2017-10-20, 13:30
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Och det är sådana intetsägande svar kvinnor kommer med när man trampar de på en öm tå. Undvika att motargumentera är något ni också är bra på när man avslöjar hur ni omedvetet följde biologin.

Kvinnor är större biologiska varelser än män. Ni följer verkligen era djuriska instinkter till punkt och pricka.

Hur man kan tycka synd om någon som kan få ligg varje sekund är för mig ett mysterium.

För att det är bättre tycker jag att ha allting framför sig än det mesta bakom sig
Senast redigerad av Honeyvoice 2017-10-20 kl. 13:33.
Citera
2017-10-20, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
Antagligen den ständigt ökade massan av män som inte för något, samtidigt förväntas dessa män att gå till jobbet och betala in skatten, kanske aldrig ens få en familj och om dom nån gång får en fru så är hon fullkomligt sönderknullad sen yngre år och är antagligen otrogen mot dig snart nog, och alla kommer såklart vara på hennes sida för hon är tjej - "patriarkat", eller hur

1. Klagar på att en majoritet av killar i Sverige inte får sex.
2. Använder ordet sönderknullad som nedsättande ord mot kvinnor.

Ni vill att kvinnor ska knulla mer och samtidigt inte. Ni har ju fan kvinnologik själva som säger en sak och menar motsatsen samtidigt. Inte alls konstigt att kvinnor numera inte utsätter sig för att bli nedvärderade på detta vis och istället lämnar er att få skriva dessa patetiska inlägg och nedvärdera er själva istället genom att presentera sån här usel logik.

Det är en positiv utveckling att kvinnor börjar kunna validera sitt egna värde istället och män som kan göra detsamma är de som blir självsäkra och attraktiva för dessa kvinnor.
Citera
2017-10-20, 15:02
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
För att det är bättre tycker jag att ha allting framför sig än det mesta bakom sig

Så du menar att oattraktiva oskulder har massa ligg framför sig? Detta var intressant. Kommer de vid en given tidpunkt plötsligt bli attraktiva? Nån slags divine intervention? Utveckla gärna
Citera
2017-10-20, 15:17
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Och det är sådana intetsägande svar kvinnor kommer med när man trampar de på en öm tå. Undvika att motargumentera är något ni också är bra på när man avslöjar hur ni omedvetet följde biologin.

Kvinnor är större biologiska varelser än män. Ni följer verkligen era djuriska instinkter till punkt och pricka.

Hur man kan tycka synd om någon som kan få ligg varje sekund är för mig ett mysterium.

Sanningen.

Ja, vilken kille hade inte velat bli sedd som ett köttstycke av kvinnor? Hade playern i fråga fått byta liv med en oskuld i ett par dagar hade han aldrig klagat på sin tillvaro igen. Men kvinnor köper såklart att han skulle ha det jobbigt och tycker synd om honom, för vi måste komma ihåg att män som tillhör toppskiktet utseendemässigt är de enda män som egentligen existerar för kvinnor. Resterande män är kvinnan likgiltig inför, eller känner förakt och avsky gentemot.

Om en man ser en kvinna som är snygg men osympatisk vill han inte ha med henne att göra. Om en kvinna ser en man som är snygg men osympatisk intalar hon sig själv att han måste ha blivit illa behandlad som barn och börjar tycka synd om honom. Nu har hon en ursäkt till att inleda en relation med mannen - hon skall rädda honom! Detta är ett avancerat självbedrägeri som kvinnan gör nästan omedvetet för att den biologiska dragningen till de snygga, manliga generna är så stark.
Senast redigerad av 2mas 2017-10-20 kl. 15:21.
Citera
2017-10-20, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av athia
1. Klagar på att en majoritet av killar i Sverige inte får sex.
2. Använder ordet sönderknullad som nedsättande ord mot kvinnor.

Är du kvinna? Jag gissar att du är det med tanke på din fullkomligt hopplösa logik.

Citat:
Ni vill att kvinnor ska knulla mer och samtidigt inte.

"Vi" vill att kvinnor ska ligga med en bredare grupp män än en väldigt liten sådan, vilket blir ett resultat när man helt släpper tyglarna i samhället och låter hororna hålla på som i jungeln.

