2017-10-18, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mcallen
Tillbaks till min nya favoritmassös och ytterligare ett besök värt en recension.

Har verkligen sett fram emot ett nytt besök sedan besöket senast hennes sköna kropp och stora sillisar kombinerat med vackert ansikte och bra massage var den bästa upplevelsen hittills.

Sist jag var där bad hon mig att ringa innan nästa besök för att boka just henne, jag har ringt å ringt men numret fungerade inte? Provade igen och helt plötsligt gick signalen fram en kvinna svarade och jag bokade snyggingen samma eftermiddag.

Salongen ligger strax utanför den söder, parkerar på en tvärgata och promenerar till lokalen som har en liten trappa ned till källaren.

Ringer på och hon öppnar med ett skratt och en kram. Har som senast extremt tajta tajts som visar rumpans fina former och som sist iförd högklackat. Betalar och följer henne till ett rum som denna gång även visar sig ha en dusch vilken lyx.

Hon frågar om jag vill ta en dusch innan vilket känns som en bra idé. Duschar och lägger mig naken på madrassen. Hon kommer in dämpar belysningen och höjer musiken och ger mig en klapp mig på skinkan, lägger en handduk över mig och kör igång med vader och ben. Hennes massage är hårdare än sist och benen och ryggen jobbas igenom bra. Vi små pratar lite och skrattar åt att jag stönar när hon masserar mina vader hårt.

Efter en halvtimme är det dags för vändning, hon fortsätter med benen därefter bröstet och magen, på med olja sen långa rörelser från bröstet, magen och ner mot ljumskarna hon låter då och då dom långa naglarna riva lite upphetsande både kuken å pungen.

Massagen och att se hennes sillisar puta ut under T-shirten gör mig enormt hård, jag smeker hennes stjärt och hon ler utan att säga något, shitt.

Efter många långa sekunder lägger hon sin hand på kuken och viskar om jag vill ha samma som förra gången, du vet vad jag gillar säger jag med ett leende. Sen frågar hon om jag har kondom vilket jag faktiskt lovade henne senast att ha med mig, drar fram betalning samma som förra gången och en kådis ur plånboken.

Lägger mig tillrätta när hon tar av sig samtidigt som jag smeker hennes bröst hon sätter på kondomen och jag ber henne börja med att suga. Några sköna minuter senare tar jag henne mellan brösten och är nära att komma rätt i ansiktet på henne.
Sen missionären fantastisk syn när hennes chokladbruna tuttar rör sig takt med stötarna hon tycker om behandlingen jag är säker på att hon kommer då hon kvider till när jag ökar takten, avslutar med att hon får rida mig med min ena hand som på hennes stjärt och den andra försöker greppa hennes bröst.

Efter att även jag fått min orgasm, så sjunker hon ner bredvid mig vi kramas och hon undrar om jag kommer tillbaks i morgon igen. Avslutar med några minuters huvudmassage och en dusch till när jag är färdig duschad hjälper hon mig att torka av kroppen.

När jag ska gå gör hon en knut på kondomen och säger att det är säkrast att jag slänger den utanför salongen.

När vi kommer ut från rummet sitter nästa kund och väntar

Hursomhelst en underbar massage upplevelse igen

Hon med klackarna igen, sjukt bra recention
Citera
2017-10-19, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flugornasherre36
Ett väldigt annorlunda besök!

Var förbi ett av mina senaste favoställen, men tyvärr var min massös upptagen då jag aldrig bokar innan.

Åkte till grannstället där de tidigare avriv väldet dyra.
Söder om sthlm, ner en liten trappa och ringer på lite skymd dörr.
Öppnar gör en medelmåttig tjej, som jag kände, nja...
Strax visade sig en skönhet i kort tight kjol och stora sillisar som hon inte var blyg att framhäva.
Har aldrig sett henne tidigare och efter lite övertalning så kunde hon ta mig direkt.

In kommer hon och är väldigt charmig och pussar mig på ryggen och frågar vilken typ av massage jag vill ha. Soft bestämmer jag enig för.
Då börjar en skön massage och när hon närmar sig kuken så är hon inte sen att visa vad hon vill göra.

