hade jag varit ung nu och inte fått något av Svenska tjejer så hade jag direkt sökt efter tjejer i öststaterna eller Thailand. Livet är kort grabbar! Se till att söka er till tjejer som även vanliga grabbar får uppskattning och sex av! Kör hårt och lycka till.

Vad får dig att tro att kvinnor från Öststater inte kommer håna och dissa svenska killar också?
Citera
2017-10-24, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av normallekman
Jag skämtar inte nu. Kom du på det nu?

mm, tror vi måste införa någon slags religion igen, eller ja, för nuvarande är ju religionen i sverige staten så
Citera
2017-10-24, 11:10
Medlem
SkepticalHippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikurah
Du verkar inte inse att om man har tillgång till sex, har man också möjligtvis tillgång till den "rätta" och ett förhållande? De som inte kan ha sex står ju direkt utanför dejtingmarknaden. De går liksom hand i hand i många fall. Hur många gånger har du sett en 30-årig oskuld magiskt hitta den "rätta"? Givetvis är det de flestas önskan att hitta någon att stadga sig med, men det förutsätter ju också intresse från det andra könet. Takes two to tango, liksom.

Det har du absolut en poäng i. Men samtidigt tycker då två av de som är mest aktiva i den här tråden, pappersmall och Roidornot, att tjejer som haft många sexpartners är äckliga enligt denna tråd: (FB) Ni får reda på att er flickvän/fru varit med över 35 stycken killar

Man har ju lite hybris om man anser att alla tjejer som man är intresserad av ska ligga med en samtidigt som de inte ska ligga med någon annan. Då har man sannerligen begränsat sitt utbud. Om man föraktar de som vill ha sex samtidigt som man anser att alla oskulder ska dedikera sina liv till en så är det inte konstigt att man får problem.
Citera
2017-10-24, 17:10
Medlem
Honeyvoices avatar
"Tror ni det är ett växande problem med manlig ensamhet och att bli utstött från samhället?"

En av (många ) tillsägelser jag har fått var att läsa trådtstarten därför citerar jag Pappersmall här. Ja det tror jag och det här att alla dessa killar är oattraktiva köper jag inte. Jag pratar med många killar som jag blir helt förbluffad över att de inte har någon tjej ni härinne inkluderade. De tittar helt enkelt på utbudet och tycker inte att det är värt det..social media hysteri, utmattad kroppsligt och ekonomiskt av skilsmässor, separationer,otrohet osv. De vill inte vara ensamma men är hellre det då utbudet av kvinnor inte lockar så därav förstår jag en man som söker sig utomlands för att hitta en kvinna med ett annat mindset.

Skillnaden kan vara att kvinnor har så mycket utrymme att beklaga sig samt verkar oftare framstå som offer medan å andra sidan män blir lite skjutna i sank ganska snabbt.

Varför får inte en man säga att något är skit när kvinnor får hela tiden överallt?

ps 7 minutes well done you
Senast redigerad av Honeyvoice 2017-10-24 kl. 17:24.
Citera
2017-10-24, 17:17
Medlem
storpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
Samma här. Desto mer feminism i samhället, desto mindre tycker jag om kvinnor. Ser samma sak hos de flesta män.

Ironiskt va?
Ja, förut var dom ju inte helt sällan jordnära och trevliga och glada.

Nu är dom högt uppe i det blå fast dom inte har teckning för det. Stöddiga, dryga, aggressiva, egoistiska, snackar bakom ryggen, otrevliga, näbbiga, sura, barnsliga, tror sig vara prinssessor, krävande utan motprestation, labila, nonschalanta.
Citera
2017-10-24, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Skillnaden kan vara att kvinnor har så mycket utrymme att beklaga sig samt verkar oftare framstå som offer medan å andra sidan män blir lite skjutna i sank ganska snabbt.

Varför får inte en man säga att något är skit när kvinnor får hela tiden överallt?

ps 7 minutes well done you

Vilket jävla bullshit, bara betacuckfaggots låter sig skjutas i sank, har man lite stake så sänker man sin motpart ganska omgående om det är behövligt.

Vadå 7 minutes, är du full?
Citera
2017-10-24, 20:31
Medlem
Jag tror att många av de killarna ts tror inte har sex, har sex åtminstone enstaka gånger. Tror ni på fullaste allvar att killar med flickvänner, sambos, fruar inte får knulla åtminstone emellanåt? Att relationen är helt vit, ingen sex alls bara för att de är "betatofflor"?

Inte ens den betatoffligaste av betatofflor skulle palla med en helt sexlös relation, särskilt inte om flickvännen kör med honom och behandlar honom som skit.

