2017-10-15, 19:08
Bannlyst
Ett väldigt annorlunda besök!

Var förbi ett av mina senaste favoställen, men tyvärr var min massös upptagen då jag aldrig bokar innan.

Åkte till grannstället där de tidigare avriv väldet dyra.
Söder om sthlm, ner en liten trappa och ringer på lite skymd dörr.
Öppnar gör en medelmåttig tjej, som jag kände, nja...
Strax visade sig en skönhet i kort tight kjol och stora sillisar som hon inte var blyg att framhäva.
Har aldrig sett henne tidigare och efter lite övertalning så kunde hon ta mig direkt.

In kommer hon och är väldigt charmig och pussar mig på ryggen och frågar vilken typ av massage jag vill ha. Soft bestämmer jag enig för.
Då börjar en skön massage och när hon närmar sig kuken så är hon inte sen att visa vad hon vill göra.

Den reser sig direkt på magläge och hon upptäcker det såklart och blir väldigt intresserad och övergår till en skön massage av den... Jag svankar för att hon ska komma åt bättre och hon tog för sig kan jag lova.
Helt plötsligt känner jag att den blir varm och hon tog den i munnen direkt bakifrån, slickade mig i anus och tog pungen i munnen... vi har inte förhandlat ngt alls...(!)

Jag vänder mig och hon fortsätter och kör ner kuken deep...
Tar fram sina stora sillisar och låter mig knulla henne mellan boobsen och sen kan jag inte hålla tillbaka längre.
Hon pumpar ur allt och sen slickar upp resten på kuken...

Efter vill hon gärna ducka med mig...

När allt var klart så pratade vi inte pengar alls och hon var inte intresserad av det. Utan ville att jag skulle ringa o boka henne nästa gång igen!

Allt som allt ett par hundringar för en minst sagt oväntad upplevelse.

Har ni något bra att byta mot så svarar jag era PM annars gör er inte besvär att skriva...
Citera
2017-10-15, 20:19
Medlem
Hej!
Första gången jag skriver här, men har varit aktiv och läst innan

Vill bara skriva av min upplevelse jag hade för ett par veckor sedan..

Bestämde mig för att besöka en salong som jag läst om på TMG. Åkte till stället, valde en timmas oljemassage. In kommer en söt liten tjej, säger själv att hon är 30 men tvivlar på det direkt
Massagen börjar, hon masserar väldigt skönt. Tar god tid på sig vid varje muskel. Vändning och fortfarande ingen teasing.. Hon fortsätter massagen, men handduken på. Sista 15 min frågar hon mig om extra. Jag frågar då vad erbjuder du? Bara hand säger hon. Det fick bli hj. Måste nog säga att det var den bästa hj:en jag fått någonsin! Sprutade ner henne som en häst..

Jag var inte riktigt nöjd än så jag bestämde mig för att besöka ett ställe jag varit på en gång tidigare där jag bara fick hj.
Går in i salongen och där sitter 5 tjejer. Ingen av dom upptagen ca 1 timme innan stängning. Jag väljer den storbystade tjejen som dessutom har många tatueringar. 30 min massage väljer jag denna gång eftersom jag inte riktigt var där för massagen.

In i det stora rummet, lägger mig på magen med paketet i sydläge. Hon börjar massera min rygg och fortsätter ner. Oljar in rumpan och nu börjar allt. Hon masserar mig mellan skinkorna och ner mot pungkulorna. Tar tag i dom o masserar dom skönt flera gånger om.
Vändning nu, masserar benen när hon ser att den står upp. Då ställer hon frågan, vill du ha något extra? Vad erbjuder du? - svarar jag. Allt, svarar hon. Vi kommer överens om FS.

