2017-10-13, 23:32
Medlem
MrFolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
http://www.telegraph.co.uk/women/sex/no-sex-please-were-millennials/

49% av 20 + har inte haft sex på ett år enligt denna artikel och man kan ana att 60% av kvinnorna haft sex medans bara 40% av männen har haft så det förekommer inte så mycket sex och är inte så lätt.

nu stod det ju faktiskt också i artikeln att unga män har mer sex än tjejerna, så du kanske inte ska känna dig så säker på att den stöder dina egna slutsatser och åsikter i frågan så där helt perfekt liksom.
Citera
2017-10-13, 23:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Återigen, de senaste 7 åren har jag märkt enorm skillnad på online-dating.

Om jag förut fick "bra" respons där tjejen investerar och är intresserad, c:a 30-40% av gångerna (vilket är en rätt bra siffra som kille), så får jag idag bra respons kanske 10% av gångerna, investerar och är intresserad i konversationen kanske hon är 5% av gångerna.

Och det har inget med att jag blivit "fulare" att göra, har testat använda mina gamla bilder, går till och med ännu sämre då så om något ser jag lite bättre ut nu.

Marknaden är körd, jag minns runt 2010 när jag började snacka med en SJUKT HET tjej på facebook där jag skrev till henne sonika för hon bodde i samma stad, hon blev glad och skrev som fan, ville ha mitt nummer, började smsa mig hela dagarna och så fort jag inte svarade blev hon nojjig. Snart föreslog hon träff där hon i princip våldtog mig, detta var alltså en 8/10 med stora jävla tuttar och grymt ansikte.

Lycka till med det idag säger jag bara Till och med FULA TJEJER, 4/10 och mindre, är EXTREMT svåra att få igång ett samtal med, "hej", "okej", "nä", "höh", "", "ok", "aa" .. så går responsen, i princip.

Vad som fungerar NÅGORLUNDA bra är att dryga med dom, kalla dom konstiga och fula, vara sexuell extremt snabbt och säga man ska knulla skiten ur dom, bestämma träff SNABBT, när man väl ses är det pang på röbetan så fort man kommer innanför stängda dörrar. DÅ kan det fungera någorlunda, men bara då, och med "någorlunda" menas fullkomligt värdelöst jämfört med 7-10 år sedan.

Förändringen är enorm, det är STOR STOR skillnad, tro mig.
Jag har också märkt detta, när jag gick i skolan kunde jag och mina kompisar knulla nya brudar varje helg nästan. Ibland knulla jag 2-3 brudar på en helg. Det är möjligt att jag var snyggare då, eller att jag hade bättre tillgång till fulla tjejer, men ändå....
Jag får nästan inga tjejer längre. Vissa gamla ligg skriver till mig fortfarande men om jag svarar dem så liksom tappar de intresset, medan jag har en tjej som är kär i mig som jag ignorerar varje gång jag legat med henne. Hon spammar mig i 2-3 dagar tills hon ger upp. Sen när jag är sugen så skriver jag bara "hej" och sen "träffas?" och det funkar varje gång trots att jag gjort så här 10 ggr minst.
Tjejer vill bara ha de dem inte kan få. De är inte intresserade av killar i övrigt verkar det som.
Citera
2017-10-13, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Vad hade svenska kvinnor sagt och hur hade de agerat, om man istället för att öppna dörrarna mot arabvärlden och afrika, istället hade importerat 1.5 miljon 17åriga ukrainskor?

Det hade säkert varit uppskattat.

Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Så är det. Det är inte ovanligt att killar går omkring år efter år utan så mycket som en kram.
Det normala tillståndet för oss män är ensamhet. Sen har vi ett par procent som får till det med jämna mellanrum.
Staten borde gå in och subventionera prostituerade till män, det är oerhört dyrt att betala för sex varje månad. Denna lyx kan man på sin höjd unna sig var tredje eller fjärde månad.

En annan post påpekade att c:a 29% av männen som jobbar är singlar. "Ett par procent" är då en ganska stor andel i alla fall.

Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Och hur fagra eller spännande är svenska kvinnor över 30 år kan också fråga sig? Det är inte när kvinnan är 33år och färdigknullad av alla 10or som man vill ha dem. Det är inte naturligt eller bra för något av könen. En 33 årig kvinna ska ha barn och familj och en man ska få kvinnlig närhet då och då betydligt tidigare i livet.

Männen som får en kvinna först då får inte samma kvinna som hon var när hon var 23 år . Om hon var en 6a då och han en 7a, var det omöjligt för honom att få henne. När hon blivit gammal och grå och ramlat ner till en 4a kan han få henne.

Det här är en intressant poäng. Kvinnor är som mest fertila och lämpade för att få barn någonstans vid 20-25 års ålder men så som samhället ser ut idag så måste de först studera tills de är ungefär i den åldern och därefter jobba utav bara helvete eftersom de har både studielån och ofta bolån. De behöver hinna med att ha en karriär för att inte bli åsidosatta på arbetsmarknaden, riskerar att få väldigt låga pensioner om de jobbar deltid under ett antal år och ska dessutom träffa sin partner och bilda familj. Om det inte var svårt redan förut så blir det knappast bättre av att bostadspriserna har drällt iväg till himlen. Kanhända är det bostadspriserna som indirekt medfört att kvinnor är mer selektiva eftersom ekonomisk status blir väldigt gångbart; det är kanske inte heller någon slump att åldern på förstföderskor har gått upp till rekordnivåer i Stockholm under de senaste 10 åren.

Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
En orsak till att många svenska killar inte får ligga som är värd att nämna är att många av dem begränsar sig till just svenskor. Det är lättare att få till det om man inte begränsar sig på detta sätt. I de flesta delar av världen har man faktiskt fortfarande hög status just för att man är vit, och även i Östeuropa är man eftertraktad som svensk man om man ser någorlunda bra ut, även om det inte är på samma nivå som under 90-talet.

Sverige har spårat ur och i värsta fall riskerar vi att en vacker dag få veta att allting var en konspiration från en internationell lobbyelit som ville skjuta hela nationen i sank och sedan styra över spillrorna som återstod. Åk utomlands.

Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Det är väl aldrig så att den moderna tjejen pissar den snälla killen i ansiktet?

Nej, snälla killar får aldrig ens en "golden shower" över sig.

Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Jag har också märkt detta, när jag gick i skolan kunde jag och mina kompisar knulla nya brudar varje helg nästan. Ibland knulla jag 2-3 brudar på en helg. Det är möjligt att jag var snyggare då, eller att jag hade bättre tillgång till fulla tjejer, men ändå....
Jag får nästan inga tjejer längre. Vissa gamla ligg skriver till mig fortfarande men om jag svarar dem så liksom tappar de intresset, medan jag har en tjej som är kär i mig som jag ignorerar varje gång jag legat med henne. Hon spammar mig i 2-3 dagar tills hon ger upp. Sen när jag är sugen så skriver jag bara "hej" och sen "träffas?" och det funkar varje gång trots att jag gjort så här 10 ggr minst.
Tjejer vill bara ha de dem inte kan få. De är inte intresserade av killar i övrigt verkar det som.

Vänta bara tills bostadsbubblan brister, konjunkturen vänder och sociala problemen tilltar samtidigt som kvinnorna ignorerar en stor andel av männen. Polisen kommer att behöva hyra in ryska kommando-styrkor för att få fason på problemen; se där, en oväntad affärsmöjlighet som i någon mening kan förbättra de kyliga relationerna med jätten i öst.
Citera
2017-10-13, 23:59
Medlem
Jag förstår inte alls det här som några verkar tycka att "det går utför fr.om 25" och att det typ är över för tjejer som är 30-40. Det finns sjukt många som är jättesnygga och är 30-45.....tycker JAG.Många i den åldern har lagt party-levernet på hyllan vilket enligt mig är ett plus.