Givetvis får de knulla ibland, annars hade de inte tofflat utan dumpat, och försökt hitta en annan att toffla för.
Citera
2017-10-24, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Jag tror att många av de killarna ts tror inte har sex, har sex åtminstone enstaka gånger. Tror ni på fullaste allvar att killar med flickvänner, sambos, fruar inte får knulla åtminstone emellanåt? Att relationen är helt vit, ingen sex alls bara för att de är "betatofflor"?

Inte ens den betatoffligaste av betatofflor skulle palla med en helt sexlös relation, särskilt inte om flickvännen kör med honom och behandlar honom som skit.

Givetvis får de knulla ibland, annars hade de inte tofflat utan dumpat, och försökt hitta en annan att toffla för.

Precis vad jag tror också, men om man nu är så hunsad och utan ryggrad så att man går helt sexlös så får man skylla sig själv. I dagens samhälle så har det aldrig varit så lätt att hitta någon att sexa loss med, kvinnorna i dagens samhälle tar för sig på samma sätt som männen. Det är bara att ge sig ut så finns det fullt med tjejer/kvinnor/damer som flirtar med oss män. Fast sitter man bakom skärmen och tror att dom ska ramla ner i knät så är man en betacuckfaggot.
Citera
2017-10-24, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Precis vad jag tror också, men om man nu är så hunsad och utan ryggrad så att man går helt sexlös så får man skylla sig själv. I dagens samhälle så har det aldrig varit så lätt att hitta någon att sexa loss med, kvinnorna i dagens samhälle tar för sig på samma sätt som männen. Det är bara att ge sig ut så finns det fullt med tjejer/kvinnor/damer som flirtar med oss män. Fast sitter man bakom skärmen och tror att dom ska ramla ner i knät så är man en betacuckfaggot.

nae detta stämmer inte, det är bara en liten del av killar som faktiskt kvinnor flirtar med. Studier visar till och med att kvinnor anser 80% av män vara oattraktiva, bara 20% var attraktiva, detta stämmer direkt överens med vad som händer i naturen där 20% av hanarna får reproducera.

även jordan peterson säger att historiskt sett så har dubbelt så många kvinnor som män fått reproducera, sen finns det andra studier som visat att för varej man som reproducerade förr så var det 17 (!!!) kvinnor.
Citera
Medlem
Honeyvoices avatar
Inspirerad av Dynami

Jag tror att många män läs gentlemen drar sig för att "sänka" en kvinna och plockar inte upp handsken vilket kan leda till att hon får sin vilja igenom även om hon har fel. Lite samma princip som att han inte slår tillbaka när han blir slagen av en kvinna. Vissa kvinnor känner väl till detta och utnyttjar det för att tillskansa sig fördelar de inte förtjänar. Det är bra att ha fel ibland tycker jag så man behåller sin ödmjukhet och lust att lära/utvecklas.

De här killarna som du kallar det här hemska ordet jag inte ens tänker skriva har kanske med tiden blivit "nerslipade" av denna typen av kvinna och orkar helt enkelt inte tjata emot då de vet att hon aldrig kommer ge sig även om hon har fel. Lite principen vatten som droppar på en sten det blir ju inget hål direkt. Då kan man tänka såhär..varför lämnar han inte..det är det nog många som gör också tillslut och träffar någon annan men då är han ju hemsk av andra orsaker. Metoden som är vanlig där är att barnen eller t om ett husdjur om barn ej finns används som gisslan av denna typ av kvinna för att få mannen att "ge sig".

Fan va ball när ni hugger så får man lixom tänka ett varv till…kuligt jue

ps hint 17.17 minus 17.10 = 7

på samma minut imponerande och en på var sida oxå…awesome asså
Senast redigerad av Honeyvoice 2017-10-24 kl. 22:13.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av storpungen
Ja, förut var dom ju inte helt sällan jordnära och trevliga och glada.

Nu är dom högt uppe i det blå fast dom inte har teckning för det. Stöddiga, dryga, aggressiva, egoistiska, snackar bakom ryggen, otrevliga, näbbiga, sura, barnsliga, tror sig vara prinssessor, krävande utan motprestation, labila, nonschalanta.

tycker detta är så sjukt också, förr i tiden så var damerna trevliga mot de flesta vanliga män, men nu för tiden är det verkligen inte så, man undrar ju vafan som hänt med svenska tjejer
Citera
2017-10-24, 22:13
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
tycker detta är så sjukt också, förr i tiden så var damerna trevliga mot de flesta vanliga män, men nu för tiden är det verkligen inte så, man undrar ju vafan som hänt med svenska tjejer

Staten är kvinnors nya man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in