Citat:
Ursprungligen postat av
PhDSalander
Men hallå där, nu får du väl ändå tagga ner lite i detta besatta skrivande du bedriver dygn efter dygn om Madsens gärningar.
Bara för att du önskar det så kan du knappast inte påstå något sådant som att Kim inte var vid medvetande när Madsen använde kniven mot hennes underliv. "Hon var inte vid medvetande alla fall". Sluta att sprid desinformation genom att påstå saker.
Vad vi tror och spekulerar ska framgå i inläggen, här framför du dina fria funderingar som om de vore sanningar. Vänligen tänk lite till innan du skriver.
[COLOR=#FFFFFF]Spara[/COLOR]
[COLOR=#FFFFFF]Spara[/COLOR]
Du får gärna konkret förklara vad du menar med detta uttalande.
Jag har avhållit mig från att spekulera om just Madsens gärningar eftersom vi vet så lite.
Däremot har jag skrivit om pharafilier samt personlighetsstörningar, tvångstänk samt tvångshandlingar. Sexualsadism samt bakgrundsinfo om Sexualsadisten samt styckmördaren Madsen. Jag har ej skrivit en massa egna inlägg utan mest svarat på en massa frågor.
Är det detta som stör dig så? Eller vad exakt är det som stör dig?
Ps. Jag har arbetat inom psykiatri som utbildad Mentalskötare/Undersköterska för länge sedan. Så det är möjligt att jag är lite yrkesskadad med förklaringsmodeller samt diagnoser. Men jag tror nog att alla förstår att det Madsen gjort sig skyldig till inte är ett verk av en normal,frisk samt sund individ