Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-23, 14:21
  #637
Medlem
UT64s avatar
...Men två gånger har han glimrat till och skrivit skrivit klockrena krönikor
om pk-ismen inom massmedia och politik. Jag respekterar honom för det.
Citera
2013-02-24, 10:54
  #638
Medlem
Länk?
Citera
2013-02-24, 13:03
  #639
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nadal
Länk?
Det plågar mig att länka till aftonslasket, men i alla fall:
http://www.aftonbladet.se/ledare/led...cle16209677.ab
Det andra exemplet jag tänkte på skrev han direkt efter valet 2010 och det var
en extremt träffsäker bild av etablissemanget i Sverige. Jag hittar den tyvärr inte
på nätet.
Citera
2013-02-24, 15:12
  #640
Medlem
Ja det fanns väl en uns sanning där. Det jag skrev tidigare var varken (nät)hat eller kärlek. Bara enkel sanning
Citera
2013-03-16, 13:13
  #641
Medlem
MindreModigMans avatar
Och gubbslemmet och praktikantförnedraren Virtanen är ute o ojar sig igen:
http://www.aftonbladet.se/ledare/led...cle16428384.ab

Till nästa gång, snälla: Kan vi sluta klistra förklenande etiketter på meningsmotståndare, kära gubbslem, fascister, feministhäxor, mansgrisar, kärringar, gnälliga, gubbar, haggor, svin, kukhuvuden, torskar, bimbos, gamlingar, kränkta och idioter? Kan vi visa det vi har av intelligens och anständighet?

Eller så kan alla bara hålla truten.


Ibland är det bästa att börja sopa framför egen dörr...
Citera
2013-05-29, 17:52
  #642
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjonen
Kommer ihåg att hon var riktigt jävla efterbliven när vi skulle debattera i skolan angående någon av hennes krönikor. Hon verkar inte blivit smartare med åren direkt.

Hennes svenska ska vi fan inte gå in på heller. Vad hon råkat ut för har hon förtjänat, i min mening.


Hur körd får kan man bli?! Hur kan man tycka att någon har förtjänat att bli våldtagen?!
Citera
2013-05-29, 17:58
  #643
Medlem
Ghulers avatar
Det skulle ju förklara det talanglösa våpets väg in i media "eliten".
Citera
2013-05-29, 18:29
  #644
Medlem
carljoakims avatar
Var kan man läsa/förstå att det är Virtanen det handlar om?

Förövrigt tycker jag hennes anklagelser luktar skumt minst sagt. Kan förstå att hon inte anmäler först, visst. Men sedan hittar hon typ 200 andra (låter det som) som blivit utsatta för övergrepp. Verkar konstigt att alla dessa skulle hoppa av för att släta över. Skulle känna mig ganska trygg i vetskapen att man var flera som gjorde anmälan.

Att några inte vill anmäla kan det finnas anledning till, men att alla dessa kvinnor säger nej. Enligt Cissi har det ju satt sina spår hos de berörda.

Tvivlar inte på att Cissi känner sig våldtagen, kan till och med tänkas att hon blev det. Men att så många andra blivit utsatta men hoppar av... Lutar mer åt att Cissi tolkat andras kvinnors känslor. "Va! Sa han att du hade en snygg kjol! Det är ett klart övergrepp"
Citera
2013-05-29, 20:56
  #645
Medlem
White Christmass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carljoakim
Var kan man läsa/förstå att det är Virtanen det handlar om?

Förövrigt tycker jag hennes anklagelser luktar skumt minst sagt. Kan förstå att hon inte anmäler först, visst. Men sedan hittar hon typ 200 andra (låter det som) som blivit utsatta för övergrepp. Verkar konstigt att alla dessa skulle hoppa av för att släta över. Skulle känna mig ganska trygg i vetskapen att man var flera som gjorde anmälan.

I skvallertråden beskriver de som är bekanta med judinnan att hon är en mytoman.

