2017-10-18, 11:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Utspilld
Eftersom allt och alla är uppbyggt av energier som attraherar varandra. Orkar inte skriva ett långt svar här men här är en video med en snubbe som förklarar det hela ganska bra: https://www.youtube.com/watch?v=hiG_M3I4bqI

Många avfärdar detta som flum men jag säger bara, testa själva innan ni drar en slutsats.

Jag har gjort nofap i typ 3 veckor som mest och det är bullshit att det skulle vara något hokuspokus magi.

Allt handlar om självförtroende.
Citera
2017-10-18, 13:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Jag har gjort nofap i typ 3 veckor som mest och det är bullshit att det skulle vara något hokuspokus magi.

Allt handlar om självförtroende.

3 veckor som mest? Herregud då har du ju knappt börjat. Ger du upp så lätt samt har den attityden kommer det självklart inte hända mycket.

Sen är det ingen magi utan helt logiskt om man förstår hur saker och ting är uppbyggda.

Kom tillbaka när du hållt upp i ca 4 månader istället och berätta dina upplevelser.
Senast redigerad av Utspilld 2017-10-18 kl. 13:51.
Citera
2017-10-18, 13:42
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Du lever i värld där betatöntar blir överkörda av sina flickvänner och resten av betatöntarna för aldrig ens ligga. Man blir som man umgås sägs det så byt umgänge om det där på fullt allvar är din världsbild ts.
Det har aldrig varit lättare att få ligga och så är det med den saken.
Citera
2017-10-18, 14:26
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAD
Nu är det i stort sätt lika många kvinnor som män så om inte en stor del av den kvinnliga befolkningen gått och blivit lesbisk, så lär det inte stämma. Såvida inte en annan grupp av män ligger som aldrig förr.
Men det krävs helt klart lite mer finnes för att få ligga idag än för tio år sedan. Men det är ju ingen nackdel direkt.
På 1970 1980,1990 och 2000-talet fanns det mycket fler tjejer än killar i Stockholm. Och säkert i andra storstadsregionerna.

Men sen dess har det väl tillkommit en miljon män utifrån. You do the math.
Citera
2017-10-18, 15:39
Medlem
Nu har jag inte läst hela tråden - men stora delar av den - och måste säga att jag är förvånad över att prostitution inte nämns mer.
Jag tror det är det enda alternativet om vi inte på något sätt ska kunna gå bakåt i tiden.

Alternativt att någonting gör att social media och Tinder och allt det där kommer att försvinna.

Prostitution löser inte hela problemet då det är just bara sex, varken mer eller mindre. Det är inte kärlek eller förmodligen ens ett dåligt substitut för det. Men det är en möjlighet att stilla sina sexuella drifter och att allmänt få leva ut sexuellt. Ibland behöver man inte mer. Närheten till andra på ett psykologiskt plan kan man få på andra sätt mycket lättare när sex är ute i bilden.

I det stora loppet så tror jag också att en nationell legalisering av sexköp med en bra efterfrågan som inte är helt hutlösa priser på tusentalskronor för 15 minuter skulle göra ett positivt avtryck på den överbelräftelse som kvinnor får överallt. Alltså inte att det går typ 50 killar efter varje tillgänglig kvinna. Det borde vara en befrielse för alla de kvinnor som är allmänt trötta på desperata män som stalkar och allt vad det är.

En win-win-situation med andra ord.
Citera
2017-10-18, 15:59
Medlem
MADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
På 1970 1980,1990 och 2000-talet fanns det mycket fler tjejer än killar i Stockholm. Och säkert i andra storstadsregionerna.

Men sen dess har det väl tillkommit en miljon män utifrån. You do the math.

2015 skiljde det 10 000 personer i männens favör. Det överskottet har säkert ökat med den senaste invandringen som du säger. Men det är fortfarande för liten övervikt för att ha någon större betydelse.
Att det finns fler män idag än tidigare beror också på att livslängden för en man ökar snabbar än för en kvinna. Dvs männen lever längre idag än på sjuttiotalet.
Dock så är manliga invandrare oftast i spannet 20-30 år så där kan det finns en större övervikt än totalt.
Frågan är dock hur ofta dessa personer får ligga, på frivillig basis?
Citera
2017-10-18, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Du lever i värld där betatöntar blir överkörda av sina flickvänner och resten av betatöntarna för aldrig ens ligga. Man blir som man umgås sägs det så byt umgänge om det där på fullt allvar är din världsbild ts.
Det har aldrig varit lättare att få ligga och så är det med den saken.

Du är helt borta. Om du på fullaste allvar inte insett att en överväldigad majoritet i Sverige är just "beta töntar" så är det nog rätt kört för dig med.

