2017-10-16, 20:21
Medlem
Z2361s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoJackHorseman
Virtanen är en moralkaksidiot av värsta rang och jag hade gärna sett att det fanns bevis för att han är skyldig och att han åkte dit så att han förlorade allt i hela livet, men det här är ju fan bara någon som anklagar för honom för detta och sannolikt inte kan bevisa ett skit efter nio år. Man kan fan inte döma folk på skvaller.

Blir han dömd i domstol så ändrar jag givetvis min åsikt men just nu är det ju bara pöbelmentalitet alá MENA.

Logiska resonemang är väl inte en grej för Bojack?

Visst är det problematiskt att CW går ut med detta nu. Inget kommer någonsin kunna bevisas. Kan väl vara därför det är så tyst från mediakretsar. Vems sida kommer folket välja?
Citera
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Och det här är en av anledningarna till varför många inte går ut med att de blivit våldtäkta. För att folk påstår att de söker "uppmärksamhet" eller blir hotade med att få deras liv förstörda. Jävla idiot.

Lugna ner dig. Vi vet faktiskt inget om skuldfrågan. Jag tror han är skyldig. Men det finns faktiskt många tjejer som ljuger för egen vinning, och därmed förstör för andra.
Citera
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AversisrevA
Så om man inte anmäler/går ut offentligt med det inom en avgränsad tid så måste man för alltid tiga? Dumheter. Bättre att gå ut nu än aldrig av rädsla för att av idioter bli kallad uppmärksamhetssökande.

Det finns massor av exempel på våldtäktsoffer som av många helt förklarliga skäl inte anmält eller gått ut med det förrän andra vågat göra det först. Få av dessa skulle jag kalla uppmärksamhetssökande - snarast modiga trots all uppmärksamhet. Viljo Nosianen, Bill Cosby och nu Harvey Weinstein. Deras offer vill nog inte bli ihågkomna som offer.

Hade inte Weinstein-grejen hänt nu hade inte Cissi namngett Virtanen heller.

Jag tänker såhär:
2006, Cissi Wallin har precis "blivit känd" efter sin roll i Tjenare kungen och har påbörjat sin clame to fame.
Att ligga med en känd snubbe är ett steg på vägen så hon ligger med FV.
Sedan ångrar hon sig, hon kanske var lite för full eller hög och minns inte riktigt vad som hänt = våldtäkt.
Citera
2017-10-16, 20:22
Medlem
Vad är det för drog han drogade henne med?
Citera
2017-10-16, 20:23
Medlem
Oj, en av Aftonhorans värsta PK-iter och "manliga feminister" är anklagad för sånt! Det är verkligen STORT.
Citera
2017-10-16, 20:23
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Nu börjar han få det jobbigt på sin twitter

https://twitter.com/fvirtanen/status/919837426771746816

https://www.google.se/search?client=firefox-b&tbm=isch&q=fredrik+virtanen+cissi+wallin&spell=1 &sa=X&ved=0ahUKEwjEv-XG2vXWAhWqHJoKHTfbDcgQBQgjKAA&biw=800&bih=496&dpr= 1

Tror faktiskt att han få svårt att ta sig ur detta.

Även om han inte rent juridiskt går att fälla efter så här lång tid så är nog karriären ganska vingklippt nu.

Gråter jag för hans skull?

Nej.
Citera
2017-10-16, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av walnut
Vad är det för drog han drogade henne med?
Alkohol och nån opiat/morfin liknande skulle jag tippa på.
Men detta va de sjukaste jag läst på länge virtatanen = våldtäktsman! Hoppas det blir rättegång!
Citera
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadioDDR1
Nu gäller det för Cissi att få fram minst tre manliga vittnen, annars blir det nog förtal. Tyvärr.
Varför skulle det bli förtal? Möjligen att det inte går att bevisa men ingen kommer tro att Cissi hittade på det här. För mig räcker det att det kommer ut i etern och att alla inser vilken slusk han är. Man kan inte åka dit för förtal för att man säger sanningen. Den jäveln sitter däremot och förtalar än den ena än den andra dagligen i sina krönikor. Svinet ska hängas ut och vem tror på en narkoman?
Citera
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cooca
Det här kan bli stort.

Svårt om våldtäktsoffret tagit självmord, men hennes vännina bör ju iallfall kunna återge hennes berättelse.

Får lite vibbarna om Linn 13 i Kumla som kastade sig framför tåget.
Citera
2017-10-16, 20:26
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AversisrevA
Om det nu skulle stämma det som hävdas, så kanske något brottsoffer från senare tid också tar mod till sig och anmäler så att det kan prövas rättsligt.

En massa anklagelser om händelser för över 10 år sedan vet man inte hur man ska värdera. De kan vara ack så trovärdiga, men utan domstolsprövning hamnar den anklagade i limbo. Är de som kommer ut tillräckligt många så är han skyldig i allmänhetens ögon och borde vara omöjlig i media.

Varför skulle en kulmarxist anklaga en annan kulturmarxist för en så extrem sak som att droga ner sitt offer och cock-slappa och försöka pressa kuken i hennes mun, ingen liten sak och hon har egentligen ingenting att vinna på det här.
Jag avskyr själv den här kvinnan men hon är inte så äcklig privat som hon är offentlig, tränat bredvid henne många gånger på Sats södermalm, innan hon flyttade till USA. Och hon verkar inte alls vara personen som ljuger ihop såna här saker.
Citera
2017-10-16, 20:28
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dugin
DEt är nu det händer, vänsterskräpen börjar käka upp sig själva inifrån. Tendenserna syns i hela Europa och på andra sidan Atlanten. Det de flesta konservativa/höger förutspådde har börjat hända. Bara att luta sig tillbaks och hoppas på att de förintar sig själva.

Exakt. Likadant överallt. I USA är det vänsterliberala NY Times som avslöjar demokraten och vänstermannen Weinstein. I Sverige en vänsterfeminist som klär av en rätt medioker ledarskribent på Aftonbladet.
Citera
2017-10-16, 20:29
Medlem
Calle Schulman ute och vevar på twitter nu också, vem minns inte beefen när han insinuerade att FV var en våldtäktsman
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in