2017-10-14, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessigirlie
Ooooooh !
Nu blev alla tjejer tvärrädda. . Jag antar det iaf!😮
Kan det inte bero lite på hur en del killar ska vara då?
Tänkte då på feminina halvbruttor? Tjej är jag sj så varför skaffa en feminin kille?
Kram

Du hade inte behövt skriva ''tjej är jag sj''

Jag märkte det redan efter första ordet.

Kram
Citera
2017-10-14, 02:57
Medlem
Jessigirlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Har märkt detta sedan ett par år tillbaka också. De flesta killar har verkligen aldrig ens rört en kvinna. Tror det är ett Sverige fenomen förövrigt. En annan sak när man åker ner till kontinenten där parar man ihop sig utan bekymmer, men här i Sverige...

Ja, låt oss säga såhär... Hoppas sexköp blir lagligt här för många (majoriteten) killar kommer gå oskulder hela livet ut.

Kan ju säga att det som impar på iaf ryska thai or är män o inga halvfjollor med "manväska" direkt.......tips bara
Citera
2017-10-14, 03:00
Medlem
Jessigirlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95

Kram
Haha första tråden det avslöjades i var för nån timme sen när jag sa jag råkat nudda en bil!😂😂
Citera
2017-10-14, 03:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95

Kram

Klockrent, samma här
Citera
2017-10-14, 03:10
Medlem
Matsu-sans avatar
Tycker genuint synd om alla som inte får nått.
Citera
2017-10-14, 03:53
Bannlyst
Jag har i alla fall gett upp. 21 år med svendomen intakt och insett att jag helt enkelt är för ful för närhet från motsatkönet.

Inatt gifte jag mig officiellt med handen med mig som präst.

Mår riktigt uselt pga det här speciellt när man hör andra snacka om sina ligg och äventyr osv. Fattar inte hur ni gör. För mig är det en raketforskning.

Har gått såpass långt att jag kommer vägra hjälpa min farsa på hans restaurang. Pallar inte servera och se glada par och som sen på kvällen kmr ha sex. Och sen märker jag det totala ointresset från tjejerna när jag springer omkring där som servitör. Kanske kommit 1000 brudar under min tid och ingen har fastnat för mig.

Fick nyss jobb som vikarie på skola så då slipper jag i alla fall jobba på pissrestaurang som nån tjänstefolk.

Ringer farsan om hjälp blir det nej från min sida. Kmr säga att jag har tenta/läxor

Fuck this shit

Alla andra djur får fan knulla så vrf ska människan vara så jävla svår?

I framtiden kommer jag göra en stephen paddock. Har ändå inget att leva för så lika gärna bra att döda andra som har det roligt med sina liv.
Citera
2017-10-14, 05:25
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Aldrig förstått det här argumentet med att vid 30 är det som att tjejer springer rakt in i en vägg och ansiktet ser ut därefter. Det stämmer inte över huvud taget, anser jag.

Kolla ute på stan, det finns tusentals sjukt trevliga 30-40-plusare, och en hel del 50-plussare som fortfarande är acceptabla (kolla in Amanda Tapping t ex).

Faktum är att jag har en kompis kompis, som är en tjej på 44 bast, som det inte finns någon kille som inte blir helt till sig i hennes närhet. Förutom lite rynkor vid ögonvecken är hon bokstavligen en stark 9a.

Man får inga överblivna matrester, eller hur fan nu den jäkla jämförelsen går. Tjejer blir inte "skräpet som någon kastat efter sig" när hon fyller 30.
"Gammal och grå", det är 30-åringar du pratar om, inte 70-åringar...
Inte jag heller. De flesta svenska kvinnor börjar gå ner sig redan i 20 års åldern för att sen försämras gradvis år efter år. Någon vägg vid 30 är det inte tal om. Om kvinnan är en 6a när hon är 20, så är hon en 5a när hon är 25 och en 4a när hon är 30 år. Jag nämnde 30 som ålder för att han som jag citerade nämnde det som en ålder då fler män får göka, vilket låter rimligt.
Senast redigerad av ricardo22 2017-10-14 kl. 05:28.
Citera
2017-10-14, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFold
nu stod det ju faktiskt också i artikeln att unga män har mer sex än tjejerna, så du kanske inte ska känna dig så säker på att den stöder dina egna slutsatser och åsikter i frågan så där helt perfekt liksom.

knappast !

Men felet ligger i att propagandan i media gör att kvinnor ej vill vara nära män och börja undvika dem statistiskt sett.

Något som gäller i USA ej Sverige är att allt fler kvinnor blir HBTQ och söker andra kvinnor som partners. 10% nu men det ökar snabbt. Män kommer se det här som att de öppet demonstrerar att de inte gillar män och kommer komma till ett stadium där det inte spelar någon roll vad de gör utan män kommer göra mycket dumt och kvinnors kärlek sjunker än mer.

Kvinnor som har valt att bli journalister ogillar män och ser till att andra kvinnor ogillar män också
Sen vill de inte att män ska vara lyckliga så de propagerar för massinvandring och för att göra det här landet så dåligt man bara kan tänka sig. män ska ingen stans känna någon kärlek utan de ska straffas för något som någon man tidigare gjort här eller på en annan plats.

