Flashback bygger pepparkakshus!
2017-10-05, 17:55
Medlem
francesthemutes avatar
Alltså, jag skaladen en 36 mgare. Tog enbart de ljusa delarna av tabletten och slängde den bruna delen.
Sen lade jag i 5m vatten i en kopp och lade ner den halva tabletten, krossade den och lät den lösa sig i vattnet vilket den gjorde fort. Fick en lösning som var klar, liiite dimmig och konsistensen som vatten. Detta måste väl gå att skjuta? Ser ut som en superfin lösning som endast är liite dimmig när den är filtrerad.

Vad tror ni? Har hört så mycket olika.¨

Edit: Tog 3 st 36 mg i 4m vatten. Funkade utmärkt, ruset kommer smygande så ingen kick. Men skulle nog säga att det är bättre att tugga dem istället. Håller i sig längre.
Senast redigerad av francesthemute 2017-10-05 kl. 18:26.
Citera
2017-10-10, 00:46
Medlem
Hupats avatar
Vanligt att pissa blod på denna substans? haft ont i blåsan i ett tag och nu var pisset blodrött. Har också ganska ont i vänstet ben men skulle kunna vara att någon nerv hamnat i kläm. Tacksam för svar //orolig hupat
Citera
2017-10-10, 01:36
Medlem
pumathemans avatar
Tog nu Ritalin 36 mg depo tagit 4 st nu måste säga gillade verkligen den var så lik conerta bra starkt rus nu mår så bra. Det värsta är man får sån fet dunder ångest några timmar efter men då får man ta lite mera få bra annars om inte sova nåt över 1 dyng så har xanor och sub som man landa bra då
Det är nu några gr testa ADHD tabls funkar bra och man är liknad som vanligt tjack fast mera bättre rus och värre AT

Peace Puma the man
Citera
2017-10-17, 23:24
Medlem
bananajoe33s avatar
För några år sen hade jag 54mg på morgonen och 18mg på kvällskvisten men dom tog bort den pga dom fick reda på att jag höll på med tjack, men nu har jag fått tillbaka den och jag funkar bra på den nu och jag äter endast 54mg på morgonen, är mer koncentrerad och mer uppåt.
Citera
2017-10-18, 03:25
Medlem
smellyproofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
För några år sen hade jag 54mg på morgonen och 18mg på kvällskvisten men dom tog bort den pga dom fick reda på att jag höll på med tjack, men nu har jag fått tillbaka den och jag funkar bra på den nu och jag äter endast 54mg på morgonen, är mer koncentrerad och mer uppåt.
Ja metylfenidat är det bästa som finns för koncentrationen. Mer är inte bättre. Den bästa dosen är den som inte känns men som märks i hur mycket lättare man kan koncentrera sig och prestera.
Citera
2017-10-18, 03:33
Medlem
smellyproofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Tog 40mg x2 oralt imorse (Ritalin modifierad frisättning) vid 0600. Funkade väl okej men efter ett par timmar började ångest ifrån helvetet slå på. Testade att dricka en kopp kaffe, hjälpte trodde jag men sedan blev det ännu värre. Tog en 40mg till runt lunch, började må smått bättre en stund. Gissar att det var att koffeinkicken började lägga sig men jag vet inte. Åt samtidigt en smörgås vilket var jobbigt men kändes som den gjorde nytta. Någon timme senare kom ångesten tillbaka tillsammans med trötthet, vissa overklighetskänslor och smått illamående. Tog endast morgondosen pga jag var så djävulskt trött när jag vaknade imorse. Och nu sitter jag här, hemkommen. Tvingar i mig drickyogurt, c-vitamin och folköl. Ska försöka få i mig en smörgås sen.

Jag är väldigt van vid stimulanter av alla möjliga slag och har testat ritalin, concerta, elvanse you name it flera gånger i olika doser. Men denna gång slog det visst förfärligt fel i kroppen. Kan ha att göra med rätt kass kosthållning de senaste dagarna samt med facit i hand, alldeles för lite sömn totalt sätt. Det är väl egentligen ingen raketforskning.. Jag biter i det sura.
Det tar några dagar att gå in sig på ritalin så effekterna blir starkare och bieffekterna svagare. Sen de doserna du tog är för höga för de flesta. Ritalin är inte en euforisk stimulant på samma sätt som amfetamin så större dos är nog inget du vill ta ändå. Trötthet är ett tecken på för stor dos. Finns ju amfetamin om du ska knarka.
Senast redigerad av smellyproof 2017-10-18 kl. 03:37.
Citera
2017-10-19, 17:34
Medlem
Skuurres avatar
Halloj! Jag har några små frågor...

Jag undrar ifall det är någon rus skillnad på 10mg ritalin tabletterna, och 36mg concerta depot (krossat och bombat). Då menar jag självklart om man tar samma mängd.

Jag provade krossa 2 st 36 mg concerta för några dagar sedan, och försökte vara noga med att leta efter någon "svart klump" som alla talar om, men jag hittade aldrig något svart i tabletten, inte heller något rött som jag också hört folk tala om... Tabletten vart helt vit från utsidan till insidan, förutom "2394" tryckt på ena sidan. Så alla concerta tabletter innehåller inte den svarta klumpen?

Då det var första gången jag krossade concerta blev jag lite fundersam över om jag fick rätt vara, när jag inte hittade den där svarta klumpen som alla talar om hehe...
Citera
2017-10-28, 18:52
Medlem
smellyproofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuurre
Halloj! Jag har några små frågor...

Jag undrar ifall det är någon rus skillnad på 10mg ritalin tabletterna, och 36mg concerta depot (krossat och bombat). Då menar jag självklart om man tar samma mängd.

Jag provade krossa 2 st 36 mg concerta för några dagar sedan, och försökte vara noga med att leta efter någon "svart klump" som alla talar om, men jag hittade aldrig något svart i tabletten, inte heller något rött som jag också hört folk tala om... Tabletten vart helt vit från utsidan till insidan, förutom "2394" tryckt på ena sidan. Så alla concerta tabletter innehåller inte den svarta klumpen?

Då det var första gången jag krossade concerta blev jag lite fundersam över om jag fick rätt vara, när jag inte hittade den där svarta klumpen som alla talar om hehe...
Ja det är skillnad i mg eftersom concertan är sämre på att släppa ut allt. Hittade det här på internet tror det stämmer.

36 mg Concerta = 8 mg Ritalin 3 times per day
54 mg Concerta = 12 mg Ritalin 3 times per day
Citera
2017-10-28, 19:48
Medlem
Sturm18s avatar
Haft Metylfenidat av olika beredningar utskrivet men för mig är det är en värdelös substans ö.h.t i medicinskt syfte...
För det första så visst, blev jag koncentrerad men oftast inte på nåt vettigt och bara max 2 timmar. Mådde bra, snöa in på nåt och var apatisk - när effekten avtog var det samma sak fast med dysfori istället för eufori haha.
Hade 3x80mg Ritalin innan jag gav upp, blev mest pundigt typ. Sa till läkaren som det var; min medicin vill jag inte ha eufori (och följaktligen dysfori) av, och sa att jag ville ha elvanse istället.
Funkar bra mkt bättre för min del

Ritalin är dock nice när man dricker, kola har ingen effekt på mig men ritalin tillsammans med alkohol tycks ge mig liknande rus som alla andra får på kolan
Citera
2017-10-30, 00:44
Medlem
Hupats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Någon som kan ge tips angående kitty crack? Har bikarbonat och krossat ritalin. Hur mycket av varje samt vatten?

Har testat med en nypa bikarbonat, en nypa ritalin (krossade) samt 1-3droppar vatten men blir ingen rök/ånga alls utan bara luktar skevt. Snabba svar uppskattas!

Ska racea tills senare idag (14-tiden typ) och undrar om några spliffar brunt lindrar ATn och skit?
Hur gick det med racet? försökte mig på kitty crack förra året. La det direkt på en bit folie över en tändare och jagade drake. Funkade sisådär.
Jag upplever att några spliffar ibland kan lindra ATn. Det tillsammans med vila, mat och kramar från tjejen.
Citera
2017-11-06, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gultregn
Hur skall man göra så att metylfenidat slår så snabbt som möjligt?

Jag har 5 st 54 mg tabletter och funderar på att mala ner dom om det kan fungera?
Hur gör ni andra?

Maler 3-4 st 40 mg ritalin tabletter, öppnar kappslarna, häller ner de små kulorna i en piller krossare. Maler ner till fint pulver, blandar med 1,5-2 ml ljummet vatten. Filtrerar m bomull el liknande filter fr sprutbytet.

Injicerar långsamt -så det inte kloggar igen venen.Använder oftast lite mindre nål än vanligt.

Kan kräkas av det starka draget först, men sen är det bara köra på resten av dan.

Använder det för att kunna gå upp och ens vakna på morgonen

Men slår gör det bra
Citera
2017-11-07, 10:00
Medlem
sepekastrulls avatar
Jag fick utskrivet metylfenidat igen, senast jag fick detta utskrivet var för ca 10 år sedan och då var det Concerta.

Denna gången var det ett annat märke där medinicen heter ”Metylfenidat”. Tabletterna är helt vita, krossar man dem är det endast helt vitt pulver, inga konstigheter som med Concerta med tilläggen på tabletten och med den speciella depoteffekten den har. Denna medicinen är dock även depot, fast av den ”vanliga” sorten. Jag tippar på att denna inte är lika krånglig att snorta som Concerta är, och tänkte där av fråga är det någon annan som även har fått dessa tabletterna? Var det värt att snorta dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in