2017-10-13, 17:43
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Råkade ut exakt det i GBG, gick till en av ställena i kjedjan. Fick den absolut bästa upplevelsen i min massagehistoria någonsin. Perfekt match med mina preferenser. Tog namn och bokade nytt redan 4 dagar senare, min tjej är som bortblåst, inget har hört talas om.henne och hon har tydligen aldrig jobbat där. Jobbigt

Beror nog på att du är för ung och oerfaren
Citera
2017-10-13, 17:49
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggus-Diccus66
Nope, de tiger som muren. Men jag fick bra kontakt med en massös där. Så hon berättade vart hon skulle veckan efter.

Ja, om du sköter dig så får du bra kontakt. Men det slutar med att du inte kan gå någonstans utan att alla dina kontakter vet vad du gör/går..

Njut av nybörjar tiden

Retar alltid någon
Citera
2017-10-14, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Beror nog på att du är för ung och oerfaren
Antagligen som 50 åring och med 7 år av thaimassage så har jag långt kvar till din nivå. Hur gör du med färdtjänst, blir de inte misstänksamma när du kör med rullatorn till thaimassagen?
Citera
2017-10-14, 09:24
Medlem
Det är en hel del tjejer som kommer till Sverige ett par månader för att arbeta och tjäna så mycket pengar som möjligt. För att de har en familj de skall försörja.
Pengar som de inte kommer att tjäna enbart på massage.
Citera
2017-10-14, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Det är en hel del tjejer som kommer till Sverige ett par månader för att arbeta och tjäna så mycket pengar som möjligt. För att de har en familj de skall försörja.

Har råkat ut för flera sådana tjejer. Oftast är extratjänsterna rätt dåliga då de inser att det förmodligen inte blir så många fler träffa mellan oss.
Träffade en tjej i Göteborg som berättade att hon var här i två månader och skulle dra in så mycket det gick på extratjänster.
Blev ett rätt taffligt handjobb av henne.
Citera
2017-10-14, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname

No shit, Sherlock. Tänker du att det skulle vara ny info för någon i den här tråden?
Citera
2017-10-14, 22:54
Medlem
EstebanDs avatar
Sämst hittills...
Efter många besök på olika salonger har jag råkat ut för den värsta upplevelsen hittils. Det började med ett tips på en salong i city från en broder.
När jag kom visade det sig att de hade dubbelbokat och jag kunde bara få 30 min. Knepigt val, tjejen var ju söt, men 30 min är sååå kort... Jag tackade i alla fall nej med vetskap om att det inte var långt till flera andra salonger. Tog den närmaste, ca 5 stenkast därifrån.
Javisst, där fanns tid och jag valde en söt, nästan flickaktig tjej.

Redan på första massagedraget anade jag att massagen inte var hennes paradgren... och värre blev det... Planlöst oljesmetande lite här och där, mängder av olja. Vändningen kom snabbt och frågan om extra ännu snabbare. 3 papp blev snart 800 för b2b. Vilket visade sig vara helt bortkastade pengar. Hon har totalt oengagerad, det enda hon förmådde var att stöna lite då och då som en dålig porrskådis, suck. Som om det inte var nog, visade det sig att hennes bylsiga tröja dolde ett par stumma silikonbröst, och det är inte precis vad jag går igång på...
Till slut blundade jag och fyrade av satsen för att få slut på eländet.
Nu ska jag hålla mig till säkra kort i fortsättningen!
Citera
2017-10-15, 00:49
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Antagligen som 50 åring och med 7 år av thaimassage så har jag långt kvar till din nivå. Hur gör du med färdtjänst, blir de inte misstänksamma när du kör med rullatorn till thaimassagen?

Lugna dig lite. Om du är i den åldern får du se ung som en komplimang.

Men du måste hålla med om att det kan tolkas som oerfaret om man möter en ”perfekt match” och inte tar telefonnumret?

Rullatorläget har jag inte kommit till ännu. Men ingen höjde på ögonbrynen när jag kom med droppställning för ett antal år sedan. Men då pratar vi Bangkok

Och vi behöver inte mäta penislängd och jämföra. Jag är övertygad om att du har bättre koll på dagsläget med nya tjejer. Och kanske har jag ett längre historiskt perspektiv, kontakter med en del och lite (med betoning på lite) inblick i thai världen.
Men det finns säkert många som har bättre koll på den svenska scenen än jag.

Lycka till !
Citera
2017-10-15, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
No shit, Sherlock. Tänker du att det skulle vara ny info för någon i den här tråden?

För en del kan info vara en nyhet. Dock inte för dig som redan vet allt.
Citera
2017-10-15, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Lugna dig lite. Om du är i den åldern får du se ung som en komplimang.

Men du måste hålla med om att det kan tolkas som oerfaret om man möter en ”perfekt match” och inte tar telefonnumret?

Rullatorläget har jag inte kommit till ännu. Men ingen höjde på ögonbrynen när jag kom med droppställning för ett antal år sedan. Men då pratar vi Bangkok

Och vi behöver inte mäta penislängd och jämföra. Jag är övertygad om att du har bättre koll på dagsläget med nya tjejer. Och kanske har jag ett längre historiskt perspektiv, kontakter med en del och lite (med betoning på lite) inblick i thai världen.
Men det finns säkert många som har bättre koll på den svenska scenen än jag.

Lycka till !
ursäkta om jag högg till, missuppfattade ditt inlägg.

Ska ta telefonnummer om jag lyckas hitta samma fantastiska kombo av massage och extra, Trodde faktiskt inte hon kunde försvinna på 3 dagar men nu vet jag.
Citera
2017-10-15, 13:47
Medlem
-tomten-s avatar
Hej.
Första gången jag gör ett inlägg i den här tråden.
Jag har provat alla ställen i Södertälje och många i södra Stockholm men jag tycker inte jag hittar något längre som ger mig något extra. Det är ju en hel del pengar man lägger, speciellt när man som jag vill ha extratjänster..
Visst, det har varit gånger då det verkligen varit underbart men nu är det länge sedan.
Problemet för mig är att jag inte vill bli masserad av någon tant eller av någon som är kraftig.. Det kanske är stora krav men det är ju det jag önskar för de pengarna. .
Hur gör ni för att få era önskningar uppfyllda för det är väl inte bara jag som har vissa krav? Om jag ringer och bokar tid och går dit så går jag inte därifrån utan istället tar jag det som bjuds och är missnöjd.
Igår var jag på en salong där det fanns en äldre tjockis och en yngre söt tjej. Jag sa till och pekade på att jag ville ha massage av den unga tjejen. De sa okej och jag gick in och la mig på magen. Hon kom in och började massera och var riktigt trevlig. Efter en stund kom den andra tjejen också in så jag fick fyrhandsmassage utan extra kostnad. Men då upptäckte jag att det var tanten som hade masserat mig från början. Jag sa att jag ville ha något extra av den unga tjejen. Hon sa okej och skulle bara gå på toa först. Hon kom inte tillbaka och tanten tjatade hela tiden på mer pengar. Jag avböjde allt och gick därifrån besviken.
Hur löser ni olika situationer?
Citera
2017-10-15, 14:10
Medlem
Det hade kunnat vara den perfekt upplevelsen, om inte för hennes kollega.

Tänker inte säga något om var och när för jag vill få några chanser till först

Hon var max 150 cm lång och vältränad. Ung och söt. Massagen var den bästa jag fått. När det är 5 minuter kvar av tiden frågor hon om extra. Allt sägar jag men bara om vi kan ta tid på oss. Hur gör vi med din kollega som sitter utanför? Jag fixar sa hon tillbaka, smiter ut och hämtar kondom.
Hon börjar med händerna och olja och sen antydan till body. Jag frågar om jag får slicka men det vill hon inte, hon verkar blygare helt plötsligt. När hon börjar ta fram kondomen säger jag inte än och drar henne så hon står närmre ansiktet, börjar smeka med några fingrar och hon är blöt, eller har iallafall varit där med olja redan. Efter några minuter med en lite obekväm vinkel låter jag henne ta på mig kondomen. Men hon är för trång. Aldrig hänt innan för mig för jag har bara 13.5 inte 20+ som alla andra här. No problem säger jag glatt och lyfter henne och lägger henne på rygg. Börjar med fingrar och saliv och det är knappt ett finger får plats. Efter några minuter blir det blötare och lättare och jag har krypit ner med ansiktet och börjar slicka. Kör på typ 10 minuter och när jag tittar upp biter hon hårt i sin läpp. Kör missionären och jag håller på att komma direkt. Lyckas dra ner tempot lite. Byter så hon rider efter en stund och det gör hon gärna. Men helt plötsligt kraxar hennes kollega något. Hade helt glömt bort henne. Verkar som hon sitter i väntdelen och tycker det tar för lång tid. Vi lyckas ignorera henne några minuter men sen försvinner mitt stånd. Hon vill köra med handen igen men jag avbryter allt och säger tack. Blev kanske 25 min extra totalt, så egentligen helt normalt med tid. Eller vad säger ni?

Återkommer när jag fått en andra chans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in