2017-10-16, 20:43
Medlem
Utbrytarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremParanoia
Virtanen sitter verkligen nu med kuken i brevlådan. Det var patriarkatet som fick honom att göra detta.
Kuken är avklippt nu, kan man säga.
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Och det här är en av anledningarna till varför många inte går ut med att de blivit våldtäkta. För att folk påstår att de söker "uppmärksamhet" eller blir hotade med att få deras liv förstörda. Jävla idiot.
Hehe, sätt dig ner för fan.
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Lugna ner dig. Vi vet faktiskt inget om skuldfrågan. Jag tror han är skyldig. Men det finns faktiskt många tjejer som ljuger för egen vinning, och därmed förstör för andra.
Jepp. Wallin är direkt usel också som "våldtäktsförebild" för andra våldtagna brudar (närmast sämsta tänkbara).
Jag tror också Virreman är skyldig - till någon sorts övergrepp när han var packad och hög och försökte få i Wallin nånting/drogade henne kanske, förutom att han försökte få in sin gele-dragg (betvivlar att han lyckades med just det).
Det blir ju dock jävligt svårt för den hämndtörstande tokfeministen Wallin att bevisa detta så här långt efteråt.
Citera
2017-10-16, 20:44
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Blir nog svårt för Virtanen att vräka ur sig sina stöddiga moralkakor riktade till det svenska folket som han gjort de senaste åren.
Citera
2017-10-16, 20:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Virtanen är en riktigt slug och farlig djävel som vorde vara inspärrad om imte folkets domstol får tag i honom först

Vilken folkets domstol? Erfarenheten säger mig att det hela rinner ut i sanden som det alltid gör när det gäller mediakändisar.
Citera
2017-10-16, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Och det här är en av anledningarna till varför många inte går ut med att de blivit våldtäkta. För att folk påstår att de söker "uppmärksamhet" eller blir hotade med att få deras liv förstörda. Jävla idiot.

Hade väl varit mer troligt om hon gled in på en polistation med mannens sperma i fittan och märken efter motstånd (eller spår efter våldtäktsdrogerdroger), än att flera år efteråt påstå saker?

Många tjejer idag drar sig inte för att överdriva / ljuga.
Senast redigerad av Kad1 2017-10-16 kl. 21:32.
Citera
2017-10-16, 20:50
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Lugna ner dig. Vi vet faktiskt inget om skuldfrågan. Jag tror han är skyldig. Men det finns faktiskt många tjejer som ljuger för egen vinning, och därmed förstör för andra.
Och vad skulle Cissi Wallin vinna tror du? Jag hoppas att hon hjälper andra att anmäla alla sluskar som är så störda och ofta sönderknarkade att dom inte kan kontrollera sina lustar. Tycker du är en så sorglig figur.
Citera
Moderator
Lobengulas avatar
Virtanen kommer inte anmäla CW för förtal. Gör han det så riskerar han att det förstoras och fler tjejer vågar berätta om vad han har gjort. Nä locket på och hans advokat ser till att skrämma media att inte skriva någonting som inte går att bevisa.

Snacket kommer stanna på twitter och flashback. Möjligen tappar han en del följare på twitter och får lite färre inbjudningar till fester.
Citera
Medlem
dunderhokens avatar
Finns det någon vänlig själ som kan sammanfatta för en som inte har koll?
Citera
2017-10-16, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Z2361
Nej, alltså ditt resonemang är logiskt, jag håller med dig alltså (Ironi i skriftform är dåligt). Det jag menar är att denna ovisshet skapar problem för t ex aftonbladet som troligen inte kan behålla honom, men inte helt kan distansiera sig eftersom bevis saknas.

Länka gärna vilken etablerad media som skriver om det just nu?

Fredrik Virtanen är inte omnämnd i svensk media alls i dag, vid sidan av sin egen text, visar mitt verktyg för det.
Däremot skrivet Samnytt och Fria Tider om det. Nyheter Idag skriver en text om Cissi Wallin där man inte namnger Virtanen.

Han är alltså omnämnd i några alternativa högertidningar, men gemene man kommer aldrig höra talas om detta.
Citera
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kad1
Hade väl varit mer troligt om hon gled in på en polistation med mannens sperma i fittan och märken efter motstånd, än att flera år efteråt påstå saker?

Många tjejer idag drar sig inte för att överdriva / ljuga.

Hur gör man motstånd när man är neddrogad?
Citera
Medlem
Gautamas avatar
Ni som tror att media ska ta upp detta: Bara för att nån skriver på Instagram om ett övergrepp som hände för 11 år sen så hamnar det inte i tidningarna.
Citera
Medlem
Wajis avatar
Nu Börjar det smälla från dom som blivit huggna av herr Virtanen

https://twitter.com/Sakine/status/919947043665215489

Det här ger eko vill jag lova.
Citera
2017-10-16, 20:53
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoJackHorseman
Du får gärna utveckla eftersom jag inte ser hur detta berör mitt inlägg för fem öre. Tyst i mediakretsar? Det står i varenda tidning just nu.

Poängen med mitt inlägg är att ingen ska dömas oskyldig, oavsett vilken idiot man är. Poängen med ditt inlägg är... ingenting?

Så det står i AB, GP, Expressen, DN och SvD påstår du? Jag påstår att du ljuger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in