Så det blir allt svårare att få till relationer och vi har passerat en punkt då det inte går att vända där män och kvinnor kommer ogilla män allt mer och någon slags krasch kommer och där kvinnor kommer stå utan statens skydd och bara har män att vända sig till. Då kanske av ren nödvändighet kommer kvinnor att höja värdet hos män och börja gilla dem och dessutom kommer inte så mycket media finna som drar ner värdet och gillandet för män.
Citera
2017-10-14, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Återigen, de senaste 7 åren har jag märkt enorm skillnad på online-dating.

Om jag förut fick "bra" respons där tjejen investerar och är intresserad, c:a 30-40% av gångerna (vilket är en rätt bra siffra som kille), så får jag idag bra respons kanske 10% av gångerna, investerar och är intresserad i konversationen kanske hon är 5% av gångerna.

Och det har inget med att jag blivit "fulare" att göra, har testat använda mina gamla bilder, går till och med ännu sämre då så om något ser jag lite bättre ut nu.

Marknaden är körd, jag minns runt 2010 när jag började snacka med en SJUKT HET tjej på facebook där jag skrev till henne sonika för hon bodde i samma stad, hon blev glad och skrev som fan, ville ha mitt nummer, började smsa mig hela dagarna och så fort jag inte svarade blev hon nojjig. Snart föreslog hon träff där hon i princip våldtog mig, detta var alltså en 8/10 med stora jävla tuttar och grymt ansikte.

Lycka till med det idag säger jag bara Till och med FULA TJEJER, 4/10 och mindre, är EXTREMT svåra att få igång ett samtal med, "hej", "okej", "nä", "höh", "", "ok", "aa" .. så går responsen, i princip.

Vad som fungerar NÅGORLUNDA bra är att dryga med dom, kalla dom konstiga och fula, vara sexuell extremt snabbt och säga man ska knulla skiten ur dom, bestämma träff SNABBT, när man väl ses är det pang på röbetan så fort man kommer innanför stängda dörrar. DÅ kan det fungera någorlunda, men bara då, och med "någorlunda" menas fullkomligt värdelöst jämfört med 7-10 år sedan.

Förändringen är enorm, det är STOR STOR skillnad, tro mig.
Och det beror på att alla spaggeblattar och hazarer översvämmat online datingen?

Varför fortsätter du inte med den toksnygga bruden med stora bröst och vackra ansiktet som mer eller mindre våldtog dig?
Citera
2017-10-14, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubator
Jag förstår inte alls det här som några verkar tycka att "det går utför fr.om 25" och att det typ är över för tjejer som är 30-40. Det finns sjukt många som är jättesnygga och är 30-45.....tycker JAG.Många i den åldern har lagt party-levernet på hyllan vilket enligt mig är ett plus.

Kan däremot hålla med om att det finns en del tjejer i den åldern som är rätt bittra....men verkligen inte alla.
Jag är 40+ och tycker inte ens kvinnor under 30 är intressanta över huvud taget. Kvinnor över 30 är fan så mycket hetare och sexigare. Det är kvinnor jag tänder på, som vet hur man för sig i salongerna, som kan konversera, som vet hur man eggar och kåtare upp en man över tid med subtil beröring.

Vad är ni för småpojkar som springer efter 20 åringar, slutan glo på porr bakom skärmen och hur jävla patetisk är inte online dating. NI får för fan ge er ut i verkliga livet, det kryllar av singelkvinnor. Om jag går ut på stan nu i helgen och skulle vilja få till en dejt eller två så skulle det inte vara några problem alls.

Man blir rent ut sagt beklämd när man läser här hur svenska män beter sig. Ni är inte män, ni är småpojkar som sitter och gråter över att livet är orättvist.
Citera
2017-10-14, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Jag har i alla fall gett upp. 21 år med svendomen intakt och insett att jag helt enkelt är för ful för närhet från motsatkönet.

Inatt gifte jag mig officiellt med handen med mig som präst.

Mår riktigt uselt pga det här speciellt när man hör andra snacka om sina ligg och äventyr osv. Fattar inte hur ni gör. För mig är det en raketforskning.

Har gått såpass långt att jag kommer vägra hjälpa min farsa på hans restaurang. Pallar inte servera och se glada par och som sen på kvällen kmr ha sex. Och sen märker jag det totala ointresset från tjejerna när jag springer omkring där som servitör. Kanske kommit 1000 brudar under min tid och ingen har fastnat för mig.

Fick nyss jobb som vikarie på skola så då slipper jag i alla fall jobba på pissrestaurang som nån tjänstefolk.

Ringer farsan om hjälp blir det nej från min sida. Kmr säga att jag har tenta/läxor

Fuck this shit

Alla andra djur får fan knulla så vrf ska människan vara så jävla svår?

I framtiden kommer jag göra en stephen paddock. Har ändå inget att leva för så lika gärna bra att döda andra som har det roligt med sina liv.
Du uttrycker dig som en smutsig blatte, inte konstigt att du är oskuld vid 21, din attityd gentemot din egen far är förkastlig. Du borde ha ett kok stryk ungjävel.
Citera
2017-10-14, 07:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rubator
Har aldrig upplevt att invandrarmännen skulle få alla tjejerna.
Jag bor i en storstad och nästan ingen av de tjejerna jag känner/är bekant med här har en kille som invandrat. Just nu kan jag bara komma på två stycken av närmare hundra.

Det har inte med det att göra. Dessa killar kan ändå skapa konton vilket får tjejerna att få mer uppmärksamhet än de förtjänar. Tjejer ska inte bli egoboostade. De behövs slås ut av kvinnor från andra länder som vill ha familj och barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in