2017-10-16, 20:12
Medlem
Wayaheads avatar
Vad Cissi har gemensamt med Virtanen är att bägge är sladdertackor av rang!
Cissi lever upp till feministiska talesättet; ”Med fittan som lockbete och vapen fäller vi männen!” Så där står sig Virtanen slätt i det feministiska Sverige!
Citera
Medlem
Stakeholders avatar
Skriver Fredrik Virtanen fortfarande på Aftonbladets ledarsida? Inte ett spår kvar där nu.

Har han erkänt allt nu?
Citera
Medlem
AversisrevAs avatar
Om det nu skulle stämma det som hävdas, så kanske något brottsoffer från senare tid också tar mod till sig och anmäler så att det kan prövas rättsligt.

En massa anklagelser om händelser för över 10 år sedan vet man inte hur man ska värdera. De kan vara ack så trovärdiga, men utan domstolsprövning hamnar den anklagade i limbo. Är de som kommer ut tillräckligt många så är han skyldig i allmänhetens ögon och borde vara omöjlig i media.
Citera
Medlem
P.S. Han är ett riktigt slemmo på krogen och skriver uselt. Det betyder inte att man kan dra slutsatser. D.S.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandstarter
Han var på Hultsfred 2005, och bloggade flitigt om besöket.

http://wwwc.aftonbladet.se/blogg/virtanen/hultsfred_2005.html

Det här kan bli stort.

Svårt om våldtäktsoffret tagit självmord, men hennes vännina bör ju iallfall kunna återge hennes berättelse.
Citera
2017-10-16, 20:13
Medlem
Z2361s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azintono
Haha alltså vänstermänniskor... När Hanna Wigh anklagar en annan SD:are för våldtäkt så är den anklagade mannen 100% skyldig han är ett svin osv. Men när en av era favorit journalister har våldtagit Cissi så är det helt plötsligt "rätt" åt henne för att hon är "korkad" eller har fel åsikter? Logiskt.

Finns det någon som sagt att hon får skylla sig själv? Efter lite överläggningar tror jag att det kommer börjas ta avstånd från Virtanen.
Citera
Medlem
BoJackHorsemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Nu börjar han få det jobbigt på sin twitter

https://twitter.com/fvirtanen/status/919837426771746816

https://www.google.se/search?client=firefox-b&tbm=isch&q=fredrik+virtanen+cissi+wallin&spell=1 &sa=X&ved=0ahUKEwjEv-XG2vXWAhWqHJoKHTfbDcgQBQgjKAA&biw=800&bih=496&dpr= 1

Virtanen är en moralkaksidiot av värsta rang och jag hade gärna sett att det fanns bevis för att han är skyldig och att han åkte dit så att han förlorade allt i hela livet, men det här är ju fan bara någon som anklagar för honom för detta och sannolikt inte kan bevisa ett skit efter nio år. Man kan fan inte döma folk på skvaller.

Blir han dömd i domstol så ändrar jag givetvis min åsikt men just nu är det ju bara pöbelmentalitet alá MENA.
Citera
Medlem
Utbrytarens avatar
Cissi Wallin: Fredrik Virtanen drogade och våldtog mig
Citat:
Enligt Wallin är hon inte den enda kvinnan Virtanen ska ha utsatt för kvinnohat.
https://samnytt.se/cissi-wallin-fredrik-virtanen-drogade-och-valdtog-mig/

2012-01-20:
Citat:
Ursprungligen postat av Rusen
Är han inte misstänkt för en flera år gammal våldtäkt nu?
Det tog över 5 ½ år efter ditt inlägg innan Cissi "Jag skapa bygga en kaxig karriär på att outa slemtorsken och gamle snögubben Virre som våldtäktsman" Wallin kände för att lätta på sitt pretentiösa Attention whore-tryck.
Citera
2017-10-16, 20:14
Medlem
glidan10s avatar
Fan vad gott, hoppas nu det ligger en del sanning i detta med, vore mumma
Citera
2017-10-16, 20:16
Medlem
Z2361s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Anmält 2011. Inget har hänt vad jag vet? Någon som hittar anmälan? Om det blivit någon av det polisiärt?
Cissi Wallin har snackat om det i år, till och med innan anmälan. Hon har vädjat till andra att ansluta sig och startade #prataomdet. Alla vet att hon snackat om Virtanen och ingen har anslutit sig. Om hon inte har på fötterna är det solklart förtal.

Jag vill också gärna se bevis på anmälan. Troligen lades den snabbt ned då brottet skulle begåtts många år tidigare.

Även om det är sant kan det bli fråga om förtal. Konstigt kanske, men så är svensk lagstiftning.
Citera
2017-10-16, 20:18
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utbrytaren
Cissi Wallin: Fredrik Virtanen drogade och våldtog mighttps://samnytt.se/cissi-wallin-fredrik-virtanen-drogade-och-valdtog-mig/

2012-01-20: Det tog över 5 ½ år efter ditt inlägg innan Cissi "Jag skapa bygga en kaxig karriär på att outa slemtorsken och gamle snögubben Virre som våldtäktsman" Wallin kände för att lätta på sitt pretentiösa Attention whore-tryck.

Och det här är en av anledningarna till varför många inte går ut med att de blivit våldtäkta. För att folk påstår att de söker "uppmärksamhet" eller blir hotade med att få deras liv förstörda. Jävla idiot.
Citera
2017-10-16, 20:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dugin
DEt är nu det händer, vänsterskräpen börjar käka upp sig själva inifrån. Tendenserna syns i hela Europa och på andra sidan Atlanten. Det de flesta konservativa/höger förutspådde har börjat hända. Bara att luta sig tillbaks och hoppas på att de förintar sig själva.

I wish!

Grejen är väl ändå att varenda en av dessa har garderoben fullt med lik så ingen vill sätta dit en annan.

För övrigt har jag också hört från säker källa att Virtanen kan bli väldigt respektlös mot det andra könet i fyllan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in