Den reser sig direkt på magläge och hon upptäcker det såklart och blir väldigt intresserad och övergår till en skön massage av den... Jag svankar för att hon ska komma åt bättre och hon tog för sig kan jag lova.
Helt plötsligt känner jag att den blir varm och hon tog den i munnen direkt bakifrån, slickade mig i anus och tog pungen i munnen... vi har inte förhandlat ngt alls...(!)

Jag vänder mig och hon fortsätter och kör ner kuken deep...
Tar fram sina stora sillisar och låter mig knulla henne mellan boobsen och sen kan jag inte hålla tillbaka längre.
Hon pumpar ur allt och sen slickar upp resten på kuken...

Efter vill hon gärna ducka med mig...

När allt var klart så pratade vi inte pengar alls och hon var inte intresserad av det. Utan ville att jag skulle ringa o boka henne nästa gång igen!

Allt som allt ett par hundringar för en minst sagt oväntad upplevelse.

Har ni något bra att byta mot så svarar jag era PM annars gör er inte besvär att skriva...

Ja hon är fin den ladyboy'en
Citera
2017-10-19, 19:39
Medlem
Rodeo774s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narke2014
Ja hon är fin den ladyboy'en

Ang ladyboy, har besökt ett antal salonger i Göteborg, men har aldrig (vad jag vet) träffat på en ladyboy, finns här nån som har träffat på någon, existerar dom?
Citera
2017-10-19, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mooncake
Hon med klackarna igen, sjukt bra recention

ja hon kan sin sak den gamla :P ,,,,,,,,,,
Citera
2017-10-19, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodeo774
Ang ladyboy, har besökt ett antal salonger i Göteborg, men har aldrig (vad jag vet) träffat på en ladyboy, finns här nån som har träffat på någon, existerar dom?

Absolut. Visserligen är det Stockholmsmrådet det rör sig om , men de finns, åtminstone här.. Om man är uppmärksam.
Nyligen stötte jag helt oplanerat på 3 i rad på en bra förortssalong som funnits länge. Den har stor omsättning av personal, kanske pga läge och villkor, men tjejerna har ofta varit trevliga eller riktiga fynd, ibland med lite positivt amatörstuk, snygga, tillmötesgående och levererat bra massage, men snabbt har de försvunnit vidare.
Även dessa nu förmodade tjejer var vänliga, snygga och gav skön massage . Det dröjde alltså innan poletten trillade ner i ett oförberett medvetande att det rörde sig om ladyboys,
Känslan var också att om jag inte rakt ut frågat om de var ladyboys utifrån vissa ledtrådar, så hade de inte avslöjat det and that's hade varit it.
Så här efteråt kan jag väl tänka mig att man stött på andra ladyboys tidigare som garderat sig med "womans week" eller särskilt hårt åtsittande korbyxor.
Nåja rätt intressant var det,och impad av den starka om än ytliga feminina utstrålningen blev jag. Men känslan(för min del) blev inte densamma, de manliga sinnena trängtar efter äkta kvinnlighet.. Så jag lär vänta ett tag innandet blir återbesök där.
Senast redigerad av Neokles 2017-10-19 kl. 22:37.
Citera
2017-10-20, 12:03
Medlem
Trots att jag bara går igång på tjejer och känner mig helt hetro så funderar jag ändå på att sätta upp en kuksugning på bucketlistan. Då kanske en ladyboy är ett bra objekt? Risken är väl att man får sjuk ångest efter...

Citat:
Ursprungligen postat av Neokles
Absolut. Visserligen är det Stockholmsmrådet det rör sig om , men de finns, åtminstone här.. Om man är uppmärksam.
Nyligen stötte jag helt oplanerat på 3 i rad på en bra förortssalong som funnits länge. Den har stor omsättning av personal, kanske pga läge och villkor, men tjejerna har ofta varit trevliga eller riktiga fynd, ibland med lite positivt amatörstuk, snygga, tillmötesgående och levererat bra massage, men snabbt har de försvunnit vidare.
Även dessa nu förmodade tjejer var vänliga, snygga och gav skön massage . Det dröjde alltså innan poletten trillade ner i ett oförberett medvetande att det rörde sig om ladyboys,
Känslan var också att om jag inte rakt ut frågat om de var ladyboys utifrån vissa ledtrådar, så hade de inte avslöjat det and that's hade varit it.
Så här efteråt kan jag väl tänka mig att man stött på andra ladyboys tidigare som garderat sig med "womans week" eller särskilt hårt åtsittande korbyxor.
Nåja rätt intressant var det,och impad av den starka om än ytliga feminina utstrålningen blev jag. Men känslan(för min del) blev inte densamma, de manliga sinnena trängtar efter äkta kvinnlighet.. Så jag lär vänta ett tag innandet blir återbesök där.
Citera
2017-10-21, 12:55
Medlem
Har varit borta från vad allt som heter thaimassage väldigt länge. Kostade för mycket & jag upplevde att snuten började sätta mer resurser på span helt enkelt.