Citat:
Inte alls konstigt att kvinnor numera inte utsätter sig för att bli nedvärderade på detta vis

Vänta, va? Inte utsätter sig för att bli nedvärderade? Har du möjligtvis tittat in några kvinnors instagram eller facebook-profiler? Bekräftelsesökandet är ju för i helvete större än någonsin HAHAH

Citat:
Det är en positiv utveckling att kvinnor börjar kunna validera sitt egna värde istället och män som kan göra detsamma är de som blir självsäkra och attraktiva för dessa kvinnor.

Kunna validera sitt egna värde? Kvinnor äter mer anti depressiva än någonsin, fler kvinnor går till terapeut och psykolog än någonsin, den mentala hälsan hos kvinnor är helt körd i botten, i USA går 25% av kvinnor under 45 på anti depressiva, kvinnor ute i samhället upplevs som stressade, själv-hatande, bekräftelsesökande och kalla, de har ingen själ längre och de försöker fylla den tomma självkänslan genom att knulla bad boys till ålder 33 när ingen normalt funtad man längre vill ha deras söndersaggade underliv till att bilda förhållande och skaffa barn med.
Citera
2017-10-20, 15:31
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Så du menar att oattraktiva oskulder har massa ligg framför sig? Detta var intressant. Kommer de vid en given tidpunkt plötsligt bli attraktiva? Nån slags divine intervention? Utveckla gärna
Jag skrev oskuld inte oattraktiv oskuld plus att en massa ligg var ju just det jag skrev inte hjälpte honom så där har du inte läst ordentligt och det leder till att jag får lägga ner då du lägger ord i munnen på mig och ställer ledande frågor. Ja jag förstår att du vill lägga abonnemang på mig hela dagen med så blir det inte

Till vitbmw

Tänkte efter lite nu på vad du skrev

Jag vill aldrig vara något annat än biologisk djurisk och följa min instinkt när det gäller att välja en man och jag hade hellre varit med en oskuld än denna typen av sexidrottsutövare för det är ju den typen av tjej som jag tillhör han vill ha till flickvän men jag avstår och är endast platonisk vän med dessa killar

Så nej jag tycker inte synd om någon endast för att han är oskuld.
Citera
2017-10-20, 15:40
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Jag skrev oskuld inte oattraktiv oskuld plus att en massa ligg var ju just det jag skrev inte hjälpte honom så där har du inte läst ordentligt och det leder till att jag får lägga ner då du lägger ord i munnen på mig och ställer ledande frågor. Ja jag förstår att du vill lägga abonnemang på mig hela dagen med så blir det inte

Till vitbmw

Tänkte efter lite nu på vad du skrev

Jag vill aldrig vara något annat än biologisk djurisk och följa min instinkt när det gäller att välja en man och jag hade hellre varit med en oskuld än denna typen av sexidrottsutövare för det är ju den typen av tjej som jag tillhör han vill ha till flickvän men jag avstår och är endast platonisk vän med dessa killar

Så nej jag tycker inte synd om någon endast för att han är oskuld.

Vet inte ens var jag ska börja med ditt förvirrade svar. Men tydligt är däremot att du bevisar att kvinnor enbart ser attraktiva män som män - resterande män existerar inte i er värld
Citera
2017-10-20, 15:48
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Egentligen skulle man kunna döpa om denna, och alla andra liknande trådar till att män inte får sex när de är unga. "Får" är också väldigt konstigt sagt i detta ämne - som att det är något som delas ut till de som presterar bäst.

Jag skulle vilja höra mer från äldre män och äldre kvinnor i denna fråga. Jag har på känn att de flesta över 35 inte alls känner igen sig i detta. Och då menar jag inte att de inte känner igen sig i att de inte "får" sex, men hur man kan vara så otroligt besatt av att få stoppa kuken i en fitta, eller tvärtom.

Jag kan förstå att folk vill ha närhet. Det vill jag också ibland, men oftast räcker det med att ha hunden i knäet, eller krama min dotter. Att sex är en så avgörande grej för att vara lycklig eller inte kan jag inte alls förstå. Jag har många intressen och anser inte att ett liv är fattigt utan att ha en sexakt.