Hon går ut från rummet och kommer sedan tillbaka. Tar av sig kläderna direkt och börjar runka mig. Ber henne göra B2B, hon oljar in oss och går upp o ner med kroppen mot kuken. Hon tar på mig kondomen och börjar rida mig. Hon kunde verkligen sin grej! Efter ett tag bär jag henne o lägger henne på rygg och kör missionären med hennes ben på mina axlar. Jag pumpar på ett tag tills det slår mig i huvudet.... "Vill ingen annan komma och vara med oss?" - frågar jag henne. Ge mig ett ögonblick säger hon.. Hon tar på sig handduken och går ut. In med sig sedan kommer en annan tjej, medellängd för thaitjejer, stora naturliga bröst, bra rumpa och dessutom söt!
"Wow!" - tänkte jag.

Båda tar av sig nu och börjar köra 2 handsrunkning. Den ena går även ner sedan och börjar suga av mig medans den andra leker med mig. Jag tar den andra tjejen och lägger henne på rygg och börjar knulla henne. Den andra tjejen leker med mina bollar så länge. Lägger mig på rygg och båda tjejerna turas om att rida mig. Under tiden den ena tjejen rider så leker den andra tjejen med den andras bröst, slickar dom och slickar även mina bröst.

Tar den första tjejen igen på doggy tills det kommer för mig.. Tar på mig kläderna sen och tack o hej! "Vi ses igen " säger den ena tjejen.
Citera
2017-10-16, 22:36
Medlem
Tillbaks till min nya favoritmassös och ytterligare ett besök värt en recension.

Har verkligen sett fram emot ett nytt besök sedan besöket senast hennes sköna kropp och stora sillisar kombinerat med vackert ansikte och bra massage var den bästa upplevelsen hittills.

Sist jag var där bad hon mig att ringa innan nästa besök för att boka just henne, jag har ringt å ringt men numret fungerade inte? Provade igen och helt plötsligt gick signalen fram en kvinna svarade och jag bokade snyggingen samma eftermiddag.

Salongen ligger strax utanför den söder, parkerar på en tvärgata och promenerar till lokalen som har en liten trappa ned till källaren.

Ringer på och hon öppnar med ett skratt och en kram. Har som senast extremt tajta tajts som visar rumpans fina former och som sist iförd högklackat. Betalar och följer henne till ett rum som denna gång även visar sig ha en dusch vilken lyx.

Hon frågar om jag vill ta en dusch innan vilket känns som en bra idé. Duschar och lägger mig naken på madrassen. Hon kommer in dämpar belysningen och höjer musiken och ger mig en klapp mig på skinkan, lägger en handduk över mig och kör igång med vader och ben. Hennes massage är hårdare än sist och benen och ryggen jobbas igenom bra. Vi små pratar lite och skrattar åt att jag stönar när hon masserar mina vader hårt.

Efter en halvtimme är det dags för vändning, hon fortsätter med benen därefter bröstet och magen, på med olja sen långa rörelser från bröstet, magen och ner mot ljumskarna hon låter då och då dom långa naglarna riva lite upphetsande både kuken å pungen.

Massagen och att se hennes sillisar puta ut under T-shirten gör mig enormt hård, jag smeker hennes stjärt och hon ler utan att säga något, shitt.

Efter många långa sekunder lägger hon sin hand på kuken och viskar om jag vill ha samma som förra gången, du vet vad jag gillar säger jag med ett leende. Sen frågar hon om jag har kondom vilket jag faktiskt lovade henne senast att ha med mig, drar fram betalning samma som förra gången och en kådis ur plånboken.

Lägger mig tillrätta när hon tar av sig samtidigt som jag smeker hennes bröst hon sätter på kondomen och jag ber henne börja med att suga. Några sköna minuter senare tar jag henne mellan brösten och är nära att komma rätt i ansiktet på henne.
Sen missionären fantastisk syn när hennes chokladbruna tuttar rör sig takt med stötarna hon tycker om behandlingen jag är säker på att hon kommer då hon kvider till när jag ökar takten, avslutar med att hon får rida mig med min ena hand som på hennes stjärt och den andra försöker greppa hennes bröst.

Efter att även jag fått min orgasm, så sjunker hon ner bredvid mig vi kramas och hon undrar om jag kommer tillbaks i morgon igen. Avslutar med några minuters huvudmassage och en dusch till när jag är färdig duschad hjälper hon mig att torka av kroppen.

