Citat:
Ursprungligen postat av
Stegbil
Jag tror lite såhär..att ifall det finns fler personer som Virtanen vart på så kommer dom triggas igång ifall han går ut och förtalsanmäler. Vi har sett det hända förut..och då är han helt körd på alla sätt och vis.
Om han däremot bara sitter stilla i båten så kommer det här rinna ut i sanden om inte fler öppnar munnen (om dom nu finns).
Sen skulle inget glädja mig mer att se Virtaneb göra en JAS på vattenfestivalen...
"jag vaknade till av att han kravlat upp mot mitt ansikte och försökte trycka in sin kuk i min mun medan han väste 'sug då, sug!'. Sedan föll jag tillbaka in i dimman".
Som en kommentar till det fetade.
Sedan är risken stor att det kommer fram andra. Det kan redan vara klart och vi kommer att serveras nya chockerande historier och vittnesmål dagligen veckor framöver.
"Hon berättade också att hon träffat flera andra kvinnor som blivit utsätta för sexuella övergrepp av samme man".
Hursom så kommer bilden av en knubbig Virtanen som försöker få in snorren i munnen på en i stort medvetslös kvinna förfölja honom under lång tid, om inte resten av livet.
Vi väntar med spänning på akt 2.