2017-10-21, 17:01
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Ja, det måste vara ett helvete.

Har du provat att titta på klippet från BLVIP utan ljud? Helt plötsligt blir det fan ännu mer skrämmande när man verkligen ser hur det brister för henne.
Eller att hon inte gråter för fem öre.

När man tar bort ljudet på en skräckfilm så blir den mindre otäck, här har vi den helt motsatta effekten.

https://youtu.be/Aptf9Sd-BhU
Citera
2017-10-21, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Jag är inte ute efter att mobba henne. Det räcker för mig om hon lägger ner sin victim blaming, som hon utövat direkt och indirekt genom andra. Jag ser bara lite rött när hon vill sätta på sig offerkoftan igen - eller när andra vill tycka synd om henne. Den flyger inte längre.
Det är inte synd om denna kvinna (möjligtvis hennes familj som måste stå ut med denna världsstjärnas egobild). Vilka hemmafruar i Sverige får hus eller lägenheter betalda av TV bolag? Ändå klagar fetton, ja hon är snart uppe i tjockvikt igen.Hon har inte mycket inkomst men kan sätta in groteska hallowen tänder.
Fy fan vilken Smuts hon är.
Citera
2017-10-21, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Littlepaw13
Har du provat att titta på klippet från BLVIP utan ljud? Helt plötsligt blir det fan ännu mer skrämmande när man verkligen ser hur det brister för henne.
Eller att hon inte gråter för fem öre.

När man tar bort ljudet på en skräckfilm så blir den mindre otäck, här har vi den helt motsatta effekten.

https://youtu.be/Aptf9Sd-BhU

Nej, jag fixar inte ens att se det med ljud. Vad är det för fel på mediavärlden? Anna Book kommer aldrig att be om ursäkt för hur hon behandlade den våldtagna minderåriga tjejen, det kan man ju bara glömma. Så jag antar att det enda rätta är att helt sluta ge henne uppmärksamhet. Så detta var min sista kommentar någonsin i denna tråd.
Citera
2017-10-21, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Typiskt översittar mobbarstil av dig Volvo123#looooser

Anna är en kvinna som olikt dig lyckats vara den hon vill vara vilket verkar göra dig avundsjuk och elak.
Nu vill jag egentligen inte svara dig tönt och troll. Nu har jag lyckats med arbete (utan inkasso) . Har barn och barnbarn ingen av dem har utnytttjat någon sexuellt. Det har inte arbetslösa Anna och hennes familj gjort. Två frågor till dig slöballe Mullenö. Vilket psyke sitter du på? Hur ofta får du permis så du kan använda dator?
Citera
2017-10-21, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Nu vill jag egentligen inte svara dig tönt och troll. Nu har jag lyckats med arbete (utan inkasso) . Har barn och barnbarn ingen av dem har utnytttjat någon sexuellt. Det har inte arbetslösa Anna och hennes familj gjort. Två frågor till dig slöballe Mullenö. Vilket psyke sitter du på? Hur ofta får du permis så du kan använda dator?
Hahahaha, TACK för dagens skratt! JAA man kan ju undra vilket ställe mulle befinner sig på, han är nog galet kär i Anna iaf. som det verkar, han försvarar henne med näbbar och klor mot alla som skriver negativt. Dvs. När han har tillfälle, hehehe..
Citera
2017-10-21, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Hahahaha, TACK för dagens skratt! JAA man kan ju undra vilket ställe mulle befinner sig på, han är nog galet kär i Anna iaf. som det verkar, han försvarar henne med näbbar och klor mot alla som skriver negativt. Dvs. När han har tillfälle, hehehe..
Han försvarar ju Sveriges (icke) största gangster också. Mannen,myten och legenden Raffa
Citera
2017-10-22, 00:07
Medlem
Zoom008s avatar
Lite komiskt är att Boken inte verkar vara av intresse någonstans längre. Hon har redan visat upp sitt nya jag och magen kan vi sen åratal. Tror det känns surt och nu måste hon ställa till med nåt rejält efter att jakten på alla mediemän lagt sig. Är så nyfiken på vad som kommer härnäst. Jag kan inte ens gissa vad Expressens fanclub ska dra till med. Nya tuttar kan dock bli nästa case.? Stora som badbollar helst.
Citera
2017-10-22, 00:15
Medlem
patajavels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Lite komiskt är att Boken inte verkar vara av intresse någonstans längre. Hon har redan visat upp sitt nya jag och magen kan vi sen åratal. Tror det känns surt och nu måste hon ställa till med nåt rejält efter att jakten på alla mediemän lagt sig. Är så nyfiken på vad som kommer härnäst. Jag kan inte ens gissa vad Expressens fanclub ska dra till med. Nya tuttar kan dock bli nästa case.? Stora som badbollar helst.

Tror hennes chans är att sälja ut sin son. Vilket hon säkert gör.

Att ha en som som är dömd för våldtäkt , och dessutom emot barn borde ju vara mumma för henne i dessa tider.

På något sätt så sitter hon alltid i vinnarhålet när det kommer till att skapa rubriker.
Citera
2017-10-22, 00:30
Medlem
en våldtäktsman

https://minfil.org/W8DaKfcab2/098165...5FB61139D3.png
Citera
2017-10-22, 01:16
Medlem
Zoom008s avatar
Det är som någon sa tidigare brunt allting som Book lagar. Detta långbord är så tantigt och varför kan hon inte göra så det ser minsta aptitligt ut? Nu ska hela familjen till tandläkaren i Brottby och sen är väl stålarna slut antar jag efter BL. Missunnar henne inte pengarna men det är bedrövligt att se hur hon shoppar loss och bara spenderar som om hon vore stormrik. Dysfunktionellt i hög grad. Det är någonting sorgligt och vemodigt över hela familjen.
Senast redigerad av Zoom008 2017-10-22 kl. 02:11.
Citera
2017-10-22, 01:26
Medlem
patajavels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
en våldtäktsman

https://minfil.org/W8DaKfcab2/098165...5FB61139D3.png
Nu så är ju inte ens pojken myndig.
Så lite onödigt utav dig .
Jag förstår till fullo din bitterhet gentemot tant Book. Och det är förvisso sant att pojken är dömd för våldtäkt.

Men jag kan någonstans tycka att killen är ett offer med tanke på sin mor.
Vi behöver väl inte göra hans liv till ett större helheten än det hans mor redan skapat? Och med all säkerhet kommer att sälja ut?
Citera
2017-10-22, 01:28
Medlem
JohanMattas avatar
Nu när hon gått ner sig så kan hon inte längre kallas för tunnan. Vad ska det nya smeknamnet bli?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in