Det hade kunnat vara den perfekt upplevelsen, om inte för hennes kollega.
Tänker inte säga något om var och när för jag vill få några chanser till först
Hon var max 150 cm lång och vältränad. Ung och söt. Massagen var den bästa jag fått. När det är 5 minuter kvar av tiden frågor hon om extra. Allt sägar jag men bara om vi kan ta tid på oss. Hur gör vi med din kollega som sitter utanför? Jag fixar sa hon tillbaka, smiter ut och hämtar kondom.
Hon börjar med händerna och olja och sen antydan till body. Jag frågar om jag får slicka men det vill hon inte, hon verkar blygare helt plötsligt. När hon börjar ta fram kondomen säger jag inte än och drar henne så hon står närmre ansiktet, börjar smeka med några fingrar och hon är blöt, eller har iallafall varit där med olja redan. Efter några minuter med en lite obekväm vinkel låter jag henne ta på mig kondomen. Men hon är för trång. Aldrig hänt innan för mig för jag har bara 13.5 inte 20+ som alla andra här. No problem säger jag glatt och lyfter henne och lägger henne på rygg. Börjar med fingrar och saliv och det är knappt ett finger får plats. Efter några minuter blir det blötare och lättare och jag har krypit ner med ansiktet och börjar slicka. Kör på typ 10 minuter och när jag tittar upp biter hon hårt i sin läpp. Kör missionären och jag håller på att komma direkt. Lyckas dra ner tempot lite. Byter så hon rider efter en stund och det gör hon gärna. Men helt plötsligt kraxar hennes kollega något. Hade helt glömt bort henne. Verkar som hon sitter i väntdelen och tycker det tar för lång tid. Vi lyckas ignorera henne några minuter men sen försvinner mitt stånd. Hon vill köra med handen igen men jag avbryter allt och säger tack. Blev kanske 25 min extra totalt, så egentligen helt normalt med tid. Eller vad säger ni?
Återkommer när jag fått en andra chans.