Ack så trevligt det är med lite 7,5 mg zopiklon innan sömnen, men man ska ju ligga i sängen och invänta sömn och inte sitta uppe som jag nu och njuta av effekten. Några minuter till sen blire sängen...
Edit: I säng, godnatt på er!
Senast redigerad av Neofyten 2017-10-14 kl. 03:44.
Ack så trevligt det är med lite 7,5 mg zopiklon innan sömnen, men man ska ju ligga i sängen och invänta sömn och inte sitta uppe som jag nu och njuta av effekten. Några minuter till sen blire sängen...
Edit: I säng, godnatt på er!
Gick det att somna? Har man missat insominingseffekten och går och lägger sig brukar man ha svårt att somna just pga det.
Gick det att somna? Har man missat insominingseffekten och går och lägger sig brukar man ha svårt att somna just pga det.
Jorå jag sov som ett barn, men visst ibland händer det att jag missar sömneffekten men det är sällan. Jag brukar ofta kunna njuta av zopiklonet nån timme i soffan, slösurfa, läsa en bok, kika nån tv-serie eller bara lyssna på musik. Men man kan ju inte dra ut på det hur länge som helst...
Sänkt 5st 7.5 imovane senaste timmen
Jag har dom på recept..
Jag gillar dock att flumma men är inte så kunnig på detta.
Så mer info om hur mycket man kan ta osv.
Känner inte av nåt särskilt utom att jag är lite släpig när jag går, och känner mig gladare.
Har även Mirtazapin , propavan och lergigan hemma..
Sååå, tips till någon som gillar att flumma men inte är så van
Äntligen har jag fått i mig 8 imovane. Fy fan vilken vecka jag har haft. Har bara tänt av från opiater som heroin och morfin tidigare men det här tar fan priset... Fy fan vilken AT jag åkte på. Måste sluta med det här då dom börjar bli väldigt less på mitt sidomissbruk på laro nu.
Åtta hela Imovane - det är sjukt mycket ju. Man kan faktiskt dö. Försök dra ner på det, inte alls bra det.
Sett att några skriver att de haft svårt att få ut zopiklon, men jag fick nytt recept för en månad sedan, 4 utag om 100st = 400st.
Men så tar jag mina 7.5or för att sova.
Det är inte alls så konstigt att du fick 4 uttag med 100 st i varje. Allt hänger på vilken "historik" man har i journalen. Läkarna läser anteckningar och har man en bra "historik", och det mesta ser bra ut, så skriver läkarna ut.
Det är inte alls så konstigt att du fick 4 uttag med 100 st i varje. Allt hänger på vilken "historik" man har i journalen. Läkarna läser anteckningar och har man en bra "historik", och det mesta ser bra ut, så skriver läkarna ut.
Svårare än så är det inte.
Det handlar om vilken läkare man träffar! Dom jag fått hundra pack av är manliga läkare vid 60års åldern Medans 30x3 uttag med utagsinterval varit standard hos yngre läkare och kvinnor.. och då har jag inga uppmärksamhets signaler i mina journaler! Det är ett tips ni kan själva se via mina vårdkontakter när ni loggar in i journalerna..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!