När jag ska gå gör hon en knut på kondomen och säger att det är säkrast att jag slänger den utanför salongen.

När vi kommer ut från rummet sitter nästa kund och väntar

Hursomhelst en underbar massage upplevelse igen
Citera
2017-10-16, 23:33
Medlem
Bokar tid på stamstället med x. Kommer dit ochvisas in i ett rum. Näckar och lägger mig. Sen kommer en annan tjej in i kort klänning. X dont work today. Vad gör man. Ger henne en chans. Redan efter några minuter står det klart att det vankas extra. Efter vändningen såtter hon sig grensle över mina lår och gnider sig mot mig samtidigt som hon masserar mig runt soldaten. What you want. Säger att jag bara har med mig 350 för handjobb. Hon accepterar. Hon börjar men beklagar sig att det är så varmt. Övertalar henne att ta av sig strumpbyxor och sen klänning. Nu sitter hon i spetsunderkläder och lättåtkomlig för mig att smeka. Tuttarna åker raskt fram och när jag smeker henne utanpå trosorna drar hon dem åt sidan så att jag har full frihet. Hon gnyr när jag smeker hennes klitoris och kör in ett finger och jag kommer ganska fort. Klart tänker jag nöjd och glad. Hon fortsätter strax och kör igång en ”porrshow” . Sitter och gnider sig och fortsätter runka mig. Smeker sig själv både här och där, vänder sig så jag har rumpan över bröstkorgen, vickar fram och tillbaka medan jag smeker henne och hon runkar på. Jag vet att jag inte kommer att komma, men låter henne hållas. Hon vänder sig igen och sätter kuken mot fittan med trosan emellan och gnider på. Så småningom börjar jag tröttna och säger att jag måste gå. Hon hoppar av och börjar ta på sig. När hon fått på sig klänningen ställer hon sig och juckar mot mig. Jag står nu upp och sträcker fram min fortfarande stenhårda soldat. Då går hon ned på knä och börjar suga! Låter henne hållas nägra minuter och sen slutar hon. Får dölja ståndet när jag går till duschen. Efteråt får jag vatten gois och en kram. Come back soon. I will! Går ut på gatan och känner att det värker lite i kulorna
Citera
2017-10-17, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BennyS
När hon fått på sig klänningen ställer hon sig och juckar mot mig. Jag står nu upp och sträcker fram min fortfarande stenhårda soldat. Då går hon ned på knä och börjar suga! Låter henne hållas nägra minuter och sen slutar hon. Får dölja ståndet när jag går till duschen. Efteråt får jag vatten gois och en kram. Come back soon. I will! Går ut på gatan och känner att det värker lite i kulorna

de har lärt sig det där med att locka kunden tillbaka. bra recension!
Citera
2017-10-17, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massagenjutaren
Det blev en syndig vecka
Gjorde ett besök på en för mig ny salong i Malmö alldeles nyss.Dom måste ha Malmös lägsta medelålder på tjejer När jag kom verkade de inte ha några andra kunder, det var 4 tjejer här. Valde en tjej som var jättesöt, petite i kroppen, STORA, fasta naturliga bröst och en varmt leende...jag bara smälte. Hon gav en mycket bra massage, helt under tystnad. Efter ett långt tag började hon med en härlig teasing, först lite och försiktigt sen mer och mer...jag struntade i framsidan utan vi kom överens om att fortsätta, jag var stenhård. Till skillnad mot så ofta kändes hennes fokus på mig och vår "lek" äkta, hon hade i alla fall stor inlevelse, tittade mig ofta i ögonen med sina varma ögon och så hade hon ett underbart leende. Det kändes mer som att älska än att knulla, om ni förstår vad jag menar. Verkade inte varit i Sverige särskilt länge, pratade bara engelska, helt OK sådan.... blev nästan lite kär... ...blir garanterat ett återbesök...

Igår var jag med om den otrevligaste/märkligaste händelsen på en salong i Malmö jag upplevt. Efter att fått en rekommendation av en "broder" här på FB gjorde jag en bokning. Tjejen var en liten storbröstad, söt, charmig och flirtig goding, till att börja med. Tog en timme B2B, som var mycket skön och eggande. Vi kom överens om FS men här började det otrevliga...när jag närmade mig hennes lilla mus märkte jag att det inte doftade fräscht, påpekade det och bad henne tvätta den, hon blev lite stött men gjorde så. När hon kom tillbaka gjorde jag en "inspektion", lilla musen doftade fortfarande riktigt skumt, sa till henne att det är något som inte stämmer och att hon borde gå till doktorn, i all välmening...jag sa att jag inte ville fortsätta utan ville ha pengarna tillbaka, hon blev tvärsur och högljud men jag envisades med att jag ville ha tillbaka pengarna...för att göra en lång historia kort...en som verkade vara chef där knackade på dörren, otrevlig typ, jag sa som det var och efter en mindre trevlig diskution fick jag tillbaka pengarna med orden "hit är du inte välkommen mer"...mitt första och sista besök där...
Citera
2017-10-18, 12:22
Medlem
Har testat runt lite bland thaimassage i en större stad i Värmland under åren när jag passerat.
Senast för en tid sedan var på ett ställe jag varit på 2-3 gånger förut utan något eller ens frågat.

Jag kommer in och möts innanför dörren av hon jag ringde någon minut innan och kollade tillgänglighet.
Jag väljer 60 minuter olja, näckar och lägger mig på mage som vanligt. Jag placerar penis längs benet på vänstersidan, det känns lite dumt varje gång man gör det medvetet känner jag. Hela massagen genomför utan handduk.

Hon börjar med ryggen, armarna och sedan nere vid fötterna. Därefter upp mot rumpan och på den. Jag känner hur jag hårdnar och att det tydligt syns för henne. Tar i hårdare och intensivare, stöter både penis, pung och in i rumpskåran med snabba drag. Jag känner hur penis börjar pulsera av kåthet. Hon stöter ollonet, hela penis mer tydligt och målinriktat. Börjar lätt svanka och särar på benen mer för varje drag. Hon masserar in mellan skinkorna, in i analen sedan ned över pung och penis. Jag svankar mer och mer tills jag tillslut står på alla fyra och blir avrunkad bakifrån med ett finger i analen tills jag sprutar rakt ut.

Betalade för 60 minuter fast effektiv tid var ca 25 minuter.

Testat fler ställen på samma ort och utdelningen av extra är 2 av 10 ställen.
Citera
2017-10-18, 13:00
Medlem
Tack Benny! Det är just såna här upplevelser man vill ta del av! Och känna avundsjuka över...

Citat:
Ursprungligen postat av BennyS
Bokar tid på stamstället med x. Kommer dit ochvisas in i ett rum. Näckar och lägger mig. Sen kommer en annan tjej in i kort klänning. X dont work today. Vad gör man. Ger henne en chans. Redan efter några minuter står det klart att det vankas extra. Efter vändningen såtter hon sig grensle över mina lår och gnider sig mot mig samtidigt som hon masserar mig runt soldaten. What you want. Säger att jag bara har med mig 350 för handjobb. Hon accepterar. Hon börjar men beklagar sig att det är så varmt. Övertalar henne att ta av sig strumpbyxor och sen klänning. Nu sitter hon i spetsunderkläder och lättåtkomlig för mig att smeka. Tuttarna åker raskt fram och när jag smeker henne utanpå trosorna drar hon dem åt sidan så att jag har full frihet. Hon gnyr när jag smeker hennes klitoris och kör in ett finger och jag kommer ganska fort. Klart tänker jag nöjd och glad. Hon fortsätter strax och kör igång en ”porrshow” . Sitter och gnider sig och fortsätter runka mig. Smeker sig själv både här och där, vänder sig så jag har rumpan över bröstkorgen, vickar fram och tillbaka medan jag smeker henne och hon runkar på. Jag vet att jag inte kommer att komma, men låter henne hållas. Hon vänder sig igen och sätter kuken mot fittan med trosan emellan och gnider på. Så småningom börjar jag tröttna och säger att jag måste gå. Hon hoppar av och börjar ta på sig. När hon fått på sig klänningen ställer hon sig och juckar mot mig. Jag står nu upp och sträcker fram min fortfarande stenhårda soldat. Då går hon ned på knä och börjar suga! Låter henne hållas nägra minuter och sen slutar hon. Får dölja ståndet när jag går till duschen. Efteråt får jag vatten gois och en kram. Come back soon. I will! Går ut på gatan och känner att det värker lite i kulorna
Citera
2017-10-18, 15:09
Medlem
Var senast på detta ställe i city. Fick en kraftig tjej men såg en en smal söt tjej som satt vid entren. Tog namn och bokade till idag. Hade möjlighet att vara där 13.30 så väldigt lugnt.

Hon visade mig in på rummet och gick. Precis när kalsongerna kommit av kom hon in igen, jag fick leta fram en handuk och slänga över rumpan samtidigt som jag la mig ner. Kuken hamnade i någon form av sydvästläge.

Hon gav en en hård mycket ordentlig massage där armbågar användes samt hon hittade knutarna i axlar och skuldror. Handuken låg mest över underbenen när baksidan masserades vilket gjorde att hon kunde jobba med sköna långa drag över rygg, ned över rumpa samt låren.

När benen masserades smekte hon mycket över både pung och mellan skinkorna, väldigt skönt med den fjäderlätta beröringen.

Vid vändningen masserades ena benet och armen och då placerade hon sig så att min hand hamna under hennes kjol samt mot hennes innerlår. Svårt att undvika att smeka lite då vilket ledde till frågan om massage där med?

Är lite nojig över polistillslag så har bestämt mig för att endast ta vanlig massage men med tjejen naken, inget happyending alltså. Det gick bra för 600 och då kunde jag smeka lite mellan benen, brösten och runt rumpan.

Hit kommer jag gärna igen!

Massage 8/10
Utseende 8/10
Extra 8/10
Citera
2017-10-18, 17:14
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaAndreas
Var senast på detta ställe i city. Fick en kraftig tjej men såg en en smal söt tjej som satt vid entren. Tog namn och bokade till idag. Hade möjlighet att vara där 13.30 så väldigt lugnt.

Hon visade mig in på rummet och gick. Precis när kalsongerna kommit av kom hon in igen, jag fick leta fram en handuk och slänga över rumpan samtidigt som jag la mig ner. Kuken hamnade i någon form av sydvästläge.

Hon gav en en hård mycket ordentlig massage där armbågar användes samt hon hittade knutarna i axlar och skuldror. Handuken låg mest över underbenen när baksidan masserades vilket gjorde att hon kunde jobba med sköna långa drag över rygg, ned över rumpa samt låren.

När benen masserades smekte hon mycket över både pung och mellan skinkorna, väldigt skönt med den fjäderlätta beröringen.

Vid vändningen masserades ena benet och armen och då placerade hon sig så att min hand hamna under hennes kjol samt mot hennes innerlår. Svårt att undvika att smeka lite då vilket ledde till frågan om massage där med?

Är lite nojig över polistillslag så har bestämt mig för att endast ta vanlig massage men med tjejen naken, inget happyending alltså. Det gick bra för 600 och då kunde jag smeka lite mellan benen, brösten och runt rumpan.

Hit kommer jag gärna igen!

Massage 8/10
Utseende 8/10
Extra 8/10

Du är nojig för polistillslag, men valde att hon skulle vara naken? Vad ser mest misstänkt ut, en naken massös eller ett stånd som snabbt kan döljas under handduken?
Citera
2017-10-18, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Du är nojig för polistillslag, men valde att hon skulle vara naken? Vad ser mest misstänkt ut, en naken massös eller ett stånd som snabbt kan döljas under handduken?

Kanske är spermaspåren som är mest fällande? En klänning åker snabbt på
Citera
2017-10-18, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas45
Tack Benny! Det är just såna här upplevelser man vill ta del av! Och känna avundsjuka över...

Det är som triss -plötsligt händer det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in