2017-10-12, 03:33
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Amfetamin tillsammans med citodon, har föe mig att det inte är bra att blanda dessa substanser men exakt HUR skadligt det är, är jag lite osäker på.
Talar nu om ytterst små mängder; dvs en liten och smal lina tjack tsm med en citodon 30 mg. Kan denna blandning vara skadligt vid ett tillfälle?

Kam även tilläga att detta är ingen kombination jag tidigare testat. Tar tjack i små, små mängder ungefär 1-2 dagar i veckan för vardagsbruk liksom
SpeedBall som de kallas när man kör kokain och horse har varit ganska populärt (speciellt hos kändisar)
Är väldigt skeptisk till att en svagare centralstimulantia & opioid skulle vara direkt livsfarligt och verkligen i dessa små doser.
Sedan att du inte injekterar ?Gör att chanserna är ännu mindre. So go for it
Tramadol som också är en opioid tillsammans med tjack däremot vet jag inte är bra eftersom tjack ska sänka kramptröskeln.

Edit:Såg nu att inlägget var 2 dagar gammalt men jag antar att du lever än?
Citera
2017-10-15, 21:41
Medlem
Hur är det med korstolleransen mellan tram och oxy? säg jag käkade 500mg tram idag. Kommer jag utan tolerans på oxy känna av 35mg?
Citera
2017-10-16, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noveltyteorin
Hur är det med korstolleransen mellan tram och oxy? säg jag käkade 500mg tram idag. Kommer jag utan tolerans på oxy känna av 35mg?

Ja du kommer antagligen att känna på oxy. Tror ej toleransen på tram påverkar oxyn
Citera
2017-10-16, 00:45
Medlem
Drog tjack igår natt mellan 02-06. Har käkat några ikto under dagen och lyckats få ~1 timme sömn.

Kan jag ta tramadol nu? Har väldigt hög tolerans på tramadol så brukar ta kring 1000mg.
Om jag tar typ 700 mg nu, är det farligt på något sätt pga tjacket från igår? Och sänks kramprisken verkligen så kraftigt?

Kommer jag känna nåt på trammen ens?

Har för övrigt aldrig fått kramp på tramadol och då även varit uppe i mängder som 2g blandat med alkohol.

Tacksam för snabba svar!
Citera
2017-10-16, 17:15
Medlem
är elvanse och postafen lugnt att blanda? mår illa..
Citera
2017-10-17, 15:33
Bannlyst
Vad händer om man äter en kapsel mao hmmare innan man bombar mdma?

Har ätit svamp under afterglow av dmt rus som jag åt, då också med mao hämmaren, och upplevde då ruset som mycket mer kraftigt, åt 0.7 g svamp men det upplevdes som 3.0

Har förstått att utan mao hämmare så binder dopamin till sig serotonin på ett negativt sätt, inte för att jag egentligen är orolig. Men kan för första gången på läääääääänge ta MD o har ngra mao hämmare,

så vill maxa
Citera
2017-10-18, 14:04
Medlem
rassis avatar
Jag har tagit 450 mg lyrica + 3 gram gabapentin under dagen och hittade precis 250 mg tramadol i väskan. Är det lugnt att ta tramadolen?

PS. Jag har fått ett rejält krampanfall inne på Ica och hamnade på sjukhus när jag blandade tramadol och lyrica senast(betydligt högre doser då).
Citera
2017-10-20, 14:19
Medlem
amigo23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alphaelite
Vad händer om man äter en kapsel mao hmmare innan man bombar mdma?

Har ätit svamp under afterglow av dmt rus som jag åt, då också med mao hämmaren, och upplevde då ruset som mycket mer kraftigt, åt 0.7 g svamp men det upplevdes som 3.0

Har förstått att utan mao hämmare så binder dopamin till sig serotonin på ett negativt sätt, inte för att jag egentligen är orolig. Men kan för första gången på läääääääänge ta MD o har ngra mao hämmare,

så vill maxa

Blanda inte mao-hämmare med MDMA: https://dancesafe.org/drug-information/mdma-contraindications/
Citera
2017-10-20, 14:28
Medlem
amigo23s avatar
Hej folket!

Jag har haft en blodpropp i armen sen i juni, men fick det bekräftat först i augusti. Innan dess brukade jag åtminstone , ketamin, LSD, cannabis och lustgas utan några märkbara problem.

Nu har jag dock börjat med blodförtunnande medicin, Eliquis (apixaban), och funderar på ifall det finns några relativt säkra substanser att kombinera detta med. Cannabis har inte varit några bekymmer, men är sugen på stim, psykedelika, ketamin och lustgas. Finns det någon där ute med erfarenhet eller kunskap om detta?

Mitt behov är inte enormt och jag kommer ta det säkra före det osäkra, men vore kul ifall det gick att peta i sig något under den (till synes) långa behandlingstiden.

Må väl!
Citera
2017-10-21, 00:53
Medlem
6-8 mg klonazepam på fredagskvällen. Är det lugnt att ta lyrica idag Lördag (fast på dagen då)
Citera
2017-10-21, 14:17
Medlem
Hur länge bör man vänta med att ta MDMA efter en 3 veckors behandling med SSRI (sertralin)? Slutade coldturkey med sertralinet. Bör jag vänta minst 1 månad innan intag av MDMA?
Citera
2017-10-21, 18:29
Medlem
Brintellix (vortioxetine) + kola?

Hej alla glada

Jag har tidigare ätit Voxra, med nästan 0 i effekt av kolan.

Idag äter jag 20 mg (max dos) av Brintellix och undrar om det kommer ge någon negativ/ingen effekt av att använda kola?

Har försökt googla runt, men verkar vara snålt med info kring Brintellix (antar för att det är "relativt" nytt).

Uppskattar era svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in