2017-10-19, 11:16
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
Du är helt borta. Om du på fullaste allvar inte insett att en överväldigad majoritet i Sverige är just "beta töntar" så är det nog rätt kört för dig med.

Det är ALDRIG varit svårare att få ligga som vanlig kille, att du tror något annat tyder på extrem ointelligens alternativt ett val att förtrycka verkligheten.

Hahaha nej bara nej lämna fjollträsk isåfall för som sagt du blir som du umgås, börja umgås med lite 50+ knegare istället och projicera inte att du är en fjollig universitets mupp som inte ens kommit ut i verkligheten än på oss andra.

Det är så sanslöst lätt att få ligga nu för tiden, har tveklöst aldrig varit enklare så igen projicera inte det faktum att du är en loser på andra och verkligheten vet du uppenbarligen ingenting om lilla vän så det skall du inte ens ta upp om du vill bli tagen på allvar.
Citera
2017-10-19, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Hahaha nej bara nej lämna fjollträsk isåfall för som sagt du blir som du umgås, börja umgås med lite 50+ knegare istället och projicera inte att du är en fjollig universitets mupp som inte ens kommit ut i verkligheten än på oss andra.

Det är så sanslöst lätt att få ligga nu för tiden, har tveklöst aldrig varit enklare så igen projicera inte det faktum att du är en loser på andra och verkligheten vet du uppenbarligen ingenting om lilla vän så det skall du inte ens ta upp om du vill bli tagen på allvar.

Fast verkligheten finner man mer i statistiker än vad man känner.

33% av killarna mellan 18-30 år har inte haft sex det senaste året, medans 19 % av tjejerna inte haft det.
Citera
2017-10-19, 12:01
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Fast verkligheten finner man mer i statistiker än vad man känner.

33% av killarna mellan 18-30 år har inte haft sex det senaste året, medans 19 % av tjejerna inte haft det.

Nej verkligheten finner man i verkligheten, leva efter siffror är bara ett av alla problem ni autistiska män har.

Jaha ok? Förändrar inte hur sanslöst lätt det är 2017 att få ligga. Att detta samhälle fostrar absurt gnälliga losers förändrar ingenting av hur det faktiskt ser ut.
Citera
2017-10-19, 12:08
Medlem
Citat:
Nej verkligheten finner man i verkligheten, leva efter siffror är bara ett av alla problem ni autistiska män har.

Jaha ok? Förändrar inte hur sanslöst lätt det är 2017 att få ligga. Att detta samhälle fostrar absurt gnälliga losers förändrar ingenting av hur det faktiskt ser ut.

Ok det är din verklighet men andra män behöver inte ha den verkligheten.

Statistiker visar mer hur den samlade verkligheten är.
Citera
2017-10-19, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Vill man ha sex så finns det prostituerade. Smakar det så kostar det.

Och då har man ju faktisk en tydlig överenskommelse om man ska se det positivt. Tänker på alla kvinnor som blir sexuellt ofredade som kommer fram nu.
Citera
2017-10-19, 13:02
Medlem
Honeyvoices avatar
När jag tänker efter så har jag mer respekt för en man som när han endast vill ha sex väljer en laglig frisk fräsch eskort än en som säger vad som för att få omkull en kvinna. Då blir ju ingen ledsen,det finns ett samförstånd och båda gör ett medvetet val. Det känns liksom som han gör rätt för sig och hon kan betala hyran istället för att någon annan tjej skall sitta och sura för att han inte ringer.

Problemet kan kanske bli då att vissa kvinnor som skriker nu skriker om något annat.

MEN VARFÖR VILL NI INTE BETALA OSS?VI HAR JU SÅ MÅNGA LIKES!

Fy på mig…gå i fängelse…gå direkt i fängelse utan att passera gå

Citera
2017-10-19, 13:10
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Ok det är din verklighet men andra män behöver inte ha den verkligheten.

Statistiker visar mer hur den samlade verkligheten är.

Fast om vi plockar bort män och deras ev tyckande då och bara ser till kvinnor så får du vara en förbannad idiot om du tror att kvinnor var lättare att få i säng för 200 år sen eller 100 år sen och det går ju inte ens att diskutera saken om ni påstår något annat. Tillgången till kvinnor pre-internet var också den absurt begränsad i jämförelse med nu och även det är ett faktum, ingen kan påstå något annat nämligen.

Så då konstaterar vi att det finns mer kvinnor nu att få kontakt med.
Vi konstaterar att kvinnor aldrig varit lättare att få i säng.
Då kan vi också konstatera att problemet för dom som inte får ligga har nada och intet med varken kvinnor eller samhället att göra. Det är dom personligen som felar, inget annat för resten har tveklöst blivit enklare och det får ni liksom bara ta till er.
Citera
2017-10-19, 15:32
Medlem
Buffedbygods avatar
Citat:
Fast om vi plockar bort män och deras ev tyckande då och bara ser till kvinnor så får du vara en förbannad idiot om du tror att kvinnor var lättare att få i säng för 200 år sen eller 100 år sen och det går ju inte ens att diskutera saken om ni påstår något annat. Tillgången till kvinnor pre-internet var också den absurt begränsad i jämförelse med nu och även det är ett faktum, ingen kan påstå något annat nämligen.

