2017-10-16, 18:09
Medlem
Svarta-Skatans avatar
"Glöm nu inte att @TV4 & Meter Film betalade 250.000 kr till en praktikant som Martin Timell gav sig på sexuellt. Detta vet jag personligen."

Det här skrev Henrik Bastin precis på twitter.

Tvåa på bollen......
2017-10-16, 18:39
Medlem
JustZlatans avatar
En gång för många år sen körde jag Martin Timell i en taxi. När han skulle betala ville han ge mig 12 kr i dricks och att det stod på kvittot. Jag glömde att skriva in dricksen på kvittot för han betalade kontant. Han blev arg som fan. 12 kr i dricks!!! Jävla snåljåp.
2017-10-16, 18:57
Medlem
persona.von.gratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
En gång för många år sen körde jag Martin Timell i en taxi. När han skulle betala ville han ge mig 12 kr i dricks och att det stod på kvittot. Jag glömde att skriva in dricksen på kvittot för han betalade kontant. Han blev arg som fan. 12 kr i dricks!!! Jävla snåljåp.
Bokföringsgrej sannolikt.

Om det fastnar "Weinstein" smuts MT och Virtanen är det en glädjens dag. Jag gillar inte någon av dom.
Däremot har jag en stark känsla av att affären kommer att fastna i skvallerstadiet.
2017-10-16, 19:01
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av persona.von.grata
Bokföringsgrej sannolikt.

Om det fastnar "Weinstein" smuts MT och Virtanen är det en glädjens dag. Jag gillar inte någon av dom.
Däremot har jag en stark känsla av att affären kommer att fastna i skvallerstadiet.

Dricks är inte avdragsgillt. Hur som helst, det handlade bara om 12 kr och att bli arg över det förstår jag inte. Han bor på Östermalm och är sannolikt mångmiljonär.
2017-10-16, 19:09
Medlem
persona.von.gratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Dricks är inte avdragsgillt. Hur som helst, det handlade bara om 12 kr och att bli arg över det förstår jag inte. Han bor på Östermalm och är sannolikt mångmiljonär.
Även om det inte är avdragsgillt så är bokföringen enklare med kvitto. I annat fall måste man skriva någon form av sanningsförsäkran (vagt ur minnet från en tidigare jobbig revisor).
2017-10-16, 19:10
Medlem
Ducadreams avatar
Spännande.

Weinstein skandalen har spridit sig till Sverige. Det här är ju mycket mer vanligt än vad man tror. Jag har själv blivit sexuellt trakasserad, men borstade bort det.

Martin verkar vara en trevlig typ så jag är lite förvånad om dessa rykten, men det finns ingen rök utan eld.
2017-10-16, 19:22
Medlem
Wajis avatar
Ojoj. Herr Timell får det het nu. Frågan är hur många som kommer träda fram nu då även en praktikant verkar ha fått betalt för tystnad. Det här är nog bara början på något stort
2017-10-16, 19:22
Medlem
Smegmas avatar
Martin Timell verkar vara en slibbig människa. Precis som sin bror (kan inte med karljävlen). Jag tror att det han ger sken av att vara framför kameran, skämtsam, fjantig och barnslig är tvärtemot av vad han är privat.
2017-10-16, 19:26
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Martin Timell verkar vara en slibbig människa. Precis som sin bror (kan inte med karljävlen). Jag tror att det han ger sken av att vara framför kameran, skämtsam, fjantig och barnslig är tvärtemot av vad han är privat.
Dessutom pratar han som en dagisfröken, vilket gör det skitkul att köra hans etermediala epos lite lite långsammare.
https://youtu.be/SiZENZ9-Y-s
2017-10-16, 19:31
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma

Martin Timell är en typisk narcissist. Ytligt charmig, kontrollerande, nedlåtande, snabb med att svartmåla alla som kritiserar honom. Han är en riktigt läskig typ som haft stor frihet att utöva sin makt, han har klarat sig undan länge. Nu är tiden kommen för att sanningen ska komma fram. Hoppas han faller hårt.

Brorsan Anders verkar snällare, men som sagt slibbigare, en missbrukare. Konstigt att man som rik och känd kan bete sig hur som helst utan att åka dit.
2017-10-16, 19:33
Bannlyst
Filip & Fredrik hade ett inslag om hur kärleksfullt M.T betedde sig mot den utsatta iranska kvinnan från nyhetsmorgon/fuskbyggarna.

Som hon smeker hans hand efter c,a 7 minuter så förstår man att dom legat

http://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klipp...ggkaos-3928966
2017-10-16, 19:36
Medlem
Tvivlar inte en sekund på Lulu Carters version. Hon och Martin Timell har utan tvekan haft sex.

Nu går Hollywood-producenten Henrik Bastin ut också: https://stoppapressarna.se/svenskt/t...-carter-backas

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in