Hon tycker att svenskar ska sluta fira jul förövrigt. Något Achbergs påläggskalv har nämnt i radion.
Citera
2013-05-29, 21:09
  #646
Medlem
Caesar Johansens avatar
Virtanen är ju gift med Karolina "jag blåser ut lite luft ur läpparna varje gång jag blir fotat för att se snyggare ut" Ramqvist, som har skrivit en hel bok om hur hon tänder på att bli behandlad som en skräp-hora av framgångsrika män. En sådan begärstruktur förändras ju knappast med åren - har hon gått och gift sig med Virtanen, så säger det en hel del om Virtanen style och personlighet(mansgris).

Hela bunten kallar ju sig såklart "feminister" - försöker med ord, ord och åter ord, utrota könsrollerna - men med en öl eller två innanför kavajen så är naturen återställd och könsorganen talar.
Jävla pajasar!
Citera
2013-05-29, 21:13
  #647
Medlem
-Wasteland-s avatar
Vem fan är Cissi Wallin? Jag hänger inte alls med längre. Hur många sådana här mediajudar finns det egentligen? Virtanen har jag inte heller nån större koll på, vad sysslar han med? Är han nån slags alltiallotyckare?

Om hon blivit våldtagen så bör hon väl anmäla detta istället för att sitta och twittra om det eller vad fan hon nu gör.
Citat:
Ursprungligen postat av Caesar Johansen
Virtanen är ju gift med Karolina "jag blåser ut lite luft ur läpparna varje gång jag blir fotat för att se snyggare ut" Ramqvist, som har skrivit en hel bok om hur hon tänder på att bli behandlad som en skräp-hora av framgångsrika män. En sådan begärstruktur förändras ju knappast med åren, så om hon har gått och gift sig med Virtanen, så säger det en hel del om Virtanen style och personlighet(mansgris).

Hela bunten kallar ju sig såklart "feminister" - försöker med ord, ord och åter ord, utrota könsrollerna - men med en öl eller två innanför kavajen så är naturen återställd och könsorganen talar.
Jävla pajasar!
Där ser man. De verkar inte kloka nån av dom. Allvarligt talat så är jag rätt övertygad om att dom flesta journalister, mediamänniskor och politiker på ett eller annat sätt är psykiskt sjuka på riktigt. Allt man läser och hör från dessa miljöer nu för tiden är totalrubbat.
Citera
2013-05-29, 21:50
  #648
Medlem
Caesar Johansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Där ser man. De verkar inte kloka nån av dom. Allvarligt talat så är jag rätt övertygad om att dom flesta journalister, mediamänniskor och politiker på ett eller annat sätt är psykiskt sjuka på riktigt. Allt man läser och hör från dessa miljöer nu för tiden är totalrubbat.

Visst är det så. Flera år av världsfrånvänd feministisk propaganda, har gjort de här människorna perversa och sjuka. Istället för att bejaka sina naturliga hetrosexuella manliga/kvinnliga drifter på ett avspänt och normalt sätt, försöker de via sin feministiska moral problematisera och skuldbelägga naturen. Detta resulterar ju naturligtvis bara i att drifterna kommer fram på andra sätt och vid andra tillfällen. Kvinnans normala sexuella undergivenhet, spårar ut i självskadebeteende och förnedring. Männens normala dominanta beteende, spårar ut i våldtäkt och övergrepp(eller i sexlös feminin ensamhet, och slutligen självmord).

Och dessa skadade människor ska skriva oss normala och sunda människor på näsan, och säga åt oss hur vi ska förhålla oss till våra kön och våran sexualitet. De vill klä våra söner i klänning och lära vår flickor att slåss - sinnesjukt. Det är bra att det finns gott om sunda människor i det här landet kvar, som inte köper det här jävla skitsnacket.
__________________
Senast redigerad av Caesar Johansen 2013-05-29 kl. 21:53.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback