Citat:
Ursprungligen postat av
Honeyvoice
Om detta är som ni säger så tycker jag synd om tjejerna. Det enda som kommer hända då är ju att de sitter ensamma och har fem barn med fem olika män typ. Var det detta som den kvinnliga frigörelsen menade? Jamen för hundra år sedan hade de ju också fem barn men då med samma man som de också bodde med.
Det är nog en ide det där med konkurrensen från fler kvinnor. Jag tål all konkurrens och det skall alla tjejer göra. Om fler män i Sverige skaffar sig en utländsk fru så försvinner det stigmat också ju. Det här att alla män som gifter sig med en kvinna från ett annat land är hemska perversa monster är nog lite överdrivet. Som vanligt är det kanske de dåliga exemplen som hörs mest som när man sitter i ett rum 20 stycken och en bråkar. Den får ju all uppmärksamhet fast där sitter 19 snälla.
Mycket att fundera på.
Bra, du börjar äntligen förstå.
Detta är horribelt inte bara för mannen, men även kvinnor och särskilt barnen. Kvinnor har tyvärr sällan insikt nog eller analytisk förmåga att förstå detta.
Det där med att kvinnorna snart sitter med 5 ungar med 5 olika män stämmer bra, barnen har 4-5 olika farsor, farfar etc, släkten är helt förstörd och rörig, ingen har en aning om någonting.
Har sett detta med min ena kusin, hon är kvinna och snart 45, hon har barn med 3 olika män, det är en salig jävla röra med ungarna och alla "halv släktingar" dom har, absolut ingen kärna, eller samhörighet alls. Själv verkar hon mest deprimerad, är nu ensam och skaffat sig typ 8st katter, spenderar fritiden på social media där hon gillar bilder på massa strunt.
Det är helt jävla sjukt så det svenska samhället blivit och de som inte förstår detta måste vara i någon form av extrem hjärntvätt alternativt ha så pass låg IQ att de knappt kan fundera ut 2+2.