Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Nej det kanske bara är jag som gärna vill att han ska bjuda på lite mera underhållning denna säsongen, men man får väl se.
Det finns ju undantag men dem är inte många men har stött på personer i 40-års åldern som varit på en 16-årings nivå när det gäller mognad...men dessa undantag är nog inte vanliga som sagt.
Mognadsgraden är även det en sak och underhållningsvärdet en annan. Givetvis hoppas jag att han såväl är mer underhållande som mer mogen men det är dels ingen garanti alls och dels givetvis inte självklart att dessa båda går hand-i-hand.
Citat:
Ursprungligen postat av
fitz-hume
Är det Annie eller Liselott som är The Bitch? Kanske Annie bara försöker svartmåla Liselott. Någon annan av tjejerna nämnde ju Liselott som "en sprallig pratkvarn som inte har mycket koll på tillvaron". Så vem är det som får ta mest skit? Hur som helst blir det väldigt intressant att följa dessa tjejer på gården, lite action och dramatik är aldrig fel för oss tv-tittare...
Johan hade inte lätt med den där underliga Moa, som släppte en bomb rätt i ansiktet på honom, med "vi får inte ihop livspusslet". Men han tog det oerhört samlat måste jag säga, all heder åt honom.
Joacim är inte längre intressant att följa. Han har redan fallit för jakttjejen Caroline, det klickar väldigt bra mellan dem, men Joacim är till skillnad från vissa andra en gentleman som respekterar tävlingens regler och vill ge alla en chans.
Det blev ju rätt tydligt när endast Liselott och en till satt kvar och flamsade som två 13-åringar medan övriga stod och snackade om nivån och vilka som snackade mest skit till en början. Och det var inte den stora gruppen.
Sedan att det snackas illa om någon som kastat skit hejvilt omkring sig är ju bara logiskt, ingen av dom övriga köpte ju det.
Jocke och Camilla känns precis som du säger som ett bra par, inte lika gjutet som Erik och Alma men det är iaf det nästa mest klickande paret såhär långt.
Dock smart av Jocke att till skillnad från andra ge övriga chansen för att se att det inte bara är en direkt attraktion utan djup till Caroline.