Citat:
Ursprungligen postat av
Kroppskakoregott
Fast ser du inte det lite svart och vitt nu? Jag menar vi tar Longterm90 som exempel. Har han samma mål som dig och mig (ligga med brudar, enjoy life, etc). Nej.
Äsch, det har han nog också när allting kommer omkring. Majoriteten av killar skulle vara players och ligga runt ifall de faktiskt kunde vara det. Känns som en del "humblebrag" i det Longterm90 säger. Ungefär
"ååh nej, jag har omvänt problem mot er andra killar. Jag får ju 150 ggr så många matchningar som er, men alltså TYVÄRR vill ju tjejerna bara ha sex med mig nu och bli munknullade bakom ryggen på deras pojkvänner och sådana som er killar här i tråden. Så jävla hopplöst alltså, ingen vill ju ha förhållande nu buhuhu
", samtidigt som han i ett annat inlägg skriver
Citat:
Ursprungligen postat av
LongTerm90
Hur svårt ska de va? Träffat 95% av mina tinderdejter hemma hos mig. Du köper en flaska vin för 70 spänn sen är de klart. Fan hålla på o träffa brudar ute hur orkar man de?
...och frågar sig hur det finns killar i tråden som pallar att gå ut på dejter istället för att försöka dra hem brudar direkt till sig? Give me a break

, då menar jag nog att man får skylla sig själv om man har svårt att hitta mer seriösa kvinnor.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kroppskakoregott
Brudarna han matchar med kanske inte har hjärnan, pga just valet av bilder, eller att hans utseende från början bara tilltalar den typen utav brudar. Vet inte hur många gånger jag har påpekat det här för egen del. Tjejerna jag matchar med är oftast tyvärr för intelligenta det är läkarstudenter, doktor, egenföretagare, etc allmänt driftiga tjejer. Man märker att dom är lite "översnittet i EQ, notera inte IQ, sociala retards kan få höga poäng på sånt skräp", och det känns inte rätt att låtsas som att man är intresserad av en seriös relation (dom märker av direkt att något inte stämmer, tillskillnad från *insert standard PH brud*). När man bara vill in och ut egentligen, dvs jag matchar med fel brudar, fel bilder, eller fel utseende för den typen jag vill attrahera.
Yes, nog bör man vara ärlig, och man får ju försöka spela efter utifrån mål man har själv. Om det nu är en seriös relation eller vad det nu är.
Samtidigt så kommer det även finnas en del sådana seriösa kvinnor som är villiga att stanna kvar med en, ifall man erbjuder någonting mer, åtminstone för ett tag. Min flickvän vet till exempel om att jag ligger med andra också och vi har pratat om det och hon accepterar det, även fast hon inte gillar det såklart. Hon stannar dock kvar eftersom jag erbjuder någonting som uppenbarligen gör det mer värt att dela mig med några andra än att bli tillsammans med någon annan.
Många av dessa läkarstudenter osv. träffar ju mest massa tråkiga svennebananer till vardags och ingen kille som riktigt står ut. Även om man är helt ärlig med att man inte direkt går runt och letar efter någonting seriöst, så finns det ändå sådana kvinnor som går att ligga med och ha som kk:s medan de försöker att hitta någon. Kort sagt, det går att ligga med seriösa (eller som i varje fall påstår sig vara) kvinnor, trots att man är öppen med sina intentioner om att inte söka förhållande.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kroppskakoregott
Fördelar med att avinstallera tinder och köra krogen eller liknande events:
Tjejer ser dig irl, tjejer får chansen att se om du har högt värde utifrån hur du agerar istället för hur du poserar.
Ser du bättre ut irl än på dina bilder (Hejsan, jag ser bla gammal ut på bilderna, har jag fått höra) så ökar förstås dina chanser litegrann. Exempel på det är tjejer vänder sig om och lyser upp i ögonen. Kan också ta slut väldigt fort om du inte vet hur man snackar, vilket än engång lutar åt att folk med lite erfarenhet bör avinstallera Tinder för att få träning, innan man isåfall går på en eventuell dejt.
Personligen hatar jag just dejting. Älskar nattklubbgamet, kan vara fantastiskt kul.
Själv har jag dock lite intresse av att gå ut vintertid (eller till samma ställe med samma trötta folk hela tiden) och börjar känna mer och mer att jag hellre gör någonting produktivt än att gå ut och härja så pass ofta.
Då är det bekvämt med Tinder och väldigt tidseffektivt då det ändå mest bara handlar om orgasmer för mig, men whatever floats your boat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kroppskakoregott
Hade gärna hört Brunos gameplan hur han går på en vanlig tråkig dejt. Vad samtalas det om?
(...)
Olika varje gång och beroende på vad bruden själv gillar att samtala om. Jag tror att många gör felet att man försöker vara intressant genom att bajsa ut en kavalkad om en massa saker som man själv känner sig passionerad av på 1:a dejter, istället för att möta personen var den befinner sig någonstans.
Alltså jag vet att många brudar inte har särskilt mycket som händer i deras tråkiga liv men gör ett försök i alla fall. Fokusera på henne och försök hitta ämnen som hon är passionerad kring, gillar att babbla om och se om det finns någonting litet som du kanske kan lära dig av att snacka med henne. För att bli intressant måste man ofta vara intresserad.
Samtidigt gillar jag att ha mycket energi och rätt så råa skämt där jag kanske pikar tjejen lite (flörtar) och det tar ju bort den här formella känslan av det är någon dejt som på Hollywood-filmer.
Jag tar mycket på tjejen och går in för att kyssa henne tidigt och alltid ha bra ögonkontakt. Det är väl det viktigaste liksom.