Så då konstaterar vi att det finns mer kvinnor nu att få kontakt med.
Vi konstaterar att kvinnor aldrig varit lättare att få i säng.
Då kan vi också konstatera att problemet för dom som inte får ligga har nada och intet med varken kvinnor eller samhället att göra. Det är dom personligen som felar, inget annat för resten har tveklöst blivit enklare och det får ni liksom bara ta till er.

Måst bara säga att denna kille vet vad han pratar om. Det är inte något normalt att gå och knulla en ny person varje helg eller ens månad. Det har aldrig varit lättare att ligga, och om ni som inte får ligga nu hade levt för 200 år sedan hade ni definitivt inte fått ligga runt.

Folk tror att dom är bra och dugliga men om ni inte får ligga är ni loosers, betas, men ni lever i en bubbla. Jag har själv varit en innan jag tog tag i mitt liv.

(Inte sagt att man inte kan ha ett bra liv endå)
Senast redigerad av Buffedbygod 2017-10-19 kl. 15:35.
Citera
2017-10-19, 16:30
Medlem
Honeyvoices avatar
Jag tror att den man som tror att allt som behövs för att få en snygg sexig tjej att komma hem till honom och ha sex är att öppna ett konto på Tinder/Badoo och swipa lite kommer att bli besviken. Det funkar inte riktigt som online pizza. Det sitter nog inte massor med upphetsade tjejer beredda att kasta sig i en taxi för att de får ett par snaps.

Det är kanske därför de mest bekräftelsetörstande tjejerna är där för de vet att de får utdelning. Så använder du endast nätsidor att hitta tjejer kommer du att hitta liknande tjejer. Som jag skrev innan fiskar du i samma damm varje dag med bara en fisksort i så får du alltid samma sorts fisk.

Kanske fortfarande bäst att träffa någon via gemensamma vänner/uni/jobb men då måste man lära sig att snacka nonsens. Asnice när en kille bara snackar lite skit med en och larvar sig lite. Folk som tar sig själv på fullaste allvar är ofta inte så kuliga.

Citera
2017-10-19, 18:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Utspilld
3 veckor som mest? Herregud då har du ju knappt börjat. Ger du upp så lätt samt har den attityden kommer det självklart inte hända mycket.

Sen är det ingen magi utan helt logiskt om man förstår hur saker och ting är uppbyggda.

Kom tillbaka när du hållt upp i ca 4 månader istället och berätta dina upplevelser.
Och ge mig någon vetenskaplig studie som menar att det är större skillnad på 4 månaders avhållsamhet och 3 veckors avhållsamhet?

Dina testonivåer går upp högt första veckan sedan planar det ur i en flatline. Och det är i den flatlinen jag upplevt, som du också upplever i din fjärde månad. Vad fan skulle skillnaden vara menar du?
Citera
2017-10-19, 18:04
Bannlyst
Citat:
Du lever i värld där betatöntar blir överkörda av sina flickvänner och resten av betatöntarna för aldrig ens ligga. Man blir som man umgås sägs det så byt umgänge om det där på fullt allvar är din världsbild ts.
Det har aldrig varit lättare att få ligga och så är det med den saken.
Men säg då hur du får ligga? Vad gör du exakt?
Citera
2017-10-19, 18:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Och ge mig någon vetenskaplig studie som menar att det är större skillnad på 4 månaders avhållsamhet och 3 veckors avhållsamhet?

Dina testonivåer går upp högt första veckan sedan planar det ur i en flatline. Och det är i den flatlinen jag upplevt, som du också upplever i din fjärde månad. Vad fan skulle skillnaden vara menar du?

Flatlinen kan komma när som helst, varierar från person till person och den varar inte för evigt. För mig kom den första flatlinen efter ca 2 månaders nofap.
På endast 3 veckors tid har du knappast tillräcklig erfarenhet för att avgöra hur väl det fungerar, du kommer inte utsättas för särskilt många situationer där du kan jämföra resultat under endast 3 ynka veckor. Det är först efter 2-3 veckors avhållande de verkliga positiva effekterna ens börjar märkas för de flesta. Den första veckan är det ju bara ett överflöd av energi och ett enormt sug efter att ha sex/runka, detta lägger sig sedan.

Och som du säkert vet om du själv hållit på med nofap så finns det inte några särskilt seriösa vetenskapliga studier om detta då det går utanför vad vi är menade att få veta. Att du ens frågar om detta säger ju allt om hur dåligt påläst du är om fenomenet.
Senast redigerad av Utspilld 2017-10-19 kl. 18:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in