Kan däremot hålla med om att det finns en del tjejer i den åldern som är rätt bittra....men verkligen inte alla.
Citera
2017-10-14, 00:29
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubator
Jag förstår inte alls det här som några verkar tycka att "det går utför fr.om 25" och att det typ är över för tjejer som är 30-40. Det finns sjukt många som är jättesnygga och är 30-45.....tycker JAG.Många i den åldern har lagt party-levernet på hyllan vilket enligt mig är ett plus.

Kan däremot hålla med om att det finns en del tjejer i den åldern som är rätt bittra....men verkligen inte alla.
Hört talas om plastikoperationer, smink och porriga kläder?
Citera
2017-10-14, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Hört talas om plastikoperationer, smink och porriga kläder?

Jovisst men många ser bra ut utan det med. Börjar inse att det är ÄNNU konstigare att jag inte hittar nån tjej nu eftersom jag kan tänka mig allt från 20-45åringar.

P.S När jag såg din visningsbild insåg jag att jag borde se Blue Velvet igen. Asbra film!
D.S
Citera
2017-10-14, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubator

Svårt att tända på dem helt ärligt. En vän i min ålder (25+) som fick ångest av att ens vara i den ålder. Själv, trots att killar ofta kan ligga med yngre- unga tjejer 15-25 is where its at.
Citera
2017-10-14, 02:02
Medlem
Slutade läsa vid "får" sex. Jävla mupp. Male entitlement. Google it. Och sluta vara så blåst.
Citera
2017-10-14, 02:24
Medlem
Honeyvoices avatar
Men det är väl lite tråkig inställning att bara närma sig en tjej för att få sex. Lite som en hund som sitter och tigger vid matbordet. Jag har mer respekt för en man som betalar tjejen när han endast vill ha en tjänst av henne. Det är ju inte konstigt alls att sådana killar inte får något. Lite som allt han gör och säger är för att få ett visst resultat. Jag har aldrig råkat på en sådan kille faktiskt när en kille gillar en vill han ju göra andra saker också inte bara ligga i sängen.

Jag tror heller inte att allt det här tillfälliga sexet är speciellt bra. Fattar inte alls hur det kan kännas bra att vara så nära en annan människa utan att vara förälskad.

Om de här one night standen är så fantastiska varför träffas man inte igen då? Lite som att få jättegod mat men aldrig äta den igen.

Det som impar på boysen impar inte på tjejerna kan väl vara en liten hint.
Citera
2017-10-14, 02:34
Medlem
Har märkt detta sedan ett par år tillbaka också. De flesta killar har verkligen aldrig ens rört en kvinna. Tror det är ett Sverige fenomen förövrigt. En annan sak när man åker ner till kontinenten där parar man ihop sig utan bekymmer, men här i Sverige...

Ja, låt oss säga såhär... Hoppas sexköp blir lagligt här för många (majoriteten) killar kommer gå oskulder hela livet ut.
Citera
2017-10-14, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Killar vänjer sig inte, det fungerar inte så. De blir frustrerade, sedan bittra, sedan hatiska, sedan blir det våldsamheter och konflikter på storskalig nivå, sen (förhoppningsvis) reform.

Man kan bara tysta och skyffla undan män, skylla det på "bitterhet, tyst med dig!" så länge som det är få män som gnäller, när fler vågar stiga fram och säga att de har det likadant, då vågar ännu fler göra det, snart är man väldigt många och då går det snabbt.

Människan är en extremt våldsam varelse, vita svenskar har under många år förtryckt denna våldsamhet - kuvat sig - för det har inte längre behövts, man har haft ett fredligt civiliserat samhälle där de flesta män känt att de bidragit till stacken och fått ut något av det - ofta familj, fru och barn.

När du tar bort belöningen så tar du även bort motivationen, när motivationen försvinner och "hatet" stiger så har du ett gott recept för revolution.

Så jävla bra skrivet!

Så sant!
Citera
2017-10-14, 02:53
Medlem
Jessigirlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Så jävla bra skrivet!

Så sant!

Ooooooh !
Nu blev alla tjejer tvärrädda. . Jag antar det iaf!😮
Kan det inte bero lite på hur en del killar ska vara då?
Tänkte då på feminina halvbruttor? Tjej är jag sj så varför skaffa en feminin kille?
Kram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in