Det är ALDRIG varit svårare att få ligga som vanlig kille, att du tror något annat tyder på extrem ointelligens alternativt ett val att förtrycka verkligheten.
Citera
2017-10-18, 16:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheEyeUSee
Nu har jag inte läst hela tråden - men stora delar av den - och måste säga att jag är förvånad över att prostitution inte nämns mer.
Jag tror det är det enda alternativet om vi inte på något sätt ska kunna gå bakåt i tiden.

Alternativt att någonting gör att social media och Tinder och allt det där kommer att försvinna.

Prostitution löser inte hela problemet då det är just bara sex, varken mer eller mindre. Det är inte kärlek eller förmodligen ens ett dåligt substitut för det. Men det är en möjlighet att stilla sina sexuella drifter och att allmänt få leva ut sexuellt. Ibland behöver man inte mer. Närheten till andra på ett psykologiskt plan kan man få på andra sätt mycket lättare när sex är ute i bilden.

I det stora loppet så tror jag också att en nationell legalisering av sexköp med en bra efterfrågan som inte är helt hutlösa priser på tusentalskronor för 15 minuter skulle göra ett positivt avtryck på den överbelräftelse som kvinnor får överallt. Alltså inte att det går typ 50 killar efter varje tillgänglig kvinna. Det borde vara en befrielse för alla de kvinnor som är allmänt trötta på desperata män som stalkar och allt vad det är.

En win-win-situation med andra ord.

Det tror jag med, det skulle inte lösa allt, men det vore ett gott steg på vägen.
Citera
2017-10-18, 16:52
Medlem
RonnyRasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utspilld
Det är bara en av sakerna jag menar. Du kommer bokstavligt talat magnetisera till dig kvinnor om du avstår att runka en längre tid oavsett om du försöker få ligga mer eller ej. Det är så mycket saker som försiggår i samspelet mellan människor och djur som vi inte kan uppfatta med våra medvetna sinnen men som fortfarande sker utanför filtret i våra hjärnor.

Testa själv att avstå runken en längre tid och beskåda magin. Du kommer få otroligt mycket mer blickar och uppmärksamhet från kvinnor, det kan jag garantera dig. Finns oändligt med vittnesmål och teorier om detta att läsa om på nätet om du kollar runt lite själv.

Nu tror jag allt du överdriver, bara för att man avstår onani blir man inte automatiskt en brudmagnet, det är fler faktorer än att utstråla "manlig energi" när det kommer till sådant.

Har själv testat "no fap" och höll upp i ca 4 månader, och visst finns det mängder med positiva aspekter med det, men inte fan kastade sig kvinnorna i famnen på mig direkt.
Citera
2017-10-18, 16:55
Medlem
Letrangeres avatar
Vilken patetisk tråd, fullt med friska normala killar sitter och grinar för att dom inte lyckas få sex, otroligt märkligt faktiskt. Jag bor i Stockholm och det är hur enkelt som helst att få till det med en tjej/kvinna, var fan bor ni, i någon byhåla i lappträsk?
Citera
2017-10-18, 17:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyRask
Nu tror jag allt du överdriver, bara för att man avstår onani blir man inte automatiskt en brudmagnet, det är fler faktorer än att utstråla "manlig energi" när det kommer till sådant.

Har själv testat "no fap" och höll upp i ca 4 månader, och visst finns det mängder med positiva aspekter med det, men inte fan kastade sig kvinnorna i famnen på mig direkt.

Det har du rätt i, kanske lät lite överdrivet, alla har ju olika förutsättningar såsom utseende osv men i jämförelse med hur det är när man runkar så är det i alla fall för en själv enorma skillnader. Sen spelar ju självklart andra faktorer in också, men många av de viktigaste faktorerna (såsom självförtroende och utstrålning) förbättras ju av nofap.

Edit: Jag själv ser ganska bra ut, inte extremt men helt klart över medel. Innan nofap fick jag ändå inte särskilt mycket uppmärksamhet alls från de mer attraktiva kvinnorna. Numera kan jag nästan helt välja och vraka, får långa blickar på stan (vilket jag nästan aldrig fick förr) osv inte för att skryta men det har helt enkelt hjälpt mig något enormt på så många plan.
Senast redigerad av Utspilld 2017-10-18 kl. 17:56.
Citera
2017-10-19, 01:14
Medlem
Nu är det bara att vänta på att någon postar en förnedrande upptäckt, som kommer att formuleras ungefär såhär:

"......men efter sexet, så tog hon fram ett block och skrev något; det var en kvittens för tjänsten för helt enkelt. Hon krävde att få betalt omgående, helst kontant med det fanns även andra möjligheter såsom swish, paypal m.m. Vidare sa hon att det var uppenbart att jag var oerfaren, så jag fick hela 20% rabatt. Hon var ju för fan ett baltluder som pratade perfekt svenska, jag som trodde att jag hade fått hem en äkta donna...."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in