Vad är det som gör unga män så deprimerande? Är det just det där med att ni inte får stoppa kuken i fittan, eller är det närheten ni saknar?

Stoppa kuk i fittan. Få någon att komma, känna sig åtrådd m.m. Inte riktigt samma sak att klappa en hund som bara är intresserad av mat.
Citera
2017-10-20, 15:55
Medlem
Matsu-sans avatar
Denna tråd är symptom för flashback i allmänhet. Killar och män som isolerat sig och fullständigt givit upp.
Citera
2017-10-20, 16:02
Medlem
Dareioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Rent statistiskt finns det ungefär lika många män som kvinnor. Och alla verkar fast i iden att hitta en partner av motsatt kön. Kvinnor kanske mer benägna än män, eftersom dom behöver en man får att få barn, vilket dom oftast vill ha.
Det borde med stor nödvändighet innebära att alla förr eller senare får sex och samlevnad.
(Speciellt eftersom månggifte ännu inte florerar här i landet.)
Alltså en majoritet av killar får sex.
Kanske inte i den utsträckning dom vill eller med så många dom vill ha sex med. Men rent logiskt borde förhållandet vara så att killar får sex.
Dessutom i avsevärt större utsträckning än för låt oss säga 50 - 100 år sedan - av olika anledningar.

Intressant tråd, och jag är bara på andra sidan, men var tvungen att bemöta detta.

Att hitta en partner av motsatt kön är naturligt, och så har det varit i alla samhällen. Visst framstår vissa som desperata, men de är snarare en produkt av att de har blivit nekade av så många. I slutändan brister det för många och de blir desperata.

Finns ingen idé med att kasta vetenskapliga artiklar om detta, så min erfarenhet är att de flesta kvinnor är inte intresserade av att skaffa barn (inom snar framtid) åtminstone runt åldern 20-30. Detta är negativt ty det är denna åldern då de är som mest fertila och mest efterfrågade. Dejtingmarknaden har sina nackdelar, och en av nackdelarna är att de upphöjer ungdomen som egentligen är kvinnornas epok i livscykeln. Det lämnar unga män deprimerade och äldre kvinnor deprimerade för antingen så är de infertila eller så vill ingen skaffa barn med dem.

Citat:
Kanske inte i den utsträckning dom vill eller med så många dom vill ha sex med. Men rent logiskt borde förhållandet vara så att killar får sex.

Utveckla gärna.

Bör tillägga att killar bör söka något mer utöver sex. Det är inte så jävla bra som man tror. Ibland är det skönare att runka istället. Hitta någon ni tycker om istället och vars närvaro ni uppskattar, och kan tänka er spendera resten av era liv med.
Citera
2017-10-20, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Fast jag tror ju inte snälla män ska bli nya Weinsteins/Virtanens/Timells för att få komma till. Man ska inte behöva bryta lagar för att få göra det..

Gränsfall faktiskt. Min erfarenhet är att det som tänder kvinnor mest är när man som man visar kroppsligen med självförtroende att man vill ha henne. Då finns det inte utrymme för frågor då det skulle uppfattas som svagt. Man får gå på magkänslan men den kan ha fel. Jag skulle inte ens haft hälften så mycket sex i mitt liv om jag stött "sofistikerat". Om målet dessutom vore att absolut inte sexuellt trakassera någon undrar jag om jag fått någon sex över huvud taget.

Det är så mycket hyckleri i metoo kampanjen eftersom gränsen mellan attraktivt beteende och sexuella trakasserier är hårfin. Därmed inte sagt att man ska bete sig som tidigare nämnda herrar. Men som man måste du våga göra det som gränsar till det tillåtna.

Kvinnorna måste rannsaka sitt eget beteende då de måste inse att män beter sig så här för att det lönar sig. Timell som ju verkar vara allt annat än sympatisk har föga överraskande en grymt snygg fru sedan många år. Samtidigt går de snälla männen ensamma.
Senast redigerad av avec 2017-10-20 kl. 16:39.
Citera
2017-10-20, 16:26
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
Denna tråd är symptom för flashback i allmänhet. Killar och män som isolerat sig och fullständigt givit upp.
Det är det nog för i helvetes jävla helvete inte sant. Hur gammal är du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in