2017-10-19, 18:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Utspilld
Flatlinen kan komma när som helst, varierar från person till person och den varar inte för evigt. För mig kom den första flatlinen efter ca 2 månaders nofap.
På endast 3 veckors tid har du knappast tillräcklig erfarenhet för att avgöra hur väl det fungerar, du kommer inte utsättas för särskilt många situationer där du kan jämföra resultat under endast 3 ynka veckor. Det är först efter 2-3 veckors avhållande de verkliga positiva effekterna ens börjar märkas för de flesta. Den första veckan är det ju bara ett överflöd av energi och ett enormt sug efter att ha sex/runka, detta lägger sig sedan.

Och som du säkert vet om du själv hållit på med nofap så finns det inte några särskilt seriösa vetenskapliga studier om detta då det går utanför vad vi är menade att få veta. Att du ens frågar om detta säger ju allt om hur dåligt påläst du är om fenomenet.
Jag har själv märkt av de positiva effekterna du talar om. Det hände ibland att tjejer kollade lite extra eller att de försökte typ "nosa sig fram". Men det ger dig inte större möjligheter att ligga bara för du inte runkar.

Sluta runka snacka med 100 tjejer och du har samma chans som om du runkar och snackar med 100 tjejer.
Senast redigerad av vitbmw 2017-10-19 kl. 18:43.
Citera
2017-10-19, 18:27
Medlem
schiklgrubers avatar
Du är ju bara bitter.
Citera
2017-10-19, 18:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Vilken patetisk tråd, fullt med friska normala killar sitter och grinar för att dom inte lyckas få sex, otroligt märkligt faktiskt. Jag bor i Stockholm och det är hur enkelt som helst att få till det med en tjej/kvinna, var fan bor ni, i någon byhåla i lappträsk?

Nu gör du flera tankevurpor, så att ambulansen inte ens hittar din kropp.

Det är inte normala killar på Flashback, har aldrig varit och kommer aldrig att vara.

Ja det är 100% betacuckfaggots som skapar eller håller med skaparen i en tråd som heter: "en majoritet av killar får inte sex". Betacuckfaggots är bara förnamnet.

Själv är jag intresserad av frågan då vi de facto importerar ännu fler män till en redan dålig situation, att ha koll på hur en liten klick betacuckfaggots funderar är viktigt om man vill vara verklighetsförankrad

Sen till betacuckfaggots eller inte vill jag bara säga att sluta med det här nofap-skiten, det kommer bara sluta med att ni håller på med flouridecleans, illuminatiblottläggande och rymdödljejägande
Senast redigerad av OvanligtSpeciell 2017-10-19 kl. 18:36.
Citera
2017-10-19, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvanligtSpeciell
Nu gör du flera tankevurpor, så att ambulansen inte ens hittar din kropp.

Det är inte normala killar på Flashback, har aldrig varit och kommer aldrig att vara.

Ja det är 100% betacuckfaggots som skapar eller håller med skaparen i en tråd som heter: "en majoritet av killar får inte sex". Betacuckfaggots är bara förnamnet.

Själv är jag intresserad av frågan då vi de facto importerar ännu fler män till en redan dålig situation, att ha koll på hur en liten klick betacuckfaggots funderar är viktigt om man vill vara verklighetsförankrad
"Betacuckfaggots", där har vi ett ord som aldrig skulle förekomma någon annanstans än på Flashback.
Citera
2017-10-19, 18:44
Bannlyst
En rolig sak jag märkt med killarna som brukar skriva "asså vad fan är det med er, jag får ligg lätt asså ni är dumma i huvudet, sociala medier har ju gjort allt rätt"

Har ni reflekterat över att ni kanske ser bättre ut än medel? Berätta gärna hur många matchningar ni får på tinder för det är också en rätt bra indikator på hur det egentligen ligger till.

Jag själv kan lätt få ligg men det beror på var jag går en fredagkväll. Det kan hända att jag väljer lion bar eftersom tjejerna där är blattetorskar och badboytorskar, och jag själv är blatte med några kg muskler.

Sen sitter jag där med en tight tröja som framhäver mina muskler. Tjejerna börjar komma på löpande band (nåväl inte alltid, men ibland) sen är det bara att snacka.

Och då är det verkligen knappast varje kväll som jag får till det eller ens får uppmärksamhet.

Så skärp er förhelvete. Jag kan slå vad om att ni som snackar om att ni får ligg lätt, i själva verket har en stor umgängeskrets och att ni får till det på det sättet. Många har ingen umgängeskrets.
Senast redigerad av vitbmw 2017-10-19 kl. 18:48.
Citera
2017-10-19, 18:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
En rolig sak jag märkt med killarna som brukar skriva "asså vad fan är det med er, jag får ligg lätt asså ni är dumma i huvudet, sociala medier har ju gjort allt rätt"

Har ni reflekterat över att ni kanske ser bättre ut än medel? Berätta gärna hur många matchningar ni får på tinder för det är också en rätt bra indikator på hur det egentligen ligger till.

Har nog aldrig sett någon att sociala medier har gjort allt korrekt.

Har du funderat på att sänka dina krav? Uttalar mig inte om var du eller jag är på skalan men oavsett det så kommer du alltid möta enormt motstånd hos tjejer om du hela tiden satsar över din liga. Det är så pass accepterat att man någotsånär vet sin plats på skalan och satsar på tjejer med samma betyg som en själv, gör du inte detta tyder det på hybris och hybris kan tyda på många otäcka personlighetsdrag
Senast redigerad av OvanligtSpeciell 2017-10-19 kl. 18:52.
Citera
2017-10-19, 18:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OvanligtSpeciell
Har nog aldrig sett någon att sociala medier har gjort allt korrekt.

