2017-10-18, 17:49
Medlem
Semenomore2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Finns den inspelningen utlagd så man kan lyssna?
Vet ej om du redan fått svar men här finns den:
2:18 första
7:18 för andra
2017-10-18, 18:01
Medlem
GormDenGamles avatar
”Jag har bevittnat hans rasistiska, sexistiska och homofobiska skämt. Eller skämt, men i hans värld är det skämt, säger Ola Fredholm, som tidigare jobbade på "Äntligen hemma".”

Man kan fan inte skämta om något idag! Stackars kränkta människor.
Jävla idioter!

https://www.expressen.se/noje/anklag...martin-timell/
2017-10-18, 18:06
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semenomore2
Vet ej om du redan fått svar men här finns den:
2:18 första
7:18 för andra
Tror du glömde en länk
2017-10-18, 18:09
Medlem
Spelade innebandy mot hans son när jag var yngre, herregud vad det gormades från karln. "Spring då flickor!", skrek på domaren osv osv. Många som reagerade på planen och i publiken.
2017-10-18, 18:18
Bannlyst
Mycket skitsnack och smutskastning i tråden. Jag känner både Martin och Anders personligen då vi har landställe i närheten av varandra. Det är lågt av Lulu Carter att försöka vinna publicitet på det här. Vem här näst hängs ut i samband med antivåldtäktskampanjer och får för evigt sitt namn nedkletat med våldtäkt? Kanske Arne Weise var i farten för 30 år sedan? Kanske Edward Blom har lagt handen på axeln på någon kvinnlig medarbetare?

Uppgifterna som lämnas går inte att verifiera eller falsifiera så den marxistiska pöbeln sväljer kvinnornas fabler och hakar gärna på. Det här är en minst sagt obehaglig utveckling, inte minst för Martin själv.
2017-10-18, 18:19
Medlem
Semenomore2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Tror du glömde en länk
https://www.youtube.com/watch?v=RvhBsfUsmmY
2017-10-18, 18:28
Medlem
Amors avatar
Var ju inga större grejer, vem har inte dragit ett bögskämt?

Virtanens samtliga grejer är mycket värre, ändå hängs han inte ut?

Förövrigt outades aldrig Robert Lauls sexistiska och rasistiska kommentarer när han var aktuell.
2017-10-18, 18:44
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dolme
Spelade innebandy mot hans son när jag var yngre, herregud vad det gormades från karln. "Spring då flickor!", skrek på domaren osv osv. Många som reagerade på planen och i publiken.

Ja,herregud vilket kriminellt beteende.
Jag såg Martin vid Stureplan för några år sedan,han såg sur ut.
Flera av mitt sällskap reagerade, Martin ska se glad ut.
Annars måste det vara något fel på Martin...
2017-10-18, 18:44
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
”Jag har bevittnat hans rasistiska, sexistiska och homofobiska skämt. Eller skämt, men i hans värld är det skämt, säger Ola Fredholm, som tidigare jobbade på "Äntligen hemma".”

Man kan fan inte skämta om något idag! Stackars kränkta människor.
Jävla idioter!

https://www.expressen.se/noje/anklag...martin-timell/

Timell har kunnat gjort så i väldigt många år (om man får gå efter skvaller). Att han varit en otrevlig skit har varit känt längre som skvaller än Virtanen tom. Det märkliga är att det just nu blir krissamtal hos TV4 när Timell är nära pension. Detta har de känt till länge men det är först nu som de agerar alltså. Påvisar att TV4 har en lika stor skenhelighet som Aftonbladet.
2017-10-18, 18:46
Medlem
Gott att grisen Timell åker dit Många har ju vittnat om att han är en mobbare och allmänt otrevlig.
Det är ju så fattigt att dra skämt om bögar etc...
2017-10-18, 19:00
Medlem
Wajis avatar
Varför hängs Timell ut och inte Virtanen? Tycker det blir lite dubbelsidigt att nu lägger expressen fokus på Timell. Tycker bägge ska hängas ut!
2017-10-18, 19:01
Medlem
Lite vanlig hederlig snickarjargong bara. Krismöte i TV4-huset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in