Citat:
Ursprungligen postat av
moshes
Ingen som skriver här vet exakt dödsorsak- det blir spekulationer. Vi alla tolkar olika -och skriver motsägelsefullt osv
det är ok att skriva fel ord ,feltolka osv - du behöver inte ursäkta dig, det är upp till varje person att bilda sig en egen uppfattning. Att hela tiden klanka ner och ifrågasätta eller begära källa på allt,
vad en annan skrivare anser- är bara dumt.
Att Madsen plågat sitt offer, tror jag. Hoppas att jag tänker fel. Tänker man på vad offret utsatts för så kan det bara tyda på att han avsiktligt plågat henne. Att mer ingående fundera över detaljerna vill jag inte. Tids nog får vi fakta. Madsen blir nog dömd för mord mot sitt envisa nekande.
Min uppfattning.
I grund och botten tror jag att vi alla menar ungefär lika.
Det var ytterst knapphändig information. Och även om jag inte har citerat Jens Möller ordagrant så var det vad han sa.
Så när folk då påstår att hon var vid medvetande mm så undrade jag om det tillkommit ny info om dödsorsak och var detta i så fall stod att läsa.(?) Det kan ju vara så att jag missat info. Och det är ju viktigt att känna till så man inte i okunskap sprider förvirring.
Men någon sådan länk finns ju inte till ny info, utan mer till folks egna teorier. Som för all del kan visa sig stämma.
Jag själv vill inte spekulera i detta. Dels pga av respekt för offret samt hänsyn till anhöriga.
De ska inte behöva stå i en mataffär och bli påhoppad av någon korkad människa som beklagar att KW utsatts för både det ena och andra, som hon kanske inte alls blivit utsatt för.
Det andra är att jag är medveten om, att just nu sitter sexualsadister,lustmördare och andra pervon och slukar alla detaljer de kommer över bl.a här på FB. Och det roliga vill jag inte ge dem.
(Igår var det någon som hörde av sig hit och frågade efter foto på KWs likdelar!?)
Att jag på den senaste tiden försökt kartlägga Madsens psyke beror på, som sagt, att den ena sexual sadisten (Pharafili) är inte den andra lik. Det beror helt på vilka övriga diagnoser de får
Så att dra slutsatsen att PM är Psykopat och Sexual sadist och har betett sig som en sådan (klassisk stereotyp roman karaktär) är att göra det lätt för sig. Obs. Sexual sadist är han men vi vet ej hur?
När det gäller seriemördaren Ted Bundy ; led han troligtvis av;
Mentalsjukdom (Mano-depressiv) + Personlighetsstörning (Antisocial, klass 1 psykopat) Pharafili + (Sexual Sadist)+Pharafili (Nekrofil) Alltså Mentalsjukdom+personlighetsstörning+pharafili+phar afili
Ted Bundy var mest aktiv under Maniska skov. Han njöt av att leka katt och råtta med sitt offer eftersom att han var klass 1 Psykopat ,samt Sexual Sadist. Han sparade liken länge, sov och hade sex med dem + lekte sjuka lekar med deras lik eftersom han var Nekrofil.