2017-10-16, 18:44
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Svårt med tanke på att de föds ovanligt många män i Sverige(105 pojkar på 100 flickor) så förutsättningarna är hårda från början., men här är fyra åtgärder att börja med i den här akuta fasen.

Ompröva och utvisa alla de invandrare som har kommit de senaste tio åren och inte har skyddsbehov. De här drabbar framförallt alla ensamkomamnde män som har bluffat sig hit.

Vänd på steken och som världens mest feminista regering öppna en speciell asylkvor för utsatta ensamkommande unga kvinnor. Ta in 100 000 eller fler. Ge dem plats på asylslott och fickpengar så de stackarna får en bra start i sitt nya land och verkligen vill stanna.

Legalisera prostitution och skattesubventioneraa det.

Sänk skatten rejält. Brytpunkten för höginkomsttagare borde går vid 1milj kronor. Sänk alla former av bidrag eller ta bort dem. Det här innefattar allt som framförallt singelkvinnor utnyttjar och esamstående män betalar. Barnbidrag,bostadsbidrag,understöd och allt vad de heter. Det här leder till att utseendet spelar mindre roll , män med andra kvaliter får ta plats och det blir fler parförhållande och färre skilsmässor då man inte kan lita på att staten betalar allt.

Men gå ut och säg allt detta då…men det måste vara någonstans så fler hör/ser Då blir det ju snack om det iallafall och någonstans måste man ju börja.
Citera
2017-10-16, 18:58
Medlem
Honeyvoices avatar
På 80-talet när alla skulle vara Bud Fox i Wall Street var det ju normen. Sedan kom det en motreaktion på 90-talet som kallades för cocooning dvs man skulle vara hemma, mysa och inte vara så yuppiehetsig.
Samma kan ju ske här när folk börjar inse vad de håller på med. Det är ju hemskt att något som heter sociala medier bidrar till ensamhet psykisk ohälsa och brist på närhet/sex

"Cocooning myntades av trendgurun och författaren Faith Popcorn på 90-talet och handlar om att stanna hemma, med hemmet som en trygg bas. Popcorn förutspådde då att trenden bara skulle växa när kommunikationsteknologin gav oss bättre förutsättningar att både handla och jobba hemifrån i större utsträckning!"
Citera
2017-10-16, 19:00
Medlem
Det kommer bli värre med åren. Är själv 33 och det var 2 år sedan jag hade sex. Jag ser bra ut och har ett ordnat liv men det hjälper inte. Dejting sidor funkar inte längre . På tinder brukade jag få en del matchningar men dom senaste månaderna så är det noll. Normalt så ska man ju träffa någon i det riktiga livet men hur bra funkar det här i sverige?
Mitt tips för er unga, plugga och flytta utomlands.
Citera
2017-10-16, 19:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alexandros1984
Det kommer bli värre med åren. Är själv 33 och det var 2 år sedan jag hade sex. Jag ser bra ut och har ett ordnat liv men det hjälper inte. Dejting sidor funkar inte längre . På tinder brukade jag få en del matchningar men dom senaste månaderna så är det noll. Normalt så ska man ju träffa någon i det riktiga livet men hur bra funkar det här i sverige?
Mitt tips för er unga, plugga och flytta utomlands.

Mm har polare som ser bra ut å säger exakt samma sak. Fyfaan vad sjukt sverige blivit, det värsta är nästan white knightsen som stoppar huvudet i sanden och vägrar se detta enorma problem.

Unga män i deras 20 och 30s som ser bra ut å inte får sex eller kärlek... välkommen till matriarkatet sverige
Citera
2017-10-16, 19:24
Medlem
Honeyvoices avatar
Nu kom jag på mer.
När jag bodde i Kiruna en säsong så förvånades jag av att där var så många thailändskor. Man förväntar sig inte det när där är så kallt och mörkt länge.
Börjar liksom fatta nu…
Citera
2017-10-16, 19:30
Medlem
Vem eller vilka är skyldig till den här samhällsutvecklingen? Är nog bra om diskussionen går åt det hållet lite. Sen är frågan, vad är ett lämpligt straff för dem och hur vänder vi utvecklingen?
Citera
2017-10-16, 19:35
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
Mm har polare som ser bra ut å säger exakt samma sak. Fyfaan vad sjukt sverige blivit, det värsta är nästan white knightsen som stoppar huvudet i sanden och vägrar se detta enorma problem.

Unga män i deras 20 och 30s som ser bra ut å inte får sex eller kärlek... välkommen till matriarkatet sverige
Och man ska tänka på att om man ser bra ut i Sverige så ser man riktigt jävla bra ut i övriga länder, vilket gör det hela en sjukare ur ett vidare perspektiv. Thailändska män på 165cm, ryska flintkalliga 45 åringar och östafrikanska taniga män får alla ligga mer med heta 25 åriga kvinnor än svenska män som ser bra ut. En 6a i Sverige är utan tvekan en 8a internationellt sett
Citera
2017-10-16, 19:35
Medlem
Citat:

Svenskor är omogna och ostabila. Många kan inte ta hand om sig själva. Jag har sätt flera som inte vet hur man sätter på en tvättmaskin eller koka makaroner.
Svenska män är inte längre män utan full av ångest och feghet.
Vi som har hjärna vet vad som gäller. Emigrera...
Citera
2017-10-16, 19:37
Medlem
Citat:
det värsta är nästan white knightsen som stoppar huvudet i sanden och vägrar se detta enorma problem.

Det beror ju på att det saknas pålitlig statistik. Det går inte att undvika sanningar som inte finns.
Citera
2017-10-16, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwinyouloose
Vem eller vilka är skyldig till den här samhällsutvecklingen? Är nog bra om diskussionen går åt det hållet lite. Sen är frågan, vad är ett lämpligt straff för dem och hur vänder vi utvecklingen?
När man är utomlads så är tjejerna på en men här hemma får man inget!

Det är porren som är så lätt tillgänglig så att ingen behöver gå runt och är kåta!
Nu kan man sitta på fjällen och titta på porr med mobilen. Det är internet fel.
Citera
2017-10-16, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Nu kom jag på mer.
När jag bodde i Kiruna en säsong så förvånades jag av att där var så många thailändskor. Man förväntar sig inte det när där är så kallt och mörkt länge.
Börjar liksom fatta nu…

Väldigt många thailändskor på Färöarna också. Kvinnor drar för att leva sin ut drömmar. Dom är snygga och kan få det dom vill.
Citera
2017-10-16, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vidarquintar
När man är utomlads så är tjejerna på en men här hemma får man inget!

Det är porren som är så lätt tillgänglig så att ingen behöver gå runt och är kåta!
Nu kan man sitta på fjällen och titta på porr med mobilen. Det är internet fel.

Det är inte så svårt att lösa. Gör allt i din makt för att inte ta del av porr. Det finns tillägg i webbläsaren för att blockera viss form av innehåll eller sidor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in