MEN någonting hände förra helgen. Vaknade med ett enormt sug efter riktigt stora sillisar. Blev ett besök förra helgen men inget som lockade, tackade nej till extra. Under veckan blev det 2 besök men vad svårt det var att hitta det jag letade efter, hade marknaden dött? Dags att ge upp?

Var ute ute igår = bakiskåt idag. Upp och kolla TMG. Hittade en ny salong, markerad med "populär" & riktigt risiga recensioner ca 10-15 minuter utanför tullarna. Bingo! Drog ut & möts av 2 tjejer, ganska unga. En ser ut att ha festat hårdare än jag igår. Den andra är nätt, söt & pigg som fan. Retas med både mig & den andra tjejen medan betalning sker. Hon börjar göra i ordning rummet medan jag börjar klä av mig. Då hon inte lämnar så tänker jag "va fan, vi kör" och drar av mig kallingar & står helt näck framför henne. Hon ler & ber mig lägga mig. Lite småsnack medan ryggen får sig en genomkörare, hon skrattar mycket. Tacksamt för jag är inte ens särskilt charmig idag. Sen blir det mycket ben, mycket ljumske & mycket rumpa.

Till slut en klapp på rumpan och det är dags för vändning. Kuken är semihård och det ser hon. Direkt på ljumskarna och frågan kommer nästan direkt. Hela tiden har stämningen varit lustfylld, rolig & avslappnad så jag nappar givetvis. Den här tjejen blir man nästan kär i alltså. Tog ett blåsjobb vilket hon utförde med den äran, lekte lite med tippen av ollonet samtidigt som hon masserade bollarna. Sen tog hon fart, långa sug ned mot roten och stimulans av anus. Sköt av ganska kvickt kan jag säga. Ett glas vatten & ett löfte om att komma tillbaka senare sitter jag i bilen igen. Nöjd.

Blev inga sillisar men en himla fin lördagsförmiddag.
Citera
2017-10-21, 18:54
Medlem
Vaknar och känner att gula febern har slagit klorna i mig och att jag måste göra något åt saken. Har sedan ett år gått till en och samma massös och vi har haft ett bra utbyte av varandra men nu är hon hemma i Thailand och kommer inte tillbaka förrän på nyåret. På salongen där hon jobbar en söt tjej sen en tid men jag slår planerna på att besöka henne på hyllan, min lilla väns tjänstvillighet kan upphöra om hon får veta att jag varit med hennes kollega.
Surfar istället runt på TMG och gör en lista med fem tänkbara salonger och styr sen kosan mot Stockholms innerstad.

Salong nr. 1
Möts av en stark och inte alls behaglig matlukt. Tre tjejer sitter på golvet och äter, visserligen ser två av dem riktigt bra ut men det luktar verkligen inte gott i lokalen så jag tackar för mig och vandrar vidare.

Salong nr. 2
Möts av en rejält överviktig dam i 50-årsåldern. I soffan sitter 2 yngre tjejer och pillar på sina mobiler. Båda ser ut att ha ägnat sig alldeles för mycket år chips och Snickers så jag tackar för mig även denna gång.

