Citat:
Ursprungligen postat av
RonnyRask
Nu tror jag allt du överdriver, bara för att man avstår onani blir man inte automatiskt en brudmagnet, det är fler faktorer än att utstråla "manlig energi" när det kommer till sådant.
Har själv testat "no fap" och höll upp i ca 4 månader, och visst finns det mängder med positiva aspekter med det, men inte fan kastade sig kvinnorna i famnen på mig direkt.
Det har du rätt i, kanske lät lite överdrivet, alla har ju olika förutsättningar såsom utseende osv men i jämförelse med hur det är när man runkar så är det i alla fall för en själv enorma skillnader. Sen spelar ju självklart andra faktorer in också, men många av de viktigaste faktorerna (såsom självförtroende och utstrålning) förbättras ju av nofap.
Edit: Jag själv ser ganska bra ut, inte extremt men helt klart över medel. Innan nofap fick jag ändå inte särskilt mycket uppmärksamhet alls från de mer attraktiva kvinnorna. Numera kan jag nästan helt välja och vraka, får långa blickar på stan (vilket jag nästan aldrig fick förr) osv inte för att skryta men det har helt enkelt hjälpt mig något enormt på så många plan.