Har du funderat på att sänka dina krav? Uttalar mig inte om var du eller jag är på skalan men oavsett det så kommer du alltid möta enormt motstånd hos tjejer om du hela tiden satsar över din liga. Det är så pass accepterat att man någotsånär vet sin plats på skalan och satsar på tjejer med samma betyg som en själv, gör du inte detta tyder det på hybris och hybris kan tyda på många otäcka personlighetsdrag
Haha. Jag har föreslagit träff med feta tjejer och fått dissen.

Tror det är tjejerna som har hybris och inte jag.
Citera
2017-10-19, 19:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Haha. Jag har föreslagit träff med feta tjejer och fått dissen.

Tror det är tjejerna som har hybris och inte jag.

Du skrev ovan att du knullar friskt här (FB) En majoritet av killar får inte sex
skriver du att du är oskuld.

Du skriver även att du slår isönder busskurer för att må bättre och att du inte gillar "dampare" men sedan dampar du själv loss i hälften av din historik. Tror det är dags för pappa tramsgranskare att rapportera dina inlägg som är trams. hehehe

Fast om du är en 4a och hela tiden satsar på 8or så kommer du få intrycket av att kvinnor är skit bla bla men egentligen är det bara du som säger att du förtjänar något speciellt. Ingen säger att utseende inte är orättvist men det är som det är. Och när du då kommer och är en stadig 4 men kräver 8or så visar du bara på att du är en självupptagen jävel. Det blir en ond cirkel.

Granska dig själv och sänk dina krav. Skyll inte på någon annan. Du skriver även i din historik att du har lätt att knulla i ditt hemland, har du funderat på att flytta då?
Senast redigerad av OvanligtSpeciell 2017-10-19 kl. 19:04.
Citera
2017-10-19, 19:43
Medlem
Honeyvoices avatar
Killar som vill att tjejerna skall komma fram till dem

Samma sak som nätet du får en typ av tjej.Jag har sådana killar runt mig hela tiden som sitter och spänner sig tittar och väntar på att man skall gå dit…men give me a break va? Sedan när det inte funkar skickar de fram kompisen och när jag snackar med honom så kommer de fram och skall "ta över".Det blir ju såklart inget med det då han är taskig mot sin kompis så jag pratar med kompisen som kom fram och var gullig.

Naje gulliga snälla killar gillar som kommer fram,babblar skit,skämtar lite med en och köper en ett glas apelsin juice. Gärna Tropicana med isbitar i ett lågt brett glas. Dönice att dricka ur.

Ni är ju så smarta här inne det ser man ju på hur ni skriver. Intelligens och humor är superattraktivt. När blygheten är övervunnen kommer ju allt det där bra fram. Är man sketaskraj för något är det enda som hjälper att utsätta sig för just det tills rädslan är borta. Första gången är läbbigast..lite som att få 5 hinkar kallt vatten över sig den första är värst och när nr fem kommer är man ju redan blöt.

Citera
2017-10-19, 19:56
Medlem
Jessigirlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Killar som vill att tjejerna skall komma fram till dem

Samma sak som nätet du får en typ av tjej.Jag har sådana killar runt mig hela tiden som sitter och spänner sig tittar och väntar på att man skall gå dit…men give me a break va? Sedan när det inte funkar skickar de fram kompisen och när jag snackar med honom så kommer de fram och skall "ta över".Det blir ju såklart inget med det då han är taskig mot sin kompis så jag pratar med kompisen som kom fram och var gullig.

Naje gulliga snälla killar gillar som kommer fram,babblar skit,skämtar lite med en och köper en ett glas apelsin juice. Gärna Tropicana med isbitar i ett lågt brett glas. Dönice att dricka ur.

Ni är ju så smarta här inne det ser man ju på hur ni skriver. Intelligens och humor är superattraktivt. När blygheten är övervunnen kommer ju allt det där bra fram. Är man sketaskraj för något är det enda som hjälper att utsätta sig för just det tills rädslan är borta. Första gången är läbbigast..lite som att få 5 hinkar kallt vatten över sig den första är värst och när nr fem kommer är man ju redan blöt.

Håller helt med!
Killar som kladdat eller är allmänt störiga/jobbiga går fetbort!

En kille med lite normal humor man kan skratta lite med ligger ju bättre till än halvfyllot som säger "ööööh sjysta plattar. .......Kan du ta hela analt"? ....... 😂😂😂
Citera
2017-10-19, 20:28
Medlem
Jessigirlies avatar
Om en kille nu absolut inte får ha sex, varför inte fundera lite på sitt eget beteende ist för att tro att varenda tjej bara går efter Cash o sånt...?
Att fråga en tjej*iaf mig) om man klarar att suga kuk en timme,medan man dansar,är så jääävla avtändande...... (En av alla saker man alltid får höra)
-eller att bli kladdad på....vidrigt!
Citera
2017-10-19, 20:51
Medlem
Honeyvoices avatar
Bekräftelsebrudar

Jamen gillar killar en så behöver man inte jaga bekräftelse räcker att gå ut från lägenheten..jävla amatörer är de. Otroligt att ni blir dissade av tjejer ni inte vill ha..va e de? Låt dem sitta och snapa varandra och säga…du e så vacker…näää duuu…men du e vackrare

En tjej jag satt bredvid hade 400 på sin snap…då kollar jag hellre på vitbmw när han dampar sönder en busskur

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in