Salong nr. 3
Tar en bra stund innan dörren öppnas. Väl inne möts jag av en riktig sötnos, ser att det står fler par herrskor innanför entrén så uppenbarligen är bara en tjej ledig men det gör inget för hon ser väldigt trevlig ut så jag slantar för en timme.
Näckar och lägger mig tillrätta. Massagen börjar bra med hårda tag på rygg och ben. Efter en stund blir den lite mjukare och hon börjar kittla mig mellan skinkorna och på pungen. Efter en stund sätter hon sig framför mitt huvud och börjar massera axlarna. Nu ligger jag med näsan mitt mellan hennes ben bara någon centimeter från musen. Hon fortsätter och lägger sig ned över ryggen. Innan hon ens bett mig vända frågar hon vad jag brukar tycka om att göra när jag får massage. Jag svarar att jag brukar tycka om att umgås med nakna sexiga tjejer och hon säger att jag kan få allt jag vill ha. Vi kommer överens om en B2B och hon kommer snabbt ur kläderna.
Hon börjar med att lägga sig ovanpå min rygg och massera mig med hela sin kropp, efter en stund byter vi och jag masserar henne, först baksidan och sen på framsidan. Pullar henne och hon verkar uppriktigt att gilla min behandling. När det blir min tur igen får jag ett skönt HJ samtidigt som hon slickar pungen. Det tar inte lång tid innan jag fyrar av och hon frågar ganska omgående om jag vill ha en omgång till.
Hon får jobba en stund innan det blir fart på soldaten och när jag börjar styvna suger hon mig ivrigt. hur skönt som helst. Efter en ganska lång stund förstklassig behandling skjuter jag en gång till.
Känner mig ganska urlakad vid det här laget så när hon frågar om jag vill ha en omgång till måste jag tacka nej.
Hon kurar ihop sig intill mig och vi ligger och småpratar en stund innan det är dags att ta en dusch.
Citera
2017-10-22, 21:01
Medlem
Besök i huvudstaden. Hade några timmar ledigt på eftermiddagen och ville naturligtvis passa på med litet thaimassage. Hade funderat på att ta en fyrhands om känslan skulle bli den rätta vid besöket.

Studerade TMG och bestämde mig för ett ställe som låg en bit söderut och nära en tunnelbanestation. Hoppade på tunnelbana och kliver av efter några stopp. Salongen visade sig ligga nära stationen.

Utanför salongen står en ganska snygg thaitjej och pratar i mobiltelefon. Jag kliver in i salongen och hon kommer in bakom mig. Jag frågar om det finns tid för massage och det gör det. Det visar sig vara telefontjejen som ska massera mig. Hon leder mig till ett rum med madrass på golvet. Hon går ut medan jag klär av mig.

När hon kommer in så lägger hon handduken litet slarvigt på mig och börjar massera mig på ryggen. Massagen är bland det sämsta jag har varit med om på en thaisalong. Hon fortsätter lite med benen man är snabbt framme och kittlar pungen samtidigt som hon fnittrar lite. Jag visar att jag uppskattar det hon gör.

Vi börjar förhandla om extratjänster. Jag hade hoppats på FS men det fanns inte på menyn men hon säger att jag får ta på henne överallt. Det blir ett naket HJ till ett pris som är någon hundralapp för mycket.

Hon tar av sig kläderna. Fin kropp med små bröst som inte är ovanligt bland thailändskorna. Hon börjar smeka mig samtidigt som jag känner på hennes bröst, lår och fitta. Hon börjar runka och jag ber henne sakta ner tempot något vilket hon gör. Jag smeker hennes fitta och hon blir ordentligt våt. Fingret glider lätt in i henne. Jag försöker få henne att ändra sig angående FS men hon ändrar sig inte. Hon fortsätter handarbetet och jag fortsätter att utforska hennes kropp. Till slut nås målet.

Hon önskar att jag ska komma tillbaka men hon ger inget löfte om FS.

Tyvärr hade jag hoppats på mer så besöket blev en liten besvikelse.

C5
Citera
2017-10-22, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Berättade hon varför? Vad är vinsten med det beteendet?

