Citat:
Ursprungligen postat av
Titiana
Och än sen då? Om du blir utan sex och blir ensam...sitt där med din fotboll o bira och grunna vad som gick fel
Den kvinnliga empatin visar sig återigen.
Citat:
du har en sjukt skev syn på vad dina "rättigheter" är....
Nej det har jag inte, en man som har ett vanligt jobb, är snäll och hederlig ska inte ha några större problem att få sig en kvinna i samma utseendeliga och skaffa familj med, men så är det idag.
Citat:
Du har upprepat detta några gånger nu och verkar tycka att du har rätt till en attraktiv ung kvinna...eller helst flera.

varifrån kommer denna villfarelse?
Får jag fråga varför du har rätt till unga attraktiva killar? Exakt VAD kan du bidra med, mer än din fitta då?
Citat:
Kvinnor är inte längre uppfostrade i 50-talsandan till att serva och behaga mannen...och bejaka hans ego och lyssna till hans dumhet

Kvinnor har pengar nu och kan välja bort idioter.

Det är faktiskt tom så att många väljer bort sex och lever själv hellre än måste stå ut med ett pucko
1. Kvinnor uppfostrade på 50-talet var mycket lyckligare än idag.
2. Mannens "dumhet" resulterade i den mest avancerade fredliga civilisation världen någonsin åskådat.
3. Jaså, men varför väljer de inte bort just idioterna då? Nej, istället verkar det som att det är JUST IDIOTERNA SOM DE VÄLJER, det börjas i högstadiet och fortsätter sedan i decennier. "Mina ex var idioter!" - jaha, så varför valde du dom då? Har dsu INGET ansvar alls?
70% av skilsmässor initieras av kvinnor, ofta hör man "min man är en idiot!" - JAHA, så med andra ord så är det alltså idioterna ni dras till?
Suck ni kan verkligen inte tänka över huvud taget.