Nej hon sa inget om anledningen och jag kanske borde frågat. Det är jättetrist när man hittar en tjej som ger massage exakt som man vill ha det och sen nästa gång så är hon borta...
Citera
2017-10-23, 18:25
Medlem
Har länge följt denna tråden, och några andra i samma ämne, med stort intresse länge nu och även om jag har någon enstaka erfarenhet av RLD och FKK så har jag aldrig vågat agera på något på hemmaplan.
Men förra veckan så tog nyfikenheten över och jag bestämde mig för att bjuda mig på min första thaimassage. Var redan innan inställd på en halvtimmes oljemassage, och inget FS, men gärna ett topless HJ, men jag var lika inställd på att det kunde bli ingenting som det ibland blir för debutanter. Hade efter att läst om olika tips härifrån lärt mig vad jag skulle kolla efter på TMG, enskilda rum och sådant spanat ut två ställen i närheten som verkade lovande. Det ena bestämde jag mig för att det låg lite för exponerat för att jag skulle våga ställa mig och vänta utanför, så beslutet föll på det andra stället, som iof också ligger vid en vältrafikerad väg i Malmö, men det kändes mer görbart för mina nerver.

Så jag ringde och frågade om de hade tid för en halvtimmes massage, och det hade de, så då gick jag dit. De släppte in mig direkt och där inne fanns två tjejer, en som såg smått sur ut, och en som inte var någon tiopoängare, men absolut trevligt utseende. Kanske 165, ganska smal och en tight åtsittande knälång klänning, som glatt frågade på engelska om jag hade beställt. Så jag betalade och blev ledd ner för en trappa till ett rum där jag fick klä av mig medan hon hämtade sina saker.
Som ni har lärt mig så skall kalsongerna av, och jag lade mig med magen ner och den lilla handduken över baken. När hon kom in i rummet så slog pulsen som nästan aldrig förr, och var rädd att min uppenbara nervositet skulle göra det hela till en inte så festlig upplevelse. Men när hon mer eller mindre direkt drog bort den lilla handduken och satte igång att tvätta mig blev det trevligare. Massagen var helt okej, det var lagom hårt och kändes på riktigt som en trevlig massage, men har som sagt noll erfarenhet. Vi småpratade lite under tiden, mest om att massagen kändes bra på bruten svenska.
När hon jobbade sig längre upp över baken mot ryggen hade jag hoppats på lite snuddande av pung med mera, men allt sådant uteblev. När ryggen och axlarna var klara så var det dags för vändning. På grund av nerver och avsaknad av smekningar så var jag inte det minsta hård. Men när massagen gick upp från vaderna mot magen och bröstet så kom det lite mer snuddningar och lilleman vaknade till en väldig givakt.
Efter en kort stund så kom då frågan "Massage där också?". Som svar på frågan hur mycket det skulle gå på fick jag 500 kr. Definitivt mer än vad jag förstått att man ska betala, men var inte sugen på att pruta på min debut, så mitt motbud var att då fick hon vara topless också. Och det var inga problem alls. Jag plockade fram pengarna och klänningen åkte av och hon såg riktigt bra ut i bara trosorna. Ganska små bröst men det är något jag uppskattar framför sillisar. Hon oljade in kuken rejält och satte sig vid min sida och smekte den omsorgsfullt. Jag smekte henne på ryggen och midjan, men då tog hon mina händer och satte dem rakt på hennes bröst som jag glatt smekte och lekte med bröstvårtorna. Det tog inte lång tid innan jag sprutade kraftigt. Då blev jag avtorkad, och visad till en dusch som fanns där. Och efter en snabb dusch, ett glas vatten, en puss på kinden och hennes namn och telefonnummer på en lapp så blev jag utskickad.

Allt som allt en mycket trevlig upplevelse, och ser fram emot att skriva fler inlägg om kommande äventyr. Nästa gång skall jag nog be om B2B eller liknande redan vid start kanske.
Hur brukar ni göra när ni prutar? Ska man säga nä och komma med motbud, eller säga att man inte har mer än tex 300?
Senast redigerad av GuyDelisle 2017-10-23 kl. 18:29.
Citera
2017-10-23, 21:41
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GuyDelisle
...
Hur brukar ni göra när ni prutar? Ska man säga nä och komma med motbud, eller säga att man inte har mer än tex 300?
Förhandlingen sker ofta med fingrarna, så visar hon handens alla dem fingrar kontrar du med två om ni pratar HJ. Oftast visar hon då tre och ni enas.

Men det är upp till dig om du tycker det är värt det förstås. 